nee, neequote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Guuskeee het volgende:
heeft nix al geknalt? om zn haggie te redden? (lijkt me toch een goede reden om een keer te knallen)
is brian al exit?
Nou, als zij hem er in houdt dan heeft ze echt een probleem met Brian. We hebben het de vorige keer gezien. Dat escaleerde binnen no time.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef Guuskeee het volgende:
amanda moet zeggen: "je moet kiezen tussen dennix of brian en mij, laat je nix erin, ben je ons kwijt!"
ja maar voor hoe lang? twee dagen later was alles weer normaal, het verschil met nu is dat amanda ook denkt dat nada het gesticht in moetquote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, als zij hem er in houdt dan heeft ze echt een probleem met Brian. We hebben het de vorige keer gezien. Dat escaleerde binnen no time.
Het venster iets smaller maken, dan gaat de derde alsnog op de tweede rij staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef Deisyy het volgende:
ff OT. Misschien ben ik ook gek aan het worden maar volgens mij stonden mijn streams altijd in een vierkant, twee aan twee dus , maar nu heb ik boven een rij van 3 en eronder nog eentje.
hoe krijg ik ze weer als voorheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |