Wat deed hij dat sneaky, dat kan hij welquote:Op donderdag 29 november 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch nog even over gisteren en het briefje van Dennix. Hier het bewijs dat Dennix echt een briefje aan Naad geeft.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54510&sess=14591
Alles wat Nadia zegt, moet je imo met een fikse korrel zout nemen. Vanavond zullen we het echt weten. En ik gok erop dat Dennis nergens heen gaat.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Kaleddis het volgende:
Is er nog een filmpje van naad en nix vlak nadat Sinterklaas vertrokken was en zij terug liepen naar de villa ? Stemt ze nix er nou wel of niet uit en gaat ze mee ?
'k Hou er ook ernstig rekening mee, maar hoop wel dat ik vanavond, net zoals nix vorige maand, als een dolle stier door de tuin kan gaan rennen, yeah yeah yeaaaahhhhhhh roependquote:Op donderdag 29 november 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles wat Nadia zegt, moet je imo met een fikse korrel zout nemen. Vanavond zullen we het echt weten. En ik gok erop dat Dennis nergens heen gaat.
Ik denk het niet. Nadia vlucht al tijden voor Palma. Ze is als de dood voor Palma.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:01 schreef Lobasca het volgende:
Zal het gesprek tussen Palma e nada vandaag dan gaan plaatsvinden?
Noekje bedankt voor de mooie OP.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Iig Jaap
Ik dacht dat Naad gisteren zelf aan Palma had gevraagd om een gesprekje, de lefgozer.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Nadia vlucht al tijden voor Palma. Ze is als de dood voor Palma.
Nadia vlucht eigenlijk alleen maar. Ze rent ook steeds jankend naar achteren als men haar onder vuur neemt.
Ik vind Nowlive maar een vaag forum en Sly is een soort goeroe, heel eng eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nowlive, 2 mei lag Fok eruit voor 1 1/1 dag en heb me toen aangemeld
bij Nowlive samen met Itsme, 1 keer gepost, maar ontving 2 keer per week emails
voor vrijwillige donaties, voor verjaardag Sly, taarten DGK, vliegtuigen, donaties aan Nowlive,
nu hebben zij en oproep dat je voor 1,50 een sms-je kan sturen en
1 persoon kan 1 Meet en Greet winnen op het 1 jaar feest die Joris van Ballegooy organiseert,
voor Huub , waar 15 december ook ilona, Eric, Sylvia naar toe komen.................
Huub is 25 december jarig.
Amanda 15 december.
Huub gaat 15 december de kooi voor 8 uur uit, cadeautje omdat Huub 1 jaar in de villa woont en een feestje.
Ah mooi! Heb hem erbij gezet. Nu is de OP officieel stylish niet meer verantwoord. Het is de meest lelijke OP ooit maar dat is niet erg. Bedankt schat!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP noekje. Als aanvulling de brief van Dennix voorgelezen door Brian.
http://clipser.com/watch_video.php?vid=54527&sess=
Ik vraag me nog steeds af, waarom Huub Nadia HIJ noemde in het gesprek met Sinterklaas Joris bij de paardenbak.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Naad gisteren zelf aan Palma had gevraagd om een gesprekje, de lefgozer.
Bij dat eerste filmpje, op hoeveel minuten geeft nix dat briefje aan nada?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Geweldig!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
YW mijn Amanda noekje.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah mooi! Heb hem erbij gezet. Nu is de OP officieel stylish niet meer verantwoord. Het is de meest lelijke OP ooit maar dat is niet erg. Bedankt schat!
Je weet toch...in de buitenwereld..in de buitenwereld...quote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Wat een stumper, die Dennis, Naad moet trots op hem zijn dat ze diep in zijn hart zit
Rond de 3e minuut, heel sneaky achter de tasjes.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij dat eerste filmpje, op hoeveel minuten geeft nix dat briefje aan nada?
Ja, zo voelt het ook aan, mijn emailadres gaf ik alleen om aan te melden,quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Nowlive maar een vaag forum en Sly is een soort goeroe, heel eng eigenlijk.
Ik zag wel de ambulance heel dramatisch wegrijden.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
Heb het even gecheckt in het topic over de uitzending van gisteren, maar die Sanchez Charlatan blijkt dus handig uit de uitzending te zijn geknipt.
Toppiequote:Op donderdag 29 november 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rond de 3e minuut, heel sneaky achter de tasjes.
Ik zeg niks..aangezien de kinderen het me nog steeds niet hebben vergeven dat ik ze bij Sly heb afgezet een tijd geleden. Sly heeft ze over het hek geslingerd met een t shirt aan van , Voor Huub! Van je fans van Nowlive'quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Nowlive maar een vaag forum en Sly is een soort goeroe, heel eng eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |