Het meisje of Machine Head?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:00 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, dan is het mij ook te duur. Leuk speelgoed, maar dat geld kan ik wel beter besteden
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:07 schreef Deansensitized het volgende:
Grapjas
Als ik het kon betalen kocht ik haar de hele wereld
... als je bijna niks hebt kun je bijna niks weggeven ...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:11 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, komt wel goed hoor. Als je zelf bijna niks hebt kan je ook niks weggeven
Je bent maar weer vroeg eer-ik, draai je nog een keer om jongen...quote:
Nee, ben weer wakker geworden uit mezelf.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je bent maar weer vroeg eer-ik, draai je nog een keer om jongen...
Ps. toen ik vanmorgen mijn huis uit ging lag mijn huisgenoot op de bank te slapen. De gasten die een uur of 2 eerder binnen kwamen waren alweer verdwenen. Wel makkelijk dat ze je even wakker maken, dan verslaap je je niet. Maar 4 uur blijft wel enorm vroeg!
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ben weer wakker geworden uit mezelf.
Ga straks even opzoek naar een bijbaantje
De tweede keer deze week nog maarquote:Op donderdag 29 november 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel makkelijk ja, Siebren
Nopequote:
Cheersquote:Op donderdag 29 november 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel makkelijk ja, Siebren
Succes eer-ik!
Juist.... Heilig!quote:
Ze doen genoeg over dag, maar het zijn er 2 en ze beginnen om de beurt wel eens wat later. Het kan ook best voorkomen dat ze 4 uur thuis zijn en 8 uur er weer uit zijn hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:41 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi klaar mee Siebren... hoeven die lui dan niks te doen overdag ofzo?
Ik verbaas me steeds over je naam maar kijkende naar je avatar is het dus inderdaad gebaseerd op PB...quote:
Miss!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |