nee, neequote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Guuskeee het volgende:
heeft nix al geknalt? om zn haggie te redden? (lijkt me toch een goede reden om een keer te knallen)
is brian al exit?
Nou, als zij hem er in houdt dan heeft ze echt een probleem met Brian. We hebben het de vorige keer gezien. Dat escaleerde binnen no time.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef Guuskeee het volgende:
amanda moet zeggen: "je moet kiezen tussen dennix of brian en mij, laat je nix erin, ben je ons kwijt!"
ja maar voor hoe lang? twee dagen later was alles weer normaal, het verschil met nu is dat amanda ook denkt dat nada het gesticht in moetquote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, als zij hem er in houdt dan heeft ze echt een probleem met Brian. We hebben het de vorige keer gezien. Dat escaleerde binnen no time.
Het venster iets smaller maken, dan gaat de derde alsnog op de tweede rij staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef Deisyy het volgende:
ff OT. Misschien ben ik ook gek aan het worden maar volgens mij stonden mijn streams altijd in een vierkant, twee aan twee dus , maar nu heb ik boven een rij van 3 en eronder nog eentje.
hoe krijg ik ze weer als voorheen?
Gelukt, bedanktquote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het venster iets smaller maken, dan gaat de derde alsnog op de tweede rij staan.
Dat en ze had Lieke verkeerd verstaan. Gelukkig trapt niemand in die leugens.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Aha, het lag aan de drank!
Zeker weten en dat ze na de fles champagne aangeschoten was maar na een tijdje was ze nuchter zei zequote:Op woensdag 28 november 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Naad gooit het weer op de alcohol maar volgens mij kregen Naad en Amanda gisteravond een telefoontje dat ze niet meer mochten drinken en dat was in de vooravond, toch?
Nee en Nee.. Oewoew zegt nu weer dat 0% echt naar huis gaat!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Guuskeee het volgende:
heeft nix al geknalt? om zn haggie te redden? (lijkt me toch een goede reden om een keer te knallen)
is brian al exit?
Selene zei gisteren; geeft Nadia cola, zeg gewoon dat er whiskey bij zit en ze is dronken.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zeker weten en dat ze na de fles champagne aangeschoten was maar na een tijdje was ze nuchter zei ze
Maar haar moeder wist volgens haar wel alles en het zat allemaal goed, dankzij het tripje naar achter vanmorgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
Nadia denkt dat haar moeder niet eens in Nederland zit.
Dan zou dat het dus zijn wat ze eerder van achter te horen heeft gekregen, en dan hebben ze dus ook niet gebeld.
Nee, dat zei ze niet. Ze zei dat het wel goed zat.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar haar moeder wist volgens haar wel alles en het zat allemaal goed, dankzij het tripje naar achter vanmorgen.
Dennis gaat zijn ding doen?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef Varen het volgende:
Het is een opluchting zegt Dennis, dat hij het weet, nou kan hij lekker zijn ding doen.
Vrijdagavond na de jacuzzi stormde ze op hem af en zei dat ze hem eruit ging stemmen. Dat kwam omdat ze dingen had gehoord achter, niet omdat ze jaloers was..zei ze.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
Oh Nadia was gisteren zo boos omdat Dennis slecht over haar praat. Zij heeft nooooooit 1 goed woord over voor Dennis.
Kan best wel kloppen. Ze kunnen een word-document per e-mail naar familie laten sturen en familie kan ook e-mail sturen, die geprint de villa binnenkomt.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft net haar moeder geschreven en zegt dat haar moeder die brief nu wrs al heeft......luchtpost?
ik denk 'al vretend rondlopend te kwelen'quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dennis gaat zijn ding doen?
Zijn ding staat zeker gelijk aan 'al vretend rondlopen'? En niets meer dan dat.
Hij had op meeer sympathie gehoopt geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Selene zegt tegen Dennix dat niemand gelooft dat Jaap hem in het spel houdt.......die kop van Dennix, hij valt bijna van zijn stoel.
Dat is precies wat Amanda en Brian haar proberen wijs te maken.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
Als Dennis weg gaat dan heeft Nadia helemaal vrij spel om hem helemaal zwart te maken want het is haar schuld niet dat hij eruit gaat. Hij heeft immers Nadia helemaal ziek gemaakt.
Daar kan ik wel van kotsen hoor.
Als ze lief zijn voorelkaar dan zijn ze ook echt lief voorelkaar. Wat een relatie hebben die twee... pffff vermoeiend ook.quote:
Wat moet Selene nu nog meer doen dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:02 schreef Guuskeee het volgende:
tis zo duidelijk dat nix en selene steeds de private in geduwd worden om daar 'iets' te krijgen, maar nix hapt niet
Nastasia als achtergrond?quote:
De timing is ook nogal onzinnig.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat moet Selene nu nog meer doen dan?
Ze heeft gezegd dat ze bij hem in bed wil liggen, is bij hem op schoot gekropen en heeft naar zijn gebazel geluisterd.
Amanda:quote:Girltalk! Ladies issues door Nadia en Amanda!
Nadia:quote:Wat is voor jou de ideale man? Bestaat hij überhaupt wel? Iedereen heeft wel eens vriendje gehad waarvan je dacht: ‘Dit is hem dan, de ideale man!’ De eigenschappen? Uiteraard lief, aardig, zorgzaam en een goed gevoel voor humor. Ook iemand die me een beschermd gevoel geeft, die ik kan vertrouwen en last but not least iemand bij wie ik helemaal mezelf kan zijn. Dat vind ik nou ideaal! En ja meiden, we hebben het allemaal wel eens gedacht: ‘Tjakka, dit is mijn prins op het witte paard!’ Maar verdorie, die prins dondert elke keer weer van dat malle paard af. Ook mij is dit overkomen en het werd uiteindelijk één groot drama. Hysterie ‘all over’. Wat een sukkel, mijn eerste grote liefde. Maar het drama besloeg uiteindelijk drie jaar… Veel liefdesverdriet hield ik er aan over, niet normaal. Ik had zoveel verdriet dat ik het zelfs kon uitdelen. ; Ik dacht bij mezelf: ‘Ik wil nooit meer een vriendje, ik kom nooit meer mijn bed uit!’ Ik at alleen maar chocola en dronk rosé. Op dat moment leek het einde van de wereld nabij. Dat was natuurlijk niet zo, maar ik kon het niet meer relativeren. Ik heb geen spijt van die relatie, want ik heb er van geleerd en ik ben er kieskeuriger door geworden. Ik weet nu ook beter aan welke eisen mijn ideale man moet voldoen. Wat wil ik wel en wat wil ik niet? Ik weet het nu en ik zou het ook niet voor minder doen. Dat verdien ik ook! What you give is what you get! Ik steek zelf ook veel tijd en energie in mijn relatie dus wil ik dat iemand dat ook voor mij doet. Ik denk dat iedere vrouw haar ideale man anders omschrijft, maar het belangrijkst is dat jij je gelukkig bij hem voelt!
quote:Aman, ik ben het er zeer zeker mee eens dat je zegt: ‘Ik doe het niet voor minder.’ En eigenlijk vind ik dat meer vrouwen zo zouden moeten denken. Waarom zou je het ook voor minder doen? Mijn ideale man is een man die mij te allen tijde zal beschermen. Die zijn jaloezie op tijden toont wanneer ik daar naar verlang. Een man die zorgzaam en lief voor me is, maar me ook op mijn plek kan zetten wanneer dat nodig is. Ik zou niet met iemand kunnen leven die altijd maar naar mijn pijpen danst. Maar ergens vraag ik me af of hij wel bestaat, de ideale man. Ik heb aardig wat relaties gehad en maar één van hen voelde als ideaal. Eigenlijk denk ik ook niet dat je op zoek moet gaan naar de ideale man. Dat zal een eindeloze zoektocht worden dus zoek het geluk bij jezelf. Wees gelukkig met wat je hebt als je weet dat hij bij jou past. Zo niet, stop er dan mee. Zeker als je weet dat het niet ‘everlasting’ is. Ik weet uit eigen ervaring dat je niet moet doorgaan, ook niet als het veilig voelt. Durf risico's te nemen en er alleen voor te staan. Ik weet dat het fijn voelt om iemand aan je zijde te hebben, maar uiteindelijk zal jij je altijd schuldig voelen omdat je gevangen zat in een web van liefde. Je zal je partner er ook ontzettend mee kwetsen, want dan krijg je dat aan-het-lijntje-houden- gevoel. Liefde maakt blind, dat weten we allemaal. Ik heb veel fouten gemaakt. Maar nu weet ik: volg je hart. Beter dan je vrouwelijke intuïtie zal je het nooit vinden. Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf en dat moet jij ook doen. Het is moeilijk om knopen door te hakken en uit je veilige leventje te stappen. Want dat voelt vertrouwd en is de meest gemakkelijke optie. Maar kies voor jezelf! Je verdient het om je op en top vrouw te voelen. Hier in De Gouden Kooi heb ik in ieder geval één ding geleerd: doe het nooit voor minder! En leer van je fouten!
precies! hij MOET een homo zijn! iedere gast met ook maar 1 bal in zn broek was er 100 x op gedoken. of hij is gewoon de grootste scheiterd ter wereld.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat moet Selene nu nog meer doen dan?
Ze heeft gezegd dat ze bij hem in bed wil liggen, is bij hem op schoot gekropen en heeft naar zijn gebazel geluisterd.
Ik hoop dat hij haar terminaal ziek weet te makenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:07 schreef STAP01 het volgende:
Als hij haar nog zieker gaat maken dan dat ze al is dan mag hij wat mij betreft blijven!
Dat zag ik van de week ook.quote:
Ze wil niet meer praten.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:07 schreef riri het volgende:
ze wil zelfs dingen op gaan schrijven om hem dingen duidelijk te maken..dat mag toch helemaal niet
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
Deze al gelezen:
[..]
Amanda:
[..]
Nadia:
[..]
Een trap na voor Nadia, trouwens er is ook een ontslag voor Nadia aangevraagd, als Dennis nu actie onderneemt naar Seline dan kan het nog wel eens zo zijn dat Nadia zo uitflipt dat zelfs B&A het beter vinden om haar naar huis te laten gaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
De timing is ook nogal onzinnig.
Dennis denkt dat hij er morgen uitgestemd wordt dus waarom zou hij toehappen?
Ik zeg alleen dat ik het vermoeden heb dat die columniste ook eieren voor haar geld heeft gekozen en 'm is genokt.quote:
Ziek in haar hoofd was ze al en nu is ze ook nog ziek van liefde voor Dennix.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:09 schreef Varen het volgende:
Dennis: waarom spreek je het uit beneden.
Nadia: zeg dat ze helemaal ziek in haar hoofd is door de situatie.
Nadia bevestigd dat ze Dennis eruit gaat stemmen.
Dennis: Je houdt toch zoveel van me en je stemt me weg.
Email?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft net haar moeder geschreven en zegt dat haar moeder die brief nu wrs al heeft......luchtpost?
Dit is wrs de laatste column .quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het vermoeden heb dat die columniste ook eieren voor haar geld heeft gekozen en 'm is genokt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Varen het volgende:
Nadia denkt dat ze ziek zijn van de liefde voor elkaar.
Ik geloof niet dat die columniste aan deze column heeft meegewerkt. Anders stond ie niet zo bol van de taal- en stijlfouten.quote:
Ja, ja......zover was ik inmiddels al.quote:
Het laatste, zeker weten, 100%, jonge.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
precies! hij MOET een homo zijn! iedere gast met ook maar 1 bal in zn broek was er 100 x op gedoken. of hij is gewoon de grootste scheiterd ter wereld.
Het lijkt idd de letterlijke tekst zoals Amanda en Naad het hebben voorgelezen......triest.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die columniste aan deze column heeft meegewerkt. Anders stond ie niet zo bol van de taal- en stijlfouten.
Er is een B weggevallen, neem ik aan. Hij wil met haar samenleven in het Pieter Baan Centrum?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:14 schreef Meganog het volgende:
Briefje van Dennis: Ik hou ziekelijk veel van je. Ik wil met je samenleven in de PC.
In haar hoofd is het ongetwijfeld waar.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:15 schreef STAP01 het volgende:
Hallo!!!!!!! Ik heb hem geen briefje zien geven hoor!!!!
Dat had hij op een briefje geschreven vandaar dat Naad het nu voorleest, dat mag nl niet, communiceren via briefjes.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:15 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik ben ziekelijk verliefd op je. Ik wil met je samenwonen op de PC. Dat zei hij.
Dat heeft hij toch niet gezegd of wel??
Laat maar, een briefje dus.
Dat wijf ziet ze vliegen..... over stewardess gesproken..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:15 schreef STAP01 het volgende:
Hallo!!!!!!! Ik heb hem geen briefje zien geven hoor!!!!
Jaap: "Je hebt nog precies 30 uur".quote:Op woensdag 28 november 2007 15:16 schreef pullup het volgende:
Hehehe aan Jaap heeft ie niets deze keer. Die kaatst de bal lekker terug
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is een B weggevallen, neem ik aan. Hij wil met haar samenleven in het Pieter Baan Centrum?
Jaap heeft gelijk, Nadia over de zeik is voor hem beter.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wordt benauwd : Nu Dennix weg, Nadia stapt vanzelf ook snel op. Dan is het twee stelletjes en ik. Dus ben ik meteen de volgende ........
Japio tegen Dennix : "Ik kan de kar niet trekken, doe iets. Fok de boel nu op, snel. Hoe laat is het nu ?"
Dennix : "Kwart over drie"
Dat was toch de brief die ze aan haar vriendin heeft geschreven die Dennix las?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:16 schreef Varen het volgende:
Ik heb niet gezien, dat Dennis Nadia een briefje kwam brengen????
Ah gossie, ik kan het angstzweet bijna ruiken, hij zal denken:" Fuck, nu moet ik iets gaan bedenken..."quote:Op woensdag 28 november 2007 15:19 schreef Meganog het volgende:
Jaap geeft weer aan dat hij een reden nodig heeft om Dennis erin te houden,.
Jaap: "Wat wil je doen?"
Dennis: "Pfff...ja....alles".
Uiteraard. Brian zit nu al te verzinnen hoe hij morgen na het wegstemmen alle credits naar zich toe gaat trekken. Een tegenstem van Jaap zal bij hem echt slecht aankomen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
Als Jaap Dennis er in houdt dan heeft hij ook een groot probleem. Brian flipt helemaal door.
Is ook een optie, exit vanwege geweld, Mannie hobbelt er dan wel achteraan, geen dekking voor zowel Naad als Nix, en presto, de finale is HJL.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
Als Jaap Dennis er in houdt dan heeft hij ook een groot probleem. Brian flipt helemaal door.
Ik denk dat het interessanter wordt als Dennis erin blijft. Helemaal als die verhaallijn met Selene wordt doorgevoerd. Nadia houdt dat niet vol.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef diedirk het volgende:
Mag hopen dat dit een briljante aktie van Jaap is om exit van Dennis zeker te krijgen en anders kijk ik nooit meer.
As Dennis er nu in gehouden wordt heb ik laatste keer DGK gekeken, want dan kan iemand dus echt niet eruit gestemd worden
huub heeft jaap ook gezegd hem te laten vallen als hij nix erin houdquote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
JIj bent wel heel optimistisch.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook een optie, exit vanwege geweld, Mannie hobbelt er dan wel achteraan, geen dekking voor zowel Naad als Nix, en presto, de finale is HJL.
Jaap denkt dat Huub na een paar dagen wel weer bijtrekt.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub heeft jaap ook gezegd hem te laten vallen als hij nix erin houd
Nou, laat me even in de waan, ja?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj bent wel heel optimistisch.
Huub doet ook alles voor kijkcijfers.Als het beter is voor het programma doet Huub dat ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat deze sukkel in het begin als playboy de kooi inkwam.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Guuskeee het volgende:
achter stuurt hem weer in de private met selene, 5e keer vandaag. nix MOET nu iets beginnen zodat jaap hem morgen erin kan laten (lees: moet laten van achter)
Jaap zei: Ik krijg het 3 dagen moeilijk. Huub krijg ik wel weer, Lieke weet ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Als zij nu de koe bij de horens vat en belt zie ik het er nog van komen ook!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Varen het volgende:
Dennis is echt boos, zegt hij tegen Selene.
Nou Dennis bellen..... ga dan wat doen.
Hij vraagt aan Selene, hoe gaan we Nadia ziek maken.
Hij wil wat leukers doen, dan alleen een vuurtje maken.
Hij wil wel een etentje regelen zegt hij tegen Selene, zal ik dat doen?
Hij gaat het gewoon doen, ik zweer het je
Dat verwacht ik wel. Japio somde het zojuist al op voor zichzelf :quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Dus Jaap houdt Dennix erin als Nadia hem eruit stemt, er gaat dus niemand.
fokkink hell yeah! Hij gaat knallen en 100% z'n eigen ding doen!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Varen het volgende:
Dennis is echt boos, zegt hij tegen Selene.
Nou Dennis bellen..... ga dan wat doen.
Hij vraagt aan Selene, hoe gaan we Nadia ziek maken.
Hij wil wat leukers doen, dan alleen een vuurtje maken.
Hij wil wel een etentje regelen zegt hij tegen Selene, zal ik dat doen?
Hij gaat het gewoon doen, ik zweer het je
Maar die hebben toch al een hekel aan hem.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap zei: Ik krijg het 3 dagen moeilijk. Huub krijg ik wel weer, Lieke weet ik niet.
Hij vergeet Brian en Amanda in dit verhaal want die gaan nog meer flippen.
Hé lekkere Bulgaar van me. Wat is de val eigenlijk?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef pullup het volgende:
Dennis trapt eindelijk in de val van Jaap
Ook een echte charmeur.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
fokkink hell yeah! Hij gaat knallen en 100% z'n eigen ding doen!
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef blomst het volgende:
Dennix gaat impulsief wat doen, wat Jaap hem allemaal heeft voorgekauwd
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef STAP01 het volgende:
Mooi!!! En Brian als gitaarspeler!!!!
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ook een echte charmeur.
Een etentje met een vrouw regelen en dan zeggen dat dat is om je vriendin te zieken.
als ie eruit moet, da's tenminste nog een beetje leuke tv! Ik hoop ook dat achter hem gewoon laat verekkenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef riri het volgende:
wat een domme sul....helemaal op het laatst als het niet anders meer kan pas bellen...."Het moet wel snel..leuke tv"...zegt ie ook nog
en dit alles doet ie omdat Jaap het hem heeft gezegd
Ik lach me dood als achter niets doet
Daar ga ik eigenlijk wel van uit. Jaap kan het echt niet maken hem in het spel te houden, no way.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef riri het volgende:
Jaap zijn bedoeling is....Dennix op het laatst nog meer voor gek zetten dan hij al staat
Letterlijk mijn gedachten .....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef riri het volgende:
wat een domme sul....helemaal op het laatst als het niet anders meer kan pas bellen...."Het moet wel snel..leuke tv"...zegt ie ook nog
Ohhh echtquote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef riri het volgende:
Jaap zijn bedoeling is....Dennix op het laatst nog meer voor gek zetten dan hij al staat
Jaap gaat hem er gewoon uitstemmen maar doet alsof hij het niet doet als Dennis ' tv' maakt.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé lekkere Bulgaar van me. Wat is de val eigenlijk?
Oké, ik ga je helemaal vertrouwen!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap gaat hem er gewoon uitstemmen maar doet alsof hij het niet doet als Dennis ' tv' maakt.
Vanavond is Dennis de klos nu vanwege deze keuze let maar op.
Jij verstandigquote:
Maar hij doet het wel, of Nadia moet hem erin houden.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ga ik eigenlijk wel van uit. Jaap kan het echt niet maken hem in het spel te houden, no way.
Dat denkt riri dus ook, ik hou me hier dus ook maar aan vast.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap gaat hem er gewoon uitstemmen maar doet alsof hij het niet doet als Dennis ' tv' maakt.
Vanavond is Dennis de klos nu vanwege deze keuze let maar op. >:)
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef Marietje_34 het volgende:
ow nee, laat nix please niet meer zingen![]()
Het zou zeer terecht zijn als achter nu ook even niets doet, net zoals Dennis al vanaf het begin niets heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef riri het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook even vandoorZo te zien gaat alles even in de pauzestand
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Naad is blij dat ze ziek is van verdriet, hoeft ze iig niet te eten.
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat het hokje nu wel met een nieuwe verhaallijn moet komen voor Naad.
Nou, voor mij hoeft dat niet, gewoon volgende maand eruit met die aandachtshoer.
Dat gaat niet lukken. Brian en Amanda gaan haar er voor een eventuele slotfase van het spel niet uitstemmen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat het hokje nu wel met een nieuwe verhaallijn moet komen voor Naad.
Nou, voor mij hoeft dat niet, gewoon volgende maand eruit met die aandachtshoer.
Jij weet hier meer van!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zou zeer terecht zijn als achter nu ook even niets doet, net zoals Dennis al vanaf het begin niets heeft gedaan.
Inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn, stel dan een diner op bed voor oid.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Heb je je plan ingesproken"
Dennix : "Ja, het gaat hem niet worden. Te kort dag"
Japio : "Vraag de standaard tafel, ga zelf gewoon koken"
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat achter het niet meer kan regelen voor hem, te kort dag.
Tipsch, je krijgt je zin.![]()
Zingen gaat niet meevallen zegt hij, iedereen in het hok is ziek.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rob komt vrijdag zingen in de villa
Japio : "Dennix heb je nog 150 cpt ?"
Dennix : "Ja, waarom ?"
Japio : "Dan moet je jezelf uitnodigen voor vrijdag. Als je dan weggestemd wordt, kun je toch komen"
Schitterend voorbeeld van Japio-humor ....... Dennix kan niet lachen !
Wat gebeurt er anders met de CP's, worden die verdeeld oid?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rob komt vrijdag zingen in de villa
Japio : "Dennix heb je nog 150 cpt ?"
Dennix : "Ja, waarom ?"
Japio : "Dan moet je jezelf uitnodigen voor vrijdag. Als je dan weggestemd wordt, kun je toch komen"
Schitterend voorbeeld van Japio-humor ....... Dennix kan niet lachen !
Vroeger kon de persoon die vertrok ze aan een ander geven (of werden juist daarvoor nog even snel gejat). Tegenwoordig moeten ze terug naar het hokje.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat gebeurt er anders met de CP's, worden die verdeeld oid?
Hij kan ze toch beter gewoon zelf opmaken?
Heeft Dennix dat gezegd ? In welke context, weet je dat nog?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Dennis zei al, achter werkt al mee. Waar ging dat ook alweer over van de week?
Tipsch heeft zijn zin nog niet. Brian is er nog en ze hebben Jensen nog niet gezien.
Ow, lees Amanda en Brian?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeger kon de persoon die vertrok ze aan een ander geven (of werden juist daarvoor nog even snel gejat). Tegenwoordig moeten ze terug naar het hokje.
Die ze dan weer aan Brian doorspeelt.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeger kon de persoon die vertrok ze aan een ander geven (of werden juist daarvoor nog even snel gejat). Tegenwoordig moeten ze terug naar het hokje.
Te laat! (gmta)quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die ze dan weer aan Brian doorspeelt.
Ik schrik me rot.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb nog een foto gevonden van de jonge Rob:
[ afbeelding ]
Wat is de volledige naam van Rob, ik wil wel eens wat over hem nalezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb nog een foto gevonden van de jonge Rob:
[ afbeelding ]
Vreselijk stem heeft die kerel trouwens.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is de volledige naam van Rob, ik wil wel eens wat over hem nalezen.
Dennis zei dat laatst op een avond. Hij liep toen in de slaapkamer met Nadia. Shit, ik weet niet meer waarover het ging maar de context was dat het leek dat achter bezig was met meewerken aan de exit.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Dennix dat gezegd ? In welke context, weet je dat nog?
http://www.robvansurksum.nl/quote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is de volledige naam van Rob, ik wil wel eens wat over hem nalezen.
Eens kijken hoe lang het duurt voor ze boven de wc hangt......quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft de hele dag nog niets gegeten. Amanda brengt haar een broodje "Verplicht opeten"
Dit is echt een vraag voor tuinfluiter, die weet altijd alles.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis zei dat laatst op een avond. Hij liep toen in de slaapkamer met Nadia. Shit, ik weet niet meer waarover het ging maar de context was dat het leek dat achter bezig was met meewerken aan de exit.
klopt, nu je het zegt weet ik het ook weer. die stemming die huub aan amanda kon geven om zijn woord te houden ivm het wegstemmen van nix.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Beequeen, ik weet het weer! Het was de stemming die Amanda kreeg. Dennis en Nadia liepen gauw naar beneden en Dennis zei,' ze werken hier gewoon aan mee he', op een boos toontje.
Jammer ,dit weet ik ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef noekje het volgende:
Dennis zei dat laatst op een avond. Hij liep toen in de slaapkamer met Nadia.
het leek dat achter bezig was met meewerken aan de exit.
Amanda zit gewoon op de wacht en 'kijkt iedere hap naar binnen' ....... Nadia sputtert alleen maar dat de soep te warm is .......quote:Op woensdag 28 november 2007 16:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voor ze boven de wc hangt......
Ik weet het al!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jammer dit weet ik ook niet.
Beequeen kjikt meer.
Helaas.
Natuurlijk, ze moet toch iets de schuld kunnen geven als het niet binnen blijft?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda zit gewoon op de wacht en 'kijkt iedere hap naar binnen' ....... Nadia sputtert alleen maar dat de soep te warm is .......
[ afbeelding ]
Aha, dat was het dus.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Beequeen, ik weet het weer! Het was de stemming die Amanda kreeg. Dennis en Nadia liepen gauw naar beneden en Dennis zei,' ze werken hier gewoon aan mee he', op een boos toontje.
Huub zegt te breken met Jaap als hij Dennis erin houdt.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat Dennis erin houden alles voor een tv momentje.e ruzie wordt gegarandeerd een tv momentje*
Het is ook al bekend dat Jaap als laatste moet stemmen,dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat Dennis erin houden alles voor een tv momentje.e ruzie wordt gegarandeerd een tv momentje*
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef Meganog het volgende:
Huub: "We moeten zorgen dat Nadia Dennis wegstemt en dan de druk erop houden en zorgen dat ze zelf wegloopt.
Wat een slappe tactiek. De kans dat Nadia wegloopt is veel groter als Dennis blijft. En dan kun je Dennis volgende maand wegstemmen.
Weer een bewijs dat achter van Dennis afwil. En niet van Nadia (omdat de positie van de kindjes van god dan verzwakt).
Dennis moet er gewoon nu uit want hij doet helemaal niksquote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef Meganog het volgende:
Huub: "We moeten zorgen dat Nadia Dennis wegstemt en dan de druk erop houden en zorgen dat ze zelf wegloopt.
Wat een slappe tactiek. De kans dat Nadia wegloopt is veel groter als Dennis blijft. En dan kun je Dennis volgende maand wegstemmen.
Weer een bewijs dat achter van Dennis afwil. En niet van Nadia (omdat de positie van de kindjes van god dan verzwakt).
Japio zei dat, maar kan net zo goed 'ter plekke verzonnen onzin' zijn ...... Bij Japio weet je dat nooit.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef Jewscky1 het volgende:![]()
[..]
Het is ook al bekend dat Jaap als laatste moet stemmen,dus dan weet je het wel.
Ze zegt: Ik ga zo wel bellen met het hokje.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het werd dus 'n paar lepels soep en 'n hap van het broodje. De rest blijft liggen
[ afbeelding ]
En de manier voor Nadia om dat op te lossen en bij haar beste vriendje en vriendinnetje te mogen blijven is Dennis eruit te stemmen. Nadia is een zekere backup voor die twee. En Dennis zit in de weg, die heeft een hekel aan Brian. Brian en Amanda zullen Nadia er niet uitstemmen voor de allerlaatste fase (mochten ze met zijn drieen overblijven), omdat ze anders met zijn tweeen tegen de rest overblijven. En we weten allemaal wat een spatje druk met Brian doet.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Brian en Amanda balen op dit moment ook van Naad en vinden dat ze hun positie in het huis zelfs verzwakt.
Nee man, zodra Dennis weg is, kunnen ze vol los gaan op nadia en vooral ook Selene die houd zich nu nog terecht in.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef Meganog het volgende:
Ik dacht al, wat mis ik........zijn baardje.quote:
Hij heeft een facejob ondergaan in de kapsalonequote:Op woensdag 28 november 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat mis ik........zijn baardje.
Wat een meelmuil!quote:
Dat Dennix weggaat ben ik op dit moment redelijk van overtuigd maar Naad als back-up van B en A geloof ik nog steeds niet, daar is ze als speelster veel te zwak voor en dat weten Brian en Amanda inmiddels ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:24 schreef Meganog het volgende:
Ik denk trouwens dat Dennis wordt weggestemd. Dit past beter in het straatje van de FEBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |