Blijft vreemd dat je dan 5sec wel even scherp ziet ?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Hmmz... misschien heb je een geïrriteerd oog..?
Dat verklaard dan een hoop dat je wazig ziet. Je ene oog probeert het beeld bij te stellen ten opzichte van je andere oog. Dat gaat nooit werken met 1 lens in. Kan je beter die lens ook maar uit doenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
ja vind ik ook.
Ik heb maandlenzen en deze zijn 2 weken oud ofzo.
Ik heb net bij de wc in de spiegelgekeken maar ik kon mijn linkerkens niet meer zien zitten
VOlgens mij is hij er uiitgevallen, boven mijn irris of ben ik hem vergeten
Lastig lastig... Maar je kan toch wel testen of je zonder lens beter ziet ook al weet je dan niet waar je hem moet latenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Ben weer naar de spiegel gegaan, en ik kan hem echt niet vinden. Lijkt mij sterk dat ik hem niet ingedaan heb, heb gewoon auto gereden. En uitdoen is geen optie; lenzendoosje neit bij.
Mijn vriendin heeft lenzen die ze dag en nacht in kan hebben, dat lijkt me idealer dan een bril.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Bril kopen? Geen gezeik meer met die lenzen. Als ik er later aan moet word het ook een bril!
In je pauze (ik weet niet hoe land die duurt), even naar het centrum om nieuwe lenzen (daglenzen) te halen, of is dat geen optie?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Wat heb ik dan aan die info. Ik heb best slechte ogen,(1.75 / 2.00) en om dan alle kleine fokletters te lezen schiet ook niet op.. En ik kan ook niet even naar huis om te kijken, of reservelens te halen. Dan ben ik 2 uur onderweg. Ik heb wel vloeistof bij maar dat schiet ook niet op.
Mwah weet niet, hekel aan dat gepiel aan mijn ogen...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft lenzen die ze dag en nacht in kan hebben, dat lijkt me idealer dan een bril.
Ach je kan wel ff naar huis... goed excuusquote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Wat heb ik dan aan die info. Ik heb best slechte ogen,(1.75 / 2.00) en om dan alle kleine fokletters te lezen schiet ook niet op.. En ik kan ook niet even naar huis om te kijken, of reservelens te halen. Dan ben ik 2 uur onderweg. Ik heb wel vloeistof bij maar dat schiet ook niet op.
Was het zo groot danquote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Moet nog even bij school langs... kijken of de leraar mijn monsterverslag al bekeken heeft
1.75 en 2.00 vind ik wel meevallen... Ik had vroeger 4.5-5, wel + en ben er overheen gegroeidquote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
De grote van het rapport heeft wat mij betreft weinig met niveau te makenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, groot genoeg voor twee personen. Was namelijk de bedoeling dat we het samen zouden doen, maar collega deed nooit wat, dus toen maar alleen afgemaakt, maar wel dusdanig groot
60 pagina's
En dat voor een gewoon projectverslag... niet eens het stageverslag zelf.
Begeleider noemde het al '[post]HBO-size' terwijl ik maar MBO doe
*benieuwd isquote:Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een bril, hoef niet zonodig lenzen. staan me ook niet geloof ik
Aan de schandpaal hangen die gast!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
Naja ok, maar dat zit wel goed denk ik hoor
Heb er zeven weken mee zitten buffelen. En ze hebben de onderdelen al afzonderlijk bekeken en aantekeningen gegeven, beetje aangepast en nu hopen op een positief eindoordeel
En collega er even bij naaien straks... vind het belangrijker zich weekends zo lam te zuipen dat hij de rest van de week ziek is... Hij mag het verslag wel alleen doen, maar er staat hier nog genoeg werk wat ik alleen ook niet allemaal af krijg... en dan ben ik lul, want ik werk zogenaamd niet hard genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |