geil omgquote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ze hier nog niet gepost:
[ afbeelding ]
Heb ze ook inmiddels, ben er verliefd op, maar je zou de meegeleverde zwarte veters eens moeten proberen, worden ze nog mooierquote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ze hier nog niet gepost:
[ afbeelding ]
Gaaf! Wat voor merk/model is het?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:06 schreef Setambre het volgende:
Uitverkoopje bij de Funky House
[ afbeelding ]
Yep, incl. customfit vaccuumgevormde inlegzolen, ik ben zo blij!quote:
De nieuwe lakai specials zijn ook echt dik:quote:
puma online store, 59 euro, geen verzendkostenquote:Op maandag 14 april 2008 18:58 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Mooie schoen, ook de link naar de Porsche 917 is tof. Waar heb je ze gekocht, prijs etc?
ikhou eigenlijk helemaal niet zo van vans maar die bovenste zijn echt héérlijkquote:
Hihi, die heb ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die zijn van ASOS.![]()
Hak van 10 cm maar lopen super.
Ohhh waar heb je die pantoffels vandaanquote:Op maandag 5 mei 2008 18:08 schreef Siaor het volgende:
[ afbeelding ]Ja, zelfs in de zomer heb ik koude voeten
[ afbeelding ]
En mn DC's, heb ze al een tijdje, maar hou nog steeds van ze!
Hahaquote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef Sakray het volgende:
[..]
Ohhh waar heb je die pantoffels vandaandie zocht ik echt al vet lang
Zijn die niet ontzettend fake? Dacht dat ik dat model laatst ergens op een of ander forum tegenkwam...quote:
Ja, dat zijn ze zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Zijn die niet ontzettend fake? Dacht dat ik dat model laatst ergens op een of ander forum tegenkwam...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef refused. het volgende:
Paar weekjes terug gekocht:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |