Hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef countergirl het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden......Het is eigenlijk wel een uitdaging om een pashokje "uit te proberen"!!
Okidokie...quote:Op donderdag 29 november 2007 09:23 schreef Klonk het volgende:
Goeie tip: pashokjes in ondergoedwinkels zijn groter en niemand kijkt gek op als je als man mee naar binnen gaat met je vrouw
* Klonk ervaring heeft
misschien koop jij je ondergoed bij de Wibra.....???quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Okidokie...
doel je daarmee op de Hunkemoller en dat soort winkels?
Ja zeg, dan had je je vraag in WGR moeten stellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vroeg alleen of het strafbaar was of niet
Al die tips.
Maar het is dus wel strafbaar.
Al lijkt het mij niet dat ieder geval vervolgd zou worden en iedere keer daadwerkelijk de politie wordt gebeld, maar eerder dat je de winkel uitgekickt wordt en meer niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
(En als je minderjarig bent zou ik oppassen dat ze je ouders niet bellen [afbeelding])
Ja, je bent jong en je hebt sex... big deal...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]! dan heb je wat uit te leggen idd
Toch niet mijn favoriete gespreksonderwerp als ik bij mijn ouders benquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, je bent jong en je hebt sex... big deal...
dat is weer het anderse uiterstequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toch niet mijn favoriete gespreksonderwerp als ik bij mijn ouders ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |