Nice supreme's refused!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef refused. het volgende:
Thanx... ben er lang naar op zoek geweest... dingen zijn 3 jaar geleden een keer uitgekomen en echt NERGENS te vinden online. Voor 80 euro best een nette prijs... deze vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op zondag 8 juni 2008 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Zoiets zoek ik ook nog! Zara dus?
Ja precies, fijn is datquote:Op zondag 8 juni 2008 10:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
UhuZe zijn echt perfect, 11cm hoog, maar ze lopen ontzettend stabiel omdat de hak dat ook is.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bijenkorf, Amsterdam. Ze zijn van het merk Bertie (the Shoe studio)quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
waar heb je ze vandaan
?
Ze zijn echt superrr!
Hm ik ga vrijdag naar Amsterdam dus ik ga kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bijenkorf, Amsterdam. Ze zijn van het merk Bertie (the Shoe studio)
Normaal E115,- maar ik had ze voor E55,- Aanbiedingenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik ga vrijdag naar Amsterdam dus ik ga kijkenhoe duur waren ze?
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht bij Vincenzo.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Unione. het volgende:
[..]
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?
lust voor het oogquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef berent het volgende:
Nieuwe aanwinst, wel heel wat anders dan de sneakers die ik normaal gesproken haal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gatverdamme die nette is typisch zo'n schoen voor mensen die totaal geen klasse hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Rikketik het volgende:
Nette:
[ afbeelding ]
...en wat minder nette:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |