Ach, ik zat afgelopen weken in een ander SC topic waar de soap nog wel wat extremer zou zijn denk ikquote:Op donderdag 29 november 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer dat je de laatste weken dit topic niet gevolgd hebt... je kan er een soap over schrijven zowat
Dit heb ik hier ook al eens met andere woorden gezegt. Ik kan zomaar een paar pagina's vol typen, maar dat worden dan wel complete jip en janneke verhalen in plaats van zaken waar je iets aan hebt.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
De grote van het rapport heeft wat mij betreft weinig met niveau te maken
Ging het over een meisje dat zwanger is van een zero-positieve, homo parkeerplaats bezoeker. Die naast deze parkeerplaatsen ook nog graag darkrooms bezocht (van die kamers waar Philips niet veel winst op maakt inderdaad). Alwaar hij zonder condoom seksueel handelde met andere mannen. Terwijl hij ook nog naalden deelde met heroïne junks?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik zat afgelopen weken in een ander SC topic waar de soap nog wel wat extremer zou zijn denk ik
Doe eens linken dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik zat afgelopen weken in een ander SC topic waar de soap nog wel wat extremer zou zijn denk ik
Oh, die spammen meerderde delen per dag volquote:
Inderdaad en een afstudeerverslag van 100 pagina's gaat verder ook geen hond lezen. "Wij" mogen niet meer dan 30 pagina's hebbenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit heb ik hier ook al eens met andere woorden gezegt. Ik kan zomaar een paar pagina's vol typen, maar dat worden dan wel complete jip en janneke verhalen in plaats van zaken waar je iets aan hebt.
Da's niet zo mijn ding R&P. Ga wel oude topics doorlezen in OO.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, die spammen meerderde delen per dag vol. Wel gezellig altijd en soms een gezonde rel
SC topic van R&P
Kan ik begrijpen maar die SC is op zich prima te doen hoor. Ben zelf verder ook totaal niet into R&P op een grappig topic naquote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Da's niet zo mijn ding R&P. Ga wel oude topics doorlezen in OO.
Schrijven is schrappen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad en een afstudeerverslag van 100 pagina's gaat verder ook geen hond lezen. "Wij" mogen niet meer dan 30 pagina's hebben
Groetenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ook maar eens een blikje werpen morgen dan
Pak de boel nu in en ben weg! Misschien tot straks, anders tot morgen!
Probeer het verslag gewoon te schrijven zonder achteraf te schrappen. Er hangt ook nog een adviesrapport aan waar al helemaal geen onzin in mag staanquote:
was dat precies toen ik een weekje op vakantie was zekers..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit heb ik hier ook al eens met andere woorden gezegt. Ik kan zomaar een paar pagina's vol typen, maar dat worden dan wel complete jip en janneke verhalen in plaats van zaken waar je iets aan hebt.
[..]
Ging het over een meisje dat zwanger is van een zero-positieve, homo parkeerplaats bezoeker. Die naast deze parkeerplaatsen ook nog graag darkrooms bezocht (van die kamers waar Philips niet veel winst op maakt inderdaad). Alwaar hij zonder condoom seksueel handelde met andere mannen. Terwijl hij ook nog naalden deelde met heroïne junks?
Dat doen er wel meer die ook prima functioneren verderquote:Op donderdag 29 november 2007 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, rookte die gast niet ook nog wiet![]()
![]()
Ja maar wiet is echt een verderfelijk goedje, je gaat er aan kapot zeg ik je!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer die ook prima functioneren verder
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar wiet is echt een verderfelijk goedje, je gaat er aan kapot zeg ik je!!!
het is wel lekker als je even iets wilt vergeten/verwerken ofzo, vrouwen problemen ed. Goedkoper en effectiever dan alcohol. Doe het alleen niet te lang achter elkaar. Toen ik een paar dagen achter elkaar had geblowd kreeg ik al slaapproblemen ervanquote:
Beeld - tekengrootte - extra grootquote:Op donderdag 29 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Kun je met Internet Explorer niet inzoomen dan ?
Verder vind ik wiet vaak doodsaai!
Uitdelen!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een doos luxe Argentijnse koekjes gekregen van mijn baas
Sorry hoor, maar op een werkplek (want daar zitten wijquote:
Volledig lederen interieur en climatecontrol enzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een doos luxe Argentijnse koekjes gekregen van mijn baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |