Okidokie...quote:Op donderdag 29 november 2007 09:23 schreef Klonk het volgende:
Goeie tip: pashokjes in ondergoedwinkels zijn groter en niemand kijkt gek op als je als man mee naar binnen gaat met je vrouw
* Klonk ervaring heeft
misschien koop jij je ondergoed bij de Wibra.....???quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Okidokie...
doel je daarmee op de Hunkemoller en dat soort winkels?
Ja zeg, dan had je je vraag in WGR moeten stellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vroeg alleen of het strafbaar was of niet
Al die tips.
Maar het is dus wel strafbaar.
Al lijkt het mij niet dat ieder geval vervolgd zou worden en iedere keer daadwerkelijk de politie wordt gebeld, maar eerder dat je de winkel uitgekickt wordt en meer niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
(En als je minderjarig bent zou ik oppassen dat ze je ouders niet bellen [afbeelding])
Ja, je bent jong en je hebt sex... big deal...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]! dan heb je wat uit te leggen idd
Toch niet mijn favoriete gespreksonderwerp als ik bij mijn ouders benquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, je bent jong en je hebt sex... big deal...
dat is weer het anderse uiterstequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toch niet mijn favoriete gespreksonderwerp als ik bij mijn ouders ben
Het was gewoon een vraag enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Als je nou eens aan je vriendjes ziekte denkt lijkt het me het verstandigst dat je hem alleen in een bed neukt
Dit lijkt mij heel vreemd. Een pashokje is afgesloten, dus dat houdt in dat je zeker weet dat niemand kan toekijken. In dat geval is het gewoon toegestaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:16 schreef DDBtje het volgende:
Het is wel strafbaar!
'schennis der openbare eerbaarheid'
Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar een kennis van me wel, daar is de politie bijgehaald. En die heeft een boete moeten betalen en een taakstraf moeten doen. Het is namelijk een misdrijf.
Het gaat erom dat de mogelijkheid bestaat dat iemand "perongeluk" jullie kan zien. Blijkt ooit eens met een kind te zijn gebeurd en sindsdien zijn de regels strenger. Tja ik heb de wet ook niet bedacht, maar zo is het wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:16 schreef Bright het volgende:
[..]
Dit lijkt mij heel vreemd. Een pashokje is afgesloten, dus dat houdt in dat je zeker weet dat niemand kan toekijken. In dat geval is het gewoon toegestaan.
Uiteraard moet je er geen troep van maken, maar dan kan de winkel nog steeds weinig doen. En halen ze de politie erbij, dan kan dat alleen maar om je de zaak uit te zetten (of eventueel schoonmaakkosten om de vloerbedekking weer schoon te maken)
En dat kan dus niet in een pashokje. Dat er wellicht een gordijn voor zit en verder niets doet niet ter zake; de mensen dienen erbuiten te blijven. En ja, dat geldt ook voor kinderen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:18 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de mogelijkheid bestaat dat iemand "perongeluk" jullie kan zien. Blijkt ooit eens met een kind te zijn gebeurd en sindsdien zijn de regels strenger. Tja ik heb de wet ook niet bedacht, maar zo is het wel.
Heel leuk en aardig jouw insteek, maar het is gewoon verboden, hoe graag je ook wilt dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef Bright het volgende:
[..]
En dat kan dus niet in een pashokje. Dat er wellicht een gordijn voor zit en verder niets doet niet ter zake; de mensen dienen erbuiten te blijven. En ja, dat geldt ook voor kinderen.
(En trouwens, de kinderen kunnen er prima tegen om een wippend stelletje te zien; het zijn de volwassenen die het kind zo manipuleren dat het kind er een trauma o.i.d. aan kan overhouden!)
Welke winkel is dat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:11 schreef CoupleBr het volgende:
weer ff een berichtje van mij, als iemand die aan de andere kant heeft gewerkt. Onze paskamers (3) waren lekker ruim, grote spiegel erin EN een loveseat. Daarbij verkochten we luxe lingerie, extravagante uitgaanskleding en speeltjes. Dus er gebeurde wel eens wat als stelletjes naar binnen gingen. Zolang de rest van het winkelende publie er geen last van hadden prima, ga je gang. Het heeft ook wel iets erotisch, iets geils natuurlijk ...........................
Heeft overigens wel ruime pashokjes en goed bankje..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef Florian_ het volgende:
toen ik 16 was keertje met vriendinnetje geprobeerd, maar we toen stonden we in zo'n hokje en 't was gigantisch druk in die winkel (C&A geloof ik), dus toen durften we het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |