Huh ok.. je zou graag meerdere keren dezelfde werkdag willen doen?quote:Op donderdag 29 november 2007 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Weer een dag op het werk die we nooit meer terug krijgen.
Hungry??quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0
Je krijgt `m terug in de vorm van cashquote:Op donderdag 29 november 2007 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Weer een dag op het werk die we nooit meer terug krijgen.
quote:"Ik denk dat Geert ook bij CNN heeft geklaagd dat het geluid bij de beelden van de aanslag op de Twin Towers niet Dolby Surround is."
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Halo 3 ,.................................................... Godver
Vanaf maandag ben ik ook (semi) ambtenaarquote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week zal gamen er niet inzitten. Gister bijeenkomst met aansluitend erg gezellige borrel. Vandaag en morgen iets opleveren. En zaterdag moet ik ook iets voor het werk doen.
Ik hoop vanavond even verder te kunnen gaan... zon zin in!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect,.................................................... Godver
Waar ga je eigenlijk werken Gijs? In elk geval welkom! Zoveel relaxer!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanaf maandag ben ik ook (semi) ambtenaar
Hey Pik. Ik draai deze week 60 uur. De sfeer is wel relaxer, de arbeidsvoorwaarden ook. Maar het is soms behoorlijk hard werken.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:01 schreef Bastard het volgende:
Ik wil van jullie 2 in ieder geval geen piep meer horen over hoe kut het is om naar het werk te gaan of over de werkzaamheden stel lamzakken!
Maar geen Mass Effect dan Gijsquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Orange Box onderweg!![]()
Kutshooters op een kutconsole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |