abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54905613
Sinds kort student af en wat doe ik? Ik laat m'n haar studentikoos groeien en wil mezelf nu ook studentikoos gaan kleden. Je weet wel, spijkerbroek, zwart shirt met opdruk en daar dan een zwart, hip colbertje overheen.

[img]https://www.proidee.nl/pimgs/323/c2/323_c213264a.jpg[/img]
Voor het idee en aankleding van het topic. Dit ziet er niet uit.

Uiteraard dient het colbert geen studentikoze doeleinden. Ik zoek echt een betaalbaar, maar net colbert. Maar waar de neuk koop je die dingen? Als ik door kledingwinkels struin (En dat doe ik. Soms. Zo nu en dan.) zie ik voornamelijk hele dure pakken hangen en ook losse colbertjes zijn dúúr. Iemand enig idee waar zoiets te koop is, betaalbaar?
pi_54905719
Postorderbedrijven zoals de Wehkamp, neckermann etc.

Zoals dit
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_54905852
I know, maar daar vind ik echt geen toffe dingen. Bovendien ben ik nogal huiverig voor het bestellen van kleding via internet. Ik wil echt eerst in de spiegel kijken met het kledingstuk aan, voordat ik tot een aankoop overga.
pi_54905911
Je kunt het heel makkelijker weer retour doen hoor.
En anders zou ik even naar de C&A / V&D etc. gaan.
Winkels zoals Jack&Jones verkopen ze ook, maar daar zijn ze ook zo weer 70 euro.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_54906166
spaar gewoon ff doot tot je iets echt tofs kan halen.

Goedkoop = duurkoop
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. etc.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_54906695

34,90, enkel nog maat 50

29,95 in maat 48 (uitverkocht), rest maten 59,95

online h&m shop en anders de gewone h&m winkel
pi_54906767
Zara misschien?
pi_54906786
Mjmjmjmjmjmja, aardig, aardig. Waarschijnlijk is dát het. In Breda is alleen een vrouwen-H&M (vraag me niet waarom )
pi_54906812
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zara misschien?
Das ook een goede tip.
pi_54906890
Je moet er wel van houden om het te doen..voor een vriend van mij is het echt een sport geworden om colberts te vinden bij de kringloop of 2e hands zaakjes. En hij ziet er altijd heel goed uit!
pi_54907063
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef Stofje het volgende:
Mjmjmjmjmjmja, aardig, aardig. Waarschijnlijk is dát het. In Breda is alleen een vrouwen-H&M (vraag me niet waarom )
h&m man is te koop bij de filialen in:

* Alkmaar
* Almere
* Amersfoort
* Amsterdam
* Apeldoorn
* Arnhem
* Den Haag
* Dordrecht
* Eindhoven
* Emmen
* Enschede
* Groningen
* Hoofddorp
* Maastricht
* Nijmegen
* Roosendaal
* Rotterdam
* Tilburg
* Utrecht

anders gewoon online joh, je kan het gewoon terug brengen naar de winkel als het niet goed is
pi_54907261
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Mejoon het volgende:
Je moet er wel van houden om het te doen..voor een vriend van mij is het echt een sport geworden om colberts te vinden bij de kringloop of 2e hands zaakjes. En hij ziet er altijd heel goed uit!
Ook wel een strak plan natuurlijk.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef schatje het volgende:

[..]

anders gewoon online joh, je kan het gewoon terug brengen naar de winkel als het niet goed is
Ik zal de online winkels nog eens goed bekijken, als het echt zo eenvoudig is wat betreft retourneren, dan geloof ik dat. .
pi_54911448
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Mejoon het volgende:
Doe ik ook , omdat ze in de 'reguliere' winkels de colberts toch nooit in mijn maat verkopen. Of ik kijk in m'n opa's kledingkoffers .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')