Als de kindertje zeggen: "Jij bent de echte Sint niet." Dan zeg jij: "Écht wel!"quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik moet me zo gaan uitgeven voor de sint. Hebben jullie nog aanwijzingen?
Het zijn gelukkig geen kindertjes, want dan zou ik binnen drie seconden door de mand vallen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als de kindertje zeggen: "Jij bent de echte Sint niet." Dan zeg jij: "Écht wel!"
Zijn het verstandelijk beperkten, dat je vermoedt de illusie langer in stand te kunnen houden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het zijn gelukkig geen kindertjes, want dan zou ik binnen drie seconden door de mand vallen.
Juffrouw Jannie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik moet me zo gaan uitgeven voor de sint. Hebben jullie nog aanwijzingen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef Lienekien het volgende:
Als je nou es elk derde woord schrapt. Is dat wat?
Dat hangt er van af of ik voor, tijdens of na het happy hour binnenkom.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn het verstandelijk beperkten, dat je vermoedt de illusie langer in stand te kunnen houden?
Laat maar zien!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef JAM het volgende:
Of het hele verhaal? Dat mag ook hoor.
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef LXIV het volgende:
Over het Nederlands (vs het Engels?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |