Doet inderdaad goed. Moet toch ook goed doen sommige van deze geweldige posts aan je te lezen. Het is je gegund, en ik ken je nog maar zo kort. Je zou kunnen zeggen dat ik een volslagen vreemde ben.
quote:
op 10-23-1999 om 03:06 AM schreef JayBee het volgende:
Moet toch ook goed doen sommige van deze geweldige posts aan je te lezen. Het is je gegund, en ik ken je nog maar zo kort. Je zou kunnen zeggen dat ik een volslagen vreemde ben.
Inderdaad JayBee, en de andere lieve FOK!forummers.
Ik ben geraakt doordat de reacties op mijn vertrek-bericht zo ontroerend zijn. Ik voel me nu net een BB-bewoner die vanwege het afscheid eens extra in de bloemetjes wordt gezet. KIKKE!! Ik geef het grif toe: Ijdelheid bouwt forums als kastelen. Het draagt echter niet bij aan mijn inspanningen mijn BB-bestaan zoveel mogelijk te negeren. Toch ga ik daarmee door.
Zonet de bovenstaande lijst met FOK!forummers bijgewerkt, want eenmaal begonnen schept zoiets de verplichting niemand buiten te sluiten.
Om me nu niet weer in lopende discussies te mengen geef ik hier even antwoord op Danny's oproep voor wat we gaan doen na 1-1-2000. Of we dan abrupt als BB-forum uit elkaar vallen?
Omdat de kans daarop niet onwaarschijnlijk is, en ik toch wel de andere forummers zou willen kunnen ontmoeten in real-life lijkt mij een REUNIE een must. Al hoeven we dat nu en hier nog niet te plannen. Vaste (ook de dan al afgehaakte) posters weten dit forum te vinden tegen de tijd dat het einde nadert en dan komt de tijd en plaats van reunie er ook wel. Ik zal er zijn. (Toch een idee: samenkomen bij het BB-huis wanneer de laatsten eruit gaan op 1-1-00 en ons daarna verpozen? we'll see.)
mrNatural
----------
Mona: "Ach maak je niet druk, wij gaan het wel ver schoppen."
Bart: "Ja, dat is mij van tevoren al door verschillende personen gezegd. We zien wel."
"Mijn naam is MISS en ik ben BB-verslaafde, met alles wat daarbij hoort zoals FOKzine en chatten in de BB-Box... "
Als free lancer zat ik thuis te wachten op een nieuwe klus. Tijd dus om eens te gaan surfen. Per ongeluk terecht gekomen bij FOKzine. Zeeeeeeeeeeeeeer gevaarlijk, een week of drie overdag zwaar verslaafd geweest, en zie: sinds deze week weer bezig met een klus en het overdag surfen is al uitgesloten. Daarnaast met mezelf de afspraak gemaakt niet de hele avond te gaan zitten surfen als m'n lover thuis is, dit brengt het surfen ook al een end terug. Kortom mijn verslaving is aardig beperkt op het moment. Bijkomend voordeel is dat er zo veel nieuwe topics zijn als je niet continu surft, dat je bijna alleen nog maar leest, wanneer je FOKzine weer bezoekt, en niet dat jachtige hebt van: is er al gereageerd op mijn reaktie?!
Nadeel van BB is dat het nog zolang duurt en dat ik nog verschillende hobbels zie zoals een lover die binenkort drie weken van huis is, en natuurlijk free lance klussen die niet tot het einde van BB duren.
Gelukkig zit ik dus in de ABBW en hebben wij veel steun van elkaar. In noodgevallen kun je altijd iemand van de groep bellen.
Mr. Natural graag nodig ik je uit om onze volgende bijeenkomst bij te wonen. A.s. maandag om 9 uur (na BB) bij de Jellinekkliniek in Almere. Misschien kunen we na afloop hiervan nog even langs het plaatselijke industrieterrein wandelen...?
C.U.L.
(Doorhalen wat niet gewenst is)
- Een cursus aquarelleren.
- Bosbessenjam inmaken.
- Tell-sell leegkopen, te beginnen met de AbFab (na al die uren zitten wel handig, toch?)
- Onschuldige mensen bij de AH-kassa lastigvallen met je verhalen over BB.
- Een hond nemen.
- Eindelijk al die onmenselijk dikke Zaterdagkranten helemaal gaan lezen.
- Zelf brood bakken.
- Leuke antiekmarktjes afstruinen, op zoek naar een uniek jaren '70-lampje.
- Iets met zilverpapier.
- Psycho-therapie.
- Nog maar een hond nemen.
- Gezond gaan leven, met veel onbespoten sla & tomaten.
- Een nieuwe baan zoeken (iets met mensen).
- Leren reddingszwemmen.
Maar is dat LEUK? Mr Natural... hallo, bent u daar nog..?
Daarom. Niet zeuren, handen uit de mouwen!
Hoe voelt dat nu, zoveel medeleven, zoveel reacties, zoveel...*snik* ontroering?
Geniet je hiervan?
Geeft het je:
'n kick
'n stukje eigenwaarde
'n stukje troost
'n narcistische instelling
Geeft het je een gevoel:
Wauw!
Wow!
Te gek!
Jiehaaaaaaaaaaaaaaa
Joh!
hahahahahaha
hihihihihi
Zo zeg
Mán
pfff...
Tsss...
Wat een reacties...ooooh mijn god
JA!!!! IK BEN MR. NATURAL EN IEDEREEN MAG HET HOREN JIEHAAAAAAAAAAAAAAAAA
of uh...
Tja...was er wel benieuwd naar
Shit, zit ik wéér een lijstje te maken. En yes, ik stond er ook bij. Hoera!
mrNarural, het ga u goed!
Btw, meld me bij deze aan voor de ABBW (misschien een nieuw topic? Sorry, maar ik durf niet meer ).
het is moeilijk he?
vraag jezelf af...
1). hoe vaak heb ik deze topic her bekeken
2). hoe vaak wilde ik reageren
3). had ik deze reacties verwacht
4). wie reageerde er en wie niet
5). na sluiten van browser hoe vaak dacht ik terug aan wat ik had geschreven en kon ik het niet anders schrijven?
verslaving is leuk, psychisch, en chemisch ieder heeft z'n eigen manier van afkicken maar wees resoluut!!!
Nee 't gaat hardstikke goed met afkikken hoor, vooral als je zelf een persoonlijke afscheidstopic hebt geopend. NOT dus!
Bekentenis:
Ik heb meermalen dit topic bekeken en zag het groeien. Zoveel reacties niet verwacht, maar ik ben echt geraakt! Vanmorgen (zondag) alle topics bijgelezen MAAR heb me kunnen beheersen om te reageren (eigenlijk 't meest zonde om niet meer te doen).
Jongens en meisjes, newbies en oldies: Houdt het FOK!forum in stand want ik lees dat het voor velen de eerste keer is dat ze zich zo verbonden hebben gevoeld over zo'n dun lijntje als tekst op een internet-forum tenslotte is. Voor mij is (oeps: was) het iig de eerste keer dat ik zowoezo aan een forum deelnam (en dat terwijl ik alweer 4 jaar op het internet werk). BB was de aanleiding maar Danny en Co's FOK!forum gaf het die extra dimensie.
Update: Ik heb de bovenstaande lijst van posters weer helemaal bijgewerkt dus niemand hoeft zich gepasseerd te voelen, hier staan wij allen voor een eventueel opperwezen en hopelijk ook voor onszelf als gelijken alfabetisch gesorteerd. Ik ben flabbergasted vanwege het hoge aantal individuen, maar door mijn verzamelen voor het lijstje (her)ken ik nu echt alle namen. Helpt dit met het afkikken? Hum..
Ik heb wel voor vervanging gezorgd; er is door mijn toedoen een newbie bijgekomen en of ik het volhoud om slechts 1x per week te kijken hoe zij het doet weet ik nog niet.
Vanavond is het weekoverzicht. Dat is nou typisch een tv-uitzending die ik moet negeren, want dat heb ik allemaal al gezien natuurlijk. (??)
Dag lieverds van me, we moesten echt wel gaan reunien na BB want I Love You All!
PS. Wie zou het beheer van de lijst met "BBetere namen voor BB" willen overnemen? Het is al zeker een week oud dus moet je HEEL DIEP graven in de topic-lijst. Dat is een lijst die eigenlijk ook bij VOO-BB aan de muur moet komen te hangen (zie Volkskrant over de TARAlijst).
mr Natural
------------
Hunter: "I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one. "
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 24 Oktober 1999).]
quote:
op 10-22-1999 om 10:42 PM schreef mrNatural het volgende:
....
bary
Bazyx
beelzebub
Beertje66
Begtje
Bep
....
He en ikke dan, maken mijn bijdragen dan echt zo weinig indruk?
quote:
op 10-24-1999 om 06:13 PM schreef Beeezzz het volgende:
He en ikke dan, maken mijn bijdragen dan echt zo weinig indruk?
Ha Beeezzz, gelijk binnen op positie 21. Maar let wel; het betreft hier niet de "FOK!gallerij van Eer". Alfabetisch was lekker neutraal en opname kon blijkbaar toch nog aan mijn gedreven maar objectief topic-scannen ontgaan, hiervoor vergiffenis gevraagd, o Beeezzz.
En over de indruk die bijdragen kunnen maken; ik denk niet dat er 1 FOK!forummer diens mede-forumgenoten langs de lineaal van briljantie durft te leggen, bv in de vorm van een top-10. Dat zou een eruptie onder het groepsgebeuren geven waar de nu net geluwde veldslag over de newbie-tolerance bij zou verbleken, dus WARNING !! DON'T TRY THIS AT HOME !! just joking niet echt gaan doen he?
quote:
op 23 oktober 1999 schreef Miss het volgende: Gelukkig zit ik dus in de ABBW (=Anonymous BB-watchers) en hebben wij veel steun van elkaar. In noodgevallen kun je altijd iemand van de groep bellen.
Mr. Natural graag nodig ik je uit om onze volgende bijeenkomst bij te wonen. A.s. maandag om 9 uur (na BB) bij de Jellinekkliniek in Almere. Misschien kunen we na afloop hiervan nog even langs het plaatselijke industrieterrein wandelen...?
Jij duivelse Miss toch, maar netzomin als de slang in het paradijs zal dit paard van Almere mij in haar tentakels verstrikken. Ik houd stand! // Ik hout stand! // Ik houdt stand!
Doei, Mazzel, Houdoe, Tsjuus, Seeyou
----------
Bianca: "Bart denkt alleen maar aan grote tieten."
Bianca: "En dan gaat ie weer in Shakespeare lezen, daar wordt je ook niet vrolijker van."
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 24 Oktober 1999).]
Remember me (Ste.....) ?
Wel doen hoor, van die maandag.
See ya..
quote:
op 10-24-1999 om 08:20 PM schreef Coolio het volgende:
He mrNatural,
Remember me (Ste.....) ?
Wel doen hoor, van die maandag.
See ya..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want dan kom ik m'n kickboard bij je ophalen, ga ik lekker buiten steppen terwijl BB op tv is. HaHahahahahahahum
--------------------
Johan Cruijf: "Als je op een goede manier iets goed kan doen, dan wordt niemand daar slechter van."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |