Stel je voor dat het samen niet past?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:43 schreef N.icka het volgende:
Waarom zou je sex in een pashokje willen hebben?
Dat lijkt je niet spannend, oid?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:43 schreef N.icka het volgende:
Waarom zou je sex in een pashokje willen hebben?
Ach man dat is al zo oud als de weg naar Rome , verzin eens iets echt spannendsquote:Op woensdag 28 november 2007 23:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat lijkt je niet spannend, oid?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:44 schreef ARKON het volgende:
[..]
Stel je voor dat het samen niet past?
Dilemma, dilemma.
Oke! Speciaal voor jou!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:46 schreef N.icka het volgende:
Ach man dat is al zo oud als de weg naar Rome , verzin eens iets echt spannends [afbeelding]
eg waar?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef countergirl het volgende:
Ik heb een keer stage gelopen bij de V&D op de lingerie afdeling en het kwam er wel eens voor dat er heren zichzelf in de hokjes gingen "entertainen".....Maar er werd volgens mij niet veel aan gedaan! Die verkoopsters hadden er alleen maar lol in!!
Kijk!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef countergirl het volgende:
Ik heb een keer stage gelopen bij de V&D op de lingerie afdeling en het kwam er wel eens voor dat er heren zichzelf in de hokjes gingen "entertainen" [afbeelding] .....Maar er werd volgens mij niet veel aan gedaan! Die verkoopsters hadden er alleen maar lol in!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |