Heh nee, ik wil dat er met 1 hele lichte veegbeweging zoveel mogelijk make up af isquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil jij een reinigingslotion op waterbasis die de make up absorbeerd?Je zult altijd moeten blijven vegen, hoe wil je anders het spul tussen je wimpers vandaan krijgen? Je kunt veeleisend zijn, maar hou het wel reëel.
Die gebruik ik ook. goed spul hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de reinigingsdoekjes van Etos zelf!"Droge en gevoelige huid"
Die is zo ontzettend fijn! Normaal gesproken trekt mijn gezicht altijd na het reinigen, maar bij deze heb ik daar totaal geen last van!
En tis helemaal niet duur!
wel leuk spul maar moet altijd wel veel moeite doen om alle rotzooi van m'n kijkers af te krijgen, ben altijd veel aan het vegen, en zachtjes aan mijn wimpers aan het trekken, anders gaat het er gewoon niet afquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:02 schreef Miam het volgende:
ojaa de babyface van lush is ook erg goed! maar wel prijzig.
dat is jou meningquote:
jup inclusief laagje en wazige ogenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:06 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik wil gewoon makkelijk, hup watje en klaar. Het liet ook een ranzig vet laagje achter meen ik me te herinnerenLaat die van de Etos ook zo'n laagje na?
ik vind het een interessant topic.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat jij geen keus kan maken, en er allemaal goede adviezen naar je hoofd geslingerd woren?
Doet dat pijn? Woren?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat jij geen keus kan maken, en er allemaal goede adviezen naar je hoofd geslingerd woren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |