Nee uit is uitquote:Op donderdag 29 november 2007 00:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou ja t gaat al de hele tijd matigjes
spreken we af om filmpje te kijken
komen we elkaar halverwege tegemoet
heb ik net hele dag schule, gewerkt tot laat..
we staan gewoon buiten enz
hij vet sip
zegt ie
blabla ja het is uit
mag ik er ook nog ff over na denken?
ik heb ook tegen hem gezegdquote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee uit is uit
Door nadenken of het niet vertellen is het niet weer opeens aan
Kijk eens naar je eigen sig ding of zo
Maar waar moet je met hem dan nog over pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb ook tegen hem gezegd
uit is uit
maar het aan de wereld openbaar maken hoeft van mij niet meteen
moet ik weer stomme vragen beantwoorden en zo
Dat blijf je toch wel houden, das toch geen reden om het aan te houden of aan te kloten verder.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb ook tegen hem gezegd
uit is uit
maar het aan de wereld openbaar maken hoeft van mij niet meteen
moet ik weer stomme vragen beantwoorden en zo
hmm jaquote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat blijf je toch wel houden, das toch geen reden om het aan te houden of aan te kloten verder.
Tis geen rijexamen waar je netjes je mond dicht kan houden tegen iedereen en zodra je zakt hoef je niet uit te leggen waarom je bent gezakt. Helaas gaat dat voor een relatie niet op
.
vriend van hem droomde dat wij 2 seks hadden gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:
Neuk één van z'n vrienden, hoef je ook geen vragen te beantwoorden, is het voor iedereen duidelijk en kan jij met die vriendengroep om blijven gaan; iedereen blij.
Zo gaat het helaasquote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm ja
ik vind t gewoon irritant dat ik dan een x een relatie had
iedereen weet t
moet ik t nu weer afzeggen
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm ja
ik vind t gewoon irritant dat ik dan een x een relatie had
iedereen weet t
moet ik t nu weer afzeggen
Je wil het heel graag.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
vriend van hem droomde dat wij 2 seks hadden gehad
en heeft me wel eens proberen te zoenen
dat is wel een makkelijk doelwit
3 maandjes maarquote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe lang heeft die relatie geduurd dan?
hm ja wel soort van goede bewoordingquote:Op donderdag 29 november 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je wil het heel graag.
En geef toe, je bent er niet kapot van.. het stelde namelijk vrij weinig voor.
Neukertjes heeft men nodig af en toe, dit leek meer, maar uiteindelijk.. zozo, dat was kort.
Lachertje dus.. Tsjah is wel jammer dat je dan zo snel moet melden aan iedereen dat het uit is, maargoed.quote:
okeequote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas
Je bent niet de enige die wel eens gedumpt word
elke relatie begint met eerste 3 maandenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Lachertje dus.. Tsjah is wel jammer dat je dan zo snel moet melden aan iedereen dat het uit is, maargoed.
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
elke relatie begint met eerste 3 maanden
hoeft t niet meteen lachtertje te zijn..
Vergeet de pauze niet halverwegequote:Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.
Die hele relatie is dus gewoon een lachertje geweest.
ja de laatste 2 wekenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.
Die hele relatie is dus gewoon een lachertje geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |