Je zit hier in de FB te miepen om eenquote:Op maandag 10 december 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik houd er niet van users te verklikken, maar Prospera heeft al tot 2 keer toe een post gequoted en beantwoord met een zwaaismiley: dit omdat de inhoud haar niet beviel.
Ik denk dat het goed is Prospera op dit storende gedrag aan te spreken, dit debiele gedoe haalt het niveau van de COS naar beneden.
[COS # 2988] Waar de liefde gelocked wordt
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:48 schreef kahaarin het volgende:
Wil er iemand hier de TT veranderen van gipimpt naar gepimpt?![]()
Sorry.
Jou denigrerende taalgebruik naar je mede-users toe hangt me de keel uit.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je zit hier in de FB te miepen om eensmiley
![]()
quote:in·fan·tiel (bn.)
1 behorend tot het kinderlijke stadium => kinderlijk
2 [pej.] kinderachtig => kinderlijk
quote:sek·ta·risch (bn.)
1 betr. hebbend op een sekte
Een opmerking over gemiep in de FB om eenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
Beste Kernvrijwilliger en Prospera: als je een concrete klacht hebt, kun je die in dit topic kwijt. Dan wordt gekeken of er iets mee gedaan moet worden.
Sorry dat ik de pret verstoor, maar hier je ruzies uitvechten is niét de bedoeling. En schelden is dus ook niet de bedoeling.
Dat klinkt niet echt als een vraag. Het is blijkbaar irritant voor sommigen, maar gezien de lage frequentie en de aard van het "vergrijp", als je het al zo kan noemen, is de beste oplossing om het gewoon te negeren.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een opmerking over gemiep in de FB om eenis geen ruzie uitvechten hoor.
Peter zuigt in de COS, dat weet jij net zo goed.
Vraag: doe daar es wat aan.
Zand in je kut was je verwensingquote:Op donderdag 13 december 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik een topique openen zodat de discussie daar verder kan gaan?![]()
Want via de PM kan ik niet meelezen![]()
Verdere verwensingen graag hier: [REL] Quarantaine Topique #1quote:Op donderdag 13 december 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zand in je kut was je verwensing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |