abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54889319
Heeft Australie zomer en/of wintertijd? ik kon het zosnel niet vinden op google/wiki
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  woensdag 28 november 2007 @ 12:23:11 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54889356
So we just called him Fred
  woensdag 28 november 2007 @ 12:24:23 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54889383
So we just called him Fred
pi_54889498
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:23 schreef FredvZ het volgende:
http://www.australia.gov.au/Time

Gewoon via google
Handig, zo'n site van de overheid met geen informatie maar alleen reclames .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_54890403
Deels wel, deels niet. Queensland en Northern Territory hebben geen zomer/wintertijd. Die staten liggen grotendeels boven de Steenbokskeerkring, dus ze hebben weinig last van de verschillen. De andere staten, Dus New South Wales, South Australia, Victoria, Tasmania en the ACT kennen wel zomer/wintertijd. Voor Western Australia doe ik even geen uitspraak, dat weet ik zo niet. Ik ben er nog nooit geweest.

Het is wel heel erg grappig als je je rond de grens tussen Queensland en New South Wales bevindt in de zomertijd periode van New South Wales. Dan kennen die staten dus opeens een tijdverschil, terwijl dat anders niet zo is. Zo ben ik eens een uur te vroeg ergens in Queensland geweest, puur omdat ik niet wist dat er verschil in zomer/wintertijd gebruik zat tussen die staten. Maar ja, beter te vroeg dan te laat.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_54890583
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef Bdijk het volgende:

ik kon het zosnel niet vinden op google/wiki
Dan kan je belabberd slecht met zoekmachines omgaan.

Blauw = zomertijd
Oranje = geen zomertijd meer (in verleden wel)
pi_54890821
Ah, Western Australia dus ook... maar ja, het deel van die staat dat boven de Steenbokskeerkring ligt is zo ongeveer onbewoond, op een paar kleine steden na...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_54892379
Ja helaas wel. Met Victoria is het tijdsverschil nu 10 uur, in de zomer (onze zomer welteverstaan) is het maar 8 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')