Als ik 'm over 2 weken vol heb, dan heb ik iig de wekelijkse extra stadionkosten er uitquote:03-12-2007
Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 358 750 ¤ betaald.
Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 14-12-2007.
Staanplaatsen: 2250
Gewone zitplaatsen: 1100
Overdekte zitplaatsen: 500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik heb nu in de VIII een stadion met 26k plaatsen, ik sta eerste, en tegen de nummers 2 en 3 is m'n stadion standaard uitverkochtquote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef twi het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren bij hoeveel supporters ik ben gaan uitbreiden. Maar destijds moest je nog voor elke uitbreiding extra betalen. Dus misschien is het voor jou een idee om het heel geleidelijk te doen, die onkosten heb je tegenwoordig niet meerr.
Zo te horen hoef je toch niet meer in je selectie te inivesteren, je zal wel kampioen worden. Misschien heb je dan via een groter stadon de onkosten eruit aan het eind van het seizoen. Een stadion van 20k is in de VIII in principe wel genoeg, en voor nu in de IX zal 15-16k wel volstaan.
8ste divisiequote:Op maandag 3 december 2007 13:30 schreef Grumpey het volgende:
E_W, welke divisie? Want bij VI en hoger is 10 altijd rendabeler dan minder, ongeacht winst/verlies.
Ohja ?vertel!Ik speel VI en sta 3equote:Op maandag 3 december 2007 13:30 schreef Grumpey het volgende:
E_W, welke divisie? Want bij VI en hoger is 10 altijd rendabeler dan minder, ongeacht winst/verlies.
een extra woordvoerder (1,5k kosten meer per week) levert zelfs bij de meest kanloze-wedstrijdreeks nog meer per week op aan extra sponsorgeld (Alhoewel, 8e in de VI weet ik niet zeker, in V in ieder geval). Als een nummer 3 in de VI moet het zeker wel meer geld opleveren, en in het ergste geval speel je quitte. Je haalt ook meer supporters tijdens wedstrijden, zit ook nog wel wat winst in natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2007 13:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Ohja ?vertel!Ik speel VI en sta 3e
Ik heb er maar 4
quote:Op maandag 3 december 2007 14:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
een extra woordvoerder (1,5k kosten meer per week) levert zelfs bij de meest kanloze-wedstrijdreeks nog meer per week op aan extra sponsorgeld (Alhoewel, 8e in de VI weet ik niet zeker, in V in ieder geval). Als een nummer 3 in de VI moet het zeker wel meer geld opleveren, en in het ergste geval speel je quitte. Je haalt ook meer supporters tijdens wedstrijden, zit ook nog wel wat winst in natuurlijk
quote:Woordvoerders: 10
204k op geboden.quote:Laimonis Milzarājs (174305151)
18 jaar en 48 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 05-02-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Twello FC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Sponsorgeld 94 810quote:Op maandag 3 december 2007 14:53 schreef One_conundrum het volgende:
hoeveel sponsor geld krijg je nu foetre?
En welke plek heb je in welke divisie?quote:Op maandag 3 december 2007 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
deze week gestegen van 115 naar 117k
En je stond voor de economische update 7e neem ik aan?quote:Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
net mijn eerste pot gewonnen, 4 punten
Geld over???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sponsorgeld met 1 woordvoerder in IX deze week: 40 717
Omdat ik nu financieel wat ruimer zit en een grotere fanclub heb, heb ik vandaag het aantal woordvoerders verhoogd naar 3. Volgende week eens kijken hoe dat uit pakt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Heb een bod gedaan, lekker mijn def ratings boosten en hijs nog redelijk jong, kijken oftie tot verdedigen matig of redelijk kan komen...quote:Iván Aimar (142924550)
19 jaar en 107 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 08-12-2007
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 41 730
Loon: 21 060 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C.S.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: reusachtig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Buitenlandersquote:Op maandag 3 december 2007 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb een bod gedaan, lekker mijn def ratings boosten en hijs nog redelijk jong, kijken oftie tot verdedigen matig of redelijk kan komen...
quote:Aantal spelers (coaches niet meegerekend) 26
Verschillende nationaliteiten 1
Nee vandaag en morgen mischien niet.Wat maakt het nou uit dat je ff moet wachten en verder moet zoeken.Bespaart je wel een hoopquote:Op maandag 3 december 2007 17:30 schreef One_conundrum het volgende:
helemaal mee eens, 7 van mijn 10 trainees zijn NL, en 13 in totaal van de 24.
Maar zulke keepers zijn niet overal verkrijgbaar
137.920 is wel te doen met mijn spelers.Buiten me trainies is iedereen wereldklasse met 1 buitenaardse mid en 1 bovennatuurlijke spits.quote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef One_conundrum het volgende:
is waar en die 20% is klote, maar ach sommige spelers
wat voor loonkosten heb jij nu dan ?
Welke divisie paasbunny?quote:Op maandag 3 december 2007 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een wonderbaarlijk en briljant PM!!
VIIIquote:
da daggikquote:Op maandag 3 december 2007 17:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geil spelertje hoor, voor die prijs
quote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
mijn hoogste salaris is nu 19.7k + 20%
voor me buitenaardse uit vorm midjequote:Anton Vossaert (91692613)
23 jaar en 60 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Loon: 53 230 ¤/week
quote:
Heb hem voor 1.2 mil gekocht toen die nog geblesseerd was.Komt wel goed ooit.En als counterteam kan ik dat nog wel hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus, die vorm! Dat is wel wat jammer van je investering...
quote:Speler met ID 184834879 is voor het laatst gezien in de snoepwinkel, waar hij voor 100 euro voetbalplaatjes van ex-collega's aan het verscheuren was. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |