abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:01:20 #51
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_55030695
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:23 schreef Klonk het volgende:
Goeie tip: pashokjes in ondergoedwinkels zijn groter en niemand kijkt gek op als je als man mee naar binnen gaat met je vrouw

* Klonk ervaring heeft
Okidokie...

doel je daarmee op de Hunkemoller en dat soort winkels?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_55030735
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Okidokie...

doel je daarmee op de Hunkemoller en dat soort winkels?
misschien koop jij je ondergoed bij de Wibra.....???
pi_55030823
Ik vroeg alleen of het strafbaar was of niet

Al die tips .

Maar het is dus wel strafbaar.
Al lijkt het mij niet dat ieder geval vervolgd zou worden en iedere keer daadwerkelijk de politie wordt gebeld, maar eerder dat je de winkel uitgekickt wordt en meer niet .
pi_55031119
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vroeg alleen of het strafbaar was of niet

Al die tips .

Maar het is dus wel strafbaar.
Al lijkt het mij niet dat ieder geval vervolgd zou worden en iedere keer daadwerkelijk de politie wordt gebeld, maar eerder dat je de winkel uitgekickt wordt en meer niet .
Ja zeg, dan had je je vraag in WGR moeten stellen. Dit is SEX!

Ontopic: als je pecht heb bellen ze wel de politie, maar dat is eerder in winkel waar ze het niet gewend zijn, of als je nou juist nummer zoveel bent en ze het zat zijn. Geheel eigen risico dus. (En als je minderjarig bent zou ik oppassen dat ze je ouders niet bellen )
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_55037241
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:07 schreef Chinless het volgende:

[..]

TS is toch een vrouw?
in dr profiel staat van wel ja...
pi_55038742
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

(En als je minderjarig bent zou ik oppassen dat ze je ouders niet bellen [afbeelding])
! dan heb je wat uit te leggen idd
pi_55039098
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:23 schreef mcDavid het volgende:

[..]

! dan heb je wat uit te leggen idd
Ja, je bent jong en je hebt sex... big deal...
pi_55039177
pashokjes zijn best wel erotisch

vooral met veel gordijn tapijt kroonluchters en gouden spiegels
Jusqu'ici tout va bien...
pi_55039618
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:43 schreef L0we het volgende:

[..]

Ja, je bent jong en je hebt sex... big deal...
Toch niet mijn favoriete gespreksonderwerp als ik bij mijn ouders ben
pi_55039737
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Toch niet mijn favoriete gespreksonderwerp als ik bij mijn ouders ben
dat is weer het anderse uiterste .
pi_55039810
Als je nou eens aan je vriendjes ziekte denkt lijkt het me het verstandigst dat je hem alleen in een bed neukt
† The 3 Kings †
pi_55049959
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Als je nou eens aan je vriendjes ziekte denkt lijkt het me het verstandigst dat je hem alleen in een bed neukt
Het was gewoon een vraag enzo

You got a PM enzo btw
pi_55052422
Ik zou het nooit meer doen
pi_55079360
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:16 schreef DDBtje het volgende:
Het is wel strafbaar!

'schennis der openbare eerbaarheid'

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar een kennis van me wel, daar is de politie bijgehaald. En die heeft een boete moeten betalen en een taakstraf moeten doen. Het is namelijk een misdrijf.
Dit lijkt mij heel vreemd. Een pashokje is afgesloten, dus dat houdt in dat je zeker weet dat niemand kan toekijken. In dat geval is het gewoon toegestaan.
Uiteraard moet je er geen troep van maken, maar dan kan de winkel nog steeds weinig doen. En halen ze de politie erbij, dan kan dat alleen maar om je de zaak uit te zetten (of eventueel schoonmaakkosten om de vloerbedekking weer schoon te maken )
  donderdag 6 december 2007 @ 15:56:53 #65
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_55080282
Doe het niet in een winkel met zo'n bewaakneger van 2 bij 2 meter. Misschien wil hij wel meedoen...
pi_55091263
Zie dat je papieren zakdoekjes mee hebt - héél handig

en kies een zaak waar ze lange gordijnen hebben die tot de grond de voeten bedekken - zodat ze niet kunnen zien hoe je staat/beweegt

en een pashokje met een bankje is helemaal super!

tip: h&m lingerie
pi_55091708
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:16 schreef Bright het volgende:

[..]

Dit lijkt mij heel vreemd. Een pashokje is afgesloten, dus dat houdt in dat je zeker weet dat niemand kan toekijken. In dat geval is het gewoon toegestaan.
Uiteraard moet je er geen troep van maken, maar dan kan de winkel nog steeds weinig doen. En halen ze de politie erbij, dan kan dat alleen maar om je de zaak uit te zetten (of eventueel schoonmaakkosten om de vloerbedekking weer schoon te maken )
Het gaat erom dat de mogelijkheid bestaat dat iemand "perongeluk" jullie kan zien. Blijkt ooit eens met een kind te zijn gebeurd en sindsdien zijn de regels strenger. Tja ik heb de wet ook niet bedacht, maar zo is het wel.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_55093715
weer ff een berichtje van mij, als iemand die aan de andere kant heeft gewerkt. Onze paskamers (3) waren lekker ruim, grote spiegel erin EN een loveseat. Daarbij verkochten we luxe lingerie, extravagante uitgaanskleding en speeltjes. Dus er gebeurde wel eens wat als stelletjes naar binnen gingen. Zolang de rest van het winkelende publie er geen last van hadden prima, ga je gang. Het heeft ook wel iets erotisch, iets geils natuurlijk ...........................
pi_55094606
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:18 schreef DDBtje het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de mogelijkheid bestaat dat iemand "perongeluk" jullie kan zien. Blijkt ooit eens met een kind te zijn gebeurd en sindsdien zijn de regels strenger. Tja ik heb de wet ook niet bedacht, maar zo is het wel.
En dat kan dus niet in een pashokje. Dat er wellicht een gordijn voor zit en verder niets doet niet ter zake; de mensen dienen erbuiten te blijven. En ja, dat geldt ook voor kinderen.

(En trouwens, de kinderen kunnen er prima tegen om een wippend stelletje te zien; het zijn de volwassenen die het kind zo manipuleren dat het kind er een trauma o.i.d. aan kan overhouden!)
pi_55095792
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef Bright het volgende:

[..]

En dat kan dus niet in een pashokje. Dat er wellicht een gordijn voor zit en verder niets doet niet ter zake; de mensen dienen erbuiten te blijven. En ja, dat geldt ook voor kinderen.

(En trouwens, de kinderen kunnen er prima tegen om een wippend stelletje te zien; het zijn de volwassenen die het kind zo manipuleren dat het kind er een trauma o.i.d. aan kan overhouden!)
Heel leuk en aardig jouw insteek, maar het is gewoon verboden, hoe graag je ook wilt dat het niet zo is.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 10:30:22 #71
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55096057
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:11 schreef CoupleBr het volgende:
weer ff een berichtje van mij, als iemand die aan de andere kant heeft gewerkt. Onze paskamers (3) waren lekker ruim, grote spiegel erin EN een loveseat. Daarbij verkochten we luxe lingerie, extravagante uitgaanskleding en speeltjes. Dus er gebeurde wel eens wat als stelletjes naar binnen gingen. Zolang de rest van het winkelende publie er geen last van hadden prima, ga je gang. Het heeft ook wel iets erotisch, iets geils natuurlijk ...........................
Welke winkel is dat?
pi_55096549
was, we hebben de zaak niet meer.
En kinderen kwamen niet of nauwlijks bij ons in de zaak. we waren vooral gericht op een specifieke doelgroep.
En wat in zo´n geval (achter het gordijn en veelal in stilte) al dan niet verboden is bepaal je volgens mij zelf. er zal iemand aangifte moeten doen om de cops op de hoogte te brengen.
  maandag 10 december 2007 @ 14:21:39 #73
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_55168348
in tropicana staat dat sex verboden is

maar dat zijn zwembadpashoikjes
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_55173505
Ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd hoe het was, Hoi_Piepeloi en Outsidr!
pi_55174234
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef Florian_ het volgende:
toen ik 16 was keertje met vriendinnetje geprobeerd, maar we toen stonden we in zo'n hokje en 't was gigantisch druk in die winkel (C&A geloof ik), dus toen durften we het niet
Heeft overigens wel ruime pashokjes en goed bankje..

Ook ik ben stout geweest ooit
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')