idd, ik kan het in principe wel bekijken.. zo erg valt het niet op als ik dat hier bekijk, maar stel dat je wel een gek hebt die met zn gezicht voor het raam gaat staan kijken (wat me niet het geval lijkt, maar toch.) is het ook zo lulligquote:Op donderdag 29 november 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beetje mijn probleem ook, WL doet t er om.. waar was ie gisteravond, he?
jullie namen al pepernoten mee naarschool , voor het geval dat ze binnen kwamen ?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je nooit op de basis school gezeten toen wisten we dat ze kwamen en voordat ze gooiden gooiden wij naar hun
Heb jij pieten op je werk?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme pepernoten op m'n hoofd klotepieten
nee we hijdden pepernoten voor die kleine pauze maar daarna wisten we dat ze kwamen omdat ze ove rhet plein liepenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jullie namen al pepernoten mee naarschool , voor het geval dat ze binnen kwamen ?
welke want volgende week is de laatstequote:Op donderdag 29 november 2007 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
Pff wil de nieuwe Heroes kijken!
oehhh..verklap maar niets danquote:Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef Friday12 het volgende:
diertjuh de nieuwe ep is leuk heb hem net gekeken
ja? Dan al..dat is snelquote:Op donderdag 29 november 2007 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke want volgende week is de laatste![]()
![]()
Truth And Consequencesquote:Op donderdag 29 november 2007 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke want volgende week is de laatste![]()
![]()
quote:IT'S HERO VS. HERO AS THE SERIES' "VOLUME II: GENERATIONS" COMES TO AN EXPLOSIVE, BLOODY FINISH
trek s aan zn baard.. ahhh doe !!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat komt door hem want hij is in het gebouw
[ afbeelding ]
![]()
Pepernoten !!!!
Zelfs in het weekend ben ik even wakker om 6 uur, of 7 uur .. maarja,quote:Op donderdag 29 november 2007 11:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik vrij ben slaap ik totdat ik wakker word(meestal laat) tenzei ik wakker word gemaakt
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de staking van die randdebieltjes daardoor stopt het
dan gebeurd er net zoals op de foto DavyE in de boeien geslagen doordat hij de baard van sinterklaas eraf wilde trekkenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
trek s aan zn baard.. ahhh doe !!
idd , voor je het weet staat er zon gast voor je neusquote:Op donderdag 29 november 2007 11:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
dan gebeurd er net zoals op de foto DavyE in de boeien geslagen doordat hij de baard van sinterklaas eraf wilde trekken
Shht, das geheimquote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb jij pieten op je werk?![]()
Je werkt voor sinterklaas?
zeg wat verdiend dat nou zo, sint zn hulpje ?quote:
paar zakken pepernoten?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat verdiend dat nou zo, sint zn hulpje ?
ze moesten op minder dan de helft stoppen door die rijkelui die niet genoeg verdienenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Truth And Consequences
Maar volgende week de laatste? Fuck ja ik lees het...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |