Ik wil wel een poging wagen, maar ik wil eerst 1 ding weten: hoe zit het nu met de volgende wegstemrondes? Wanneer vinden ze plaats en heb ik goed begrepen dat er dan twee tegelijk weg moeten? Hoe zit het dan met de publieksstemming? 2 genomineerd betekent alletwee weg of zijn er meer genomineerden dan?
bij voorbaat dank voor de info
Wishful thinking...
Bart is vandaag al heel hard begonnen aan een come-back: goed scoren met de week-opdracht, een 'diep' gesprek met Maurice (nou ja, best wel, toch?). Voor ons andere buitenbeentje Mona zal het een stuk moeilijker worden. Volgende keer eruit volgens mij. Daarna Bianca. Dan Karin. Dan Maurice. Bart, Willem en Ruud blijven over. En wie wint? Ik denk Ruud of Willem. Van de andere kant: die 2 trekken stemmen van elkaar weg, terwijl een geheel ander publiek op Bart zal stemmen. Shit...volgens mij zit ik hetzelfde scenario te schetsen als boven.....
Of (minder saai alternatief):
Bart en Maurice kunnen het steeds beter en beter met elkaar vinden, Karin wordt jaloers en grijpt naar het keukenmes. Mona komt net op tijd tussenbeide en wordt daarmee populairder dan Willem en Ruud bij elkaar. Ruud en Mona beginnen een relatie met af en toe sex onder het bed (hiertoe wordt het bed opgehoogd met afgehakte blokjes hout die nu niet meer nodig zijn voor de kachel vanwege de verwarming) en worden king en queen van BB. Karin wordt afgevoerd en krijgt TBS, Bianca wordt hysterisch. Gelukkig zijn we nu vlak voor een wegstemronde en zij wordt als eerste weggestemd. Ze verdwijnt in de anonimiteit. Voor Karin wordt een nieuw persoon aangezocht. Niet Martin, want die ligt met een gebroken neus in het ziekenhuis nadat Sabine genoeg had van dat gestalk van hem in de buurt van cafe 'Hopper'. Deze nieuwe persoon, wordt echter bij de volgende ronde meteen weer weggestemd (anders wordt dit verhaal te lang). Vervolgens krijgt Willem, als enige 'niet van een stel' bij de volgende nominatieronde de meeste stemmen. Hij heeft zich al wekenlang jaloers gedragen t.o.v. Ruud (vanwege Mona, weet je wel), waardoor het Nederlands publiek hem wegstemt. Het koken wordt nu overgelaten aan Mona, omdat Ruud te veel in de put zit over zijn maatje, en Bart en Maurice elkaar nog steeds helemaal hebben gevonden. Na drie dagen blijkt het eten voor de hele week op te zijn, vanwege enigzins verkeerd afgewogen hoeveelheden. Kan gebeuren. Mona houdt het niet meer uit en slacht een van de kippen. Dit komt haar duur te staan: ze is de laatste die er uit gaat. De kijkers kunnen kiezen tussen Ruud, Maurice en Bart. En het wordt Bart. NEE, ALWEER, wat heb ik fout gedaan in mijn redenatie?
ok, beetje lang verhaal. Leest iemand dit?
quote:
op 10-22-1999 om 04:53 PM schreef weathergirl het volgende:
Als Bianca een keer 's nachts de huiskamer inloopt om met een verbolgen gezicht een sigaretje op te steken na een uitvoerige discussie in de damesslaapkamer over krentenbrood, ziet ze Maurice bezig met de kip. Ze loopt naar buiten en hoort Maurice hijgen: "Kip, ik heb je".
Riep hij niet "Kutkip!"?
quote:
op 10-22-1999 om 04:35 PM schreef mriek het volgende: (boeiend verhaal...)Bianca wordt hysterisch.(nog steeds gekluisterd aan beeldscherm...)Leest iemand dit?
Het lijkt me alleen een ietsje onwaarschijnlijk dat Bianca hysterisch wordt, want dan zal ze toch eerst weer normaal moeten zijn.
A man of vision and feeling is a good example for all"
PS don't judge me cause I'm pretty....please...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |