abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2007 @ 11:11:31 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915158
4 pagina's, klinkt beter dan mijn halve pagina avontuur
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915174
Ik heb net mijn rechterlens uitgedaan, en weer ingedaan

Zag 5 seconden scherp maar ging toch weer naar het wazige..

Iemand een ideetje wat het kan zijn?
Sappig !!
pi_54915203
Hmmz... misschien heb je een geïrriteerd oog..?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 29 november 2007 @ 11:14:01 #179
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915214
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Hmmz... misschien heb je een geïrriteerd oog..?
Blijft vreemd dat je dan 5sec wel even scherp ziet ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915283
ja vind ik ook.

Ik heb maandlenzen en deze zijn 2 weken oud ofzo.
Ik heb net bij de wc in de spiegelgekeken maar ik kon mijn linkerkens niet meer zien zitten
VOlgens mij is hij er uiitgevallen, boven mijn irris of ben ik hem vergeten
Sappig !!
  donderdag 29 november 2007 @ 11:21:42 #181
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915387
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
ja vind ik ook.

Ik heb maandlenzen en deze zijn 2 weken oud ofzo.
Ik heb net bij de wc in de spiegelgekeken maar ik kon mijn linkerkens niet meer zien zitten
VOlgens mij is hij er uiitgevallen, boven mijn irris of ben ik hem vergeten
Dat verklaard dan een hoop dat je wazig ziet. Je ene oog probeert het beeld bij te stellen ten opzichte van je andere oog. Dat gaat nooit werken met 1 lens in. Kan je beter die lens ook maar uit doen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915441
Ben weer naar de spiegel gegaan, en ik kan hem echt niet vinden. Lijkt mij sterk dat ik hem niet ingedaan heb, heb gewoon auto gereden. En uitdoen is geen optie; lenzendoosje neit bij.
Sappig !!
  donderdag 29 november 2007 @ 11:25:13 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915466
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Ben weer naar de spiegel gegaan, en ik kan hem echt niet vinden. Lijkt mij sterk dat ik hem niet ingedaan heb, heb gewoon auto gereden. En uitdoen is geen optie; lenzendoosje neit bij.
Lastig lastig... Maar je kan toch wel testen of je zonder lens beter ziet ook al weet je dan niet waar je hem moet laten
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915526
Bril kopen? Geen gezeik meer met die lenzen. Als ik er later aan moet word het ook een bril!

Nog een half uurtje, dan ben ik alweer klaar
Moet nog even bij school langs... kijken of de leraar mijn monsterverslag al bekeken heeft
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_54915533
Wat heb ik dan aan die info. Ik heb best slechte ogen,(1.75 / 2.00) en om dan alle kleine fokletters te lezen schiet ook niet op.. En ik kan ook niet even naar huis om te kijken, of reservelens te halen. Dan ben ik 2 uur onderweg. Ik heb wel vloeistof bij maar dat schiet ook niet op.
Sappig !!
pi_54915589
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Bril kopen? Geen gezeik meer met die lenzen. Als ik er later aan moet word het ook een bril!
Mijn vriendin heeft lenzen die ze dag en nacht in kan hebben, dat lijkt me idealer dan een bril.
pi_54915680
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Wat heb ik dan aan die info. Ik heb best slechte ogen,(1.75 / 2.00) en om dan alle kleine fokletters te lezen schiet ook niet op.. En ik kan ook niet even naar huis om te kijken, of reservelens te halen. Dan ben ik 2 uur onderweg. Ik heb wel vloeistof bij maar dat schiet ook niet op.
In je pauze (ik weet niet hoe land die duurt), even naar het centrum om nieuwe lenzen (daglenzen) te halen, of is dat geen optie?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_54915699
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft lenzen die ze dag en nacht in kan hebben, dat lijkt me idealer dan een bril.
Mwah weet niet, hekel aan dat gepiel aan mijn ogen...
  donderdag 29 november 2007 @ 11:35:58 #189
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_54915719
quote:
Ach je kan wel ff naar huis... goed excuus
En ik heb ook lenzen -2.00 / -2.25 ofzo..
Ook zachte lenzen, ook wel ooit dat ik ff goed zie en dan slecht.. ligt denk aan vermoeide ogen..
Of aan 1 lens die je idd niet in hebt.
------------------
pi_54915720
Ik had een bril, maar omdat ik redelijk slechte ogen heb had de opticien het over lenzen.
Ik dacht dat het niks was, maar werkelijk waar. het is echt IDEAAL:

Voordelen tegenover een bril:
- Je kan er mee douchen
- Je bril beslaat niet
- Je bent een stuk knapper
- je kan er niet per ongeluk op gaan zitten

Ik heb torische lenzen, dat zijn speciale.
Mijn opticien moet ze altijd bestellen, dus niet dat ze die in de winkel hebben.
Sappig !!
  donderdag 29 november 2007 @ 11:36:41 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915740
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Moet nog even bij school langs... kijken of de leraar mijn monsterverslag al bekeken heeft
Was het zo groot dan ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 29 november 2007 @ 11:37:25 #192
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915763
quote:
1.75 en 2.00 vind ik wel meevallen... Ik had vroeger 4.5-5, wel + en ben er overheen gegroeid
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915780
Joah, groot genoeg voor twee personen. Was namelijk de bedoeling dat we het samen zouden doen, maar collega deed nooit wat, dus toen maar alleen afgemaakt, maar wel dusdanig groot
60 pagina's
En dat voor een gewoon projectverslag... niet eens het stageverslag zelf.
Begeleider noemde het al '[post]HBO-size' terwijl ik maar MBO doe
  donderdag 29 november 2007 @ 11:40:58 #194
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915852
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, groot genoeg voor twee personen. Was namelijk de bedoeling dat we het samen zouden doen, maar collega deed nooit wat, dus toen maar alleen afgemaakt, maar wel dusdanig groot
60 pagina's
En dat voor een gewoon projectverslag... niet eens het stageverslag zelf.
Begeleider noemde het al '[post]HBO-size' terwijl ik maar MBO doe
De grote van het rapport heeft wat mij betreft weinig met niveau te maken
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915866
Ik heb ook lenzen, best grote sterkte (-6 ofzo)
Maar ik heb het al sinds ik in groep 8 zat, ik zou nu niet anders meer willen. Het enige irritante is dat je ze in de avond uit moet doen en je er niet mee kan slapen.
  Redactie Frontpage donderdag 29 november 2007 @ 11:41:59 #196
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54915877
ik heb een bril, hoef niet zonodig lenzen. staan me ook niet geloof ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 29 november 2007 @ 11:43:34 #197
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915912
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een bril, hoef niet zonodig lenzen. staan me ook niet geloof ik
*benieuwd is
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915915
Naja ok, maar dat zit wel goed denk ik hoor
Heb er zeven weken mee zitten buffelen. En ze hebben de onderdelen al afzonderlijk bekeken en aantekeningen gegeven, beetje aangepast en nu hopen op een positief eindoordeel

En collega er even bij naaien straks... vind het belangrijker zich weekends zo lam te zuipen dat hij de rest van de week ziek is... Hij mag zijn verslag nu ook alleen doen, maar er staat hier nog genoeg werk wat ik alleen ook niet allemaal af krijg... en dan ben ik lul, want ik werk zogenaamd niet hard genoeg...
  donderdag 29 november 2007 @ 11:45:14 #199
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54915942
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
Naja ok, maar dat zit wel goed denk ik hoor
Heb er zeven weken mee zitten buffelen. En ze hebben de onderdelen al afzonderlijk bekeken en aantekeningen gegeven, beetje aangepast en nu hopen op een positief eindoordeel

En collega er even bij naaien straks... vind het belangrijker zich weekends zo lam te zuipen dat hij de rest van de week ziek is... Hij mag het verslag wel alleen doen, maar er staat hier nog genoeg werk wat ik alleen ook niet allemaal af krijg... en dan ben ik lul, want ik werk zogenaamd niet hard genoeg...
Aan de schandpaal hangen die gast!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54915964
No more Mr. Nice Guy!

Jammer dat je de laatste weken dit topic niet gevolgd hebt... je kan er een soap over schrijven zowat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')