Ohhh, je eigen foto's aan de muren hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef KoosyNL het volgende:
HOME
Er is een walktrhough va 25 minuten van de Home Beta verschenen!
http://www.n4g.com/ps3/News-89079.aspx
Echt een MUST SEE!
Het ziet er echt heel gaaf uit! Zou heel leuk zijn als die het hele PS3 menu gewoon vervangt.
En misschien leuk om een Fok huisje te maken
Zeker niet. Ik vond er echt geen ene bal aan.... Heb hem twee dagen na binnenkomst alweer verkocht.... Gelukkig heeft het geintje mij maar ¤3 gekost.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben ik de enige hier die Assassin´s creed vond tegenvallen en het spel veeel te klein vond?
Ik vind het ook tegenvallen. Maar ik wacht nog even met de patch voor ik er serieus mee aan de gang ga.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben ik de enige hier die Assassin´s creed vond tegenvallen en het spel veeel te klein vond?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vond er echt geen ene bal aan.... Heb hem twee dagen 1 dag na binnenkomst alweer verkocht.... Gelukkig heeft het geintje mij maar ¤3 gekost.
Iemand toevallig nog?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
Weet iemand iets over Dancing Stage op de PS3?
Ik zie alleen maar nieuwsberichten voor de Xbox.![]()
Heeft Xbox exclusive op deze game?
Nog niet, maar er komt een patch aan waarmee je individuele gebruikers kunt muten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:53 schreef RAM_ het volgende:
Met COD4 ken je dat voicechat niet uitzetten? ik versta er geen fuck van. en wat ook raar is hij onthoud mijn classes niet:S ik maak ze steeds aan rename ze en gaan elke keer weg
Die is uit nu, zo te horen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:10 schreef SuperFruitig het volgende:
ac patch!!
Hoe wist je dat zo snel?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
maar goed dat ze nog niet weten dat ik de ps3 heb gekocht,anders komen ze weer elke dag.![]()
Dat had ik met mijn neefje en dan de 360! Hij kwam toen zo vaak en wou constant Saint's Row spelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe wist je dat zo snel?![]()
![]()
Dochterlief schaamde zich vroeger als ze vriendjes meenam en ik zat te gamen. Vriendjes vonden het juist leuk.
Ik heb nu 2 jongetjes uit de buurt die komen soms langs om mijn hulp te vragen.![]()
maar goed dat ze nog niet weten dat ik de ps3 heb gekocht,anders komen ze weer elke dag.![]()
Bedankt voor de tips.
guess, by my issie nog nooit vastgelopen, en ik merk weinig verschil eigquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat de patch tegen het vastlopen?
Welke games heb je dan allemaal NIET gespeeld?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Call of Duty 4 is voor mij het spel van het jaar !
Als hij het zijn GOTY vindt dan vindt hij dat toch, mij komt die ook hoog, is toch ieder zijn meningquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games heb je dan allemaal NIET gespeeld?
Dat is ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games heb je dan allemaal NIET gespeeld?
Bij mij loopt ie redelijk vaak vast, bijvoorbeeld tijdens het laden, dan lijkt het alsof je een soort matrix actie uitvoert waarbij Altaïr stilstaat maar je de camera nog wel om hem heen kunt draaien...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
guess, by my issie nog nooit vastgelopen, en ik merk weinig verschil eig
tis idd een bugfix alsmede een framedropfix
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn neefje en dan de 360! Hij kwam toen zo vaak en wou constant Saint's Row spelen.
Werd echt tering irritant! Toen maar het spel verkochtHij keek echt sip toen ik het vertelde haha!
Nu komt die bijna nooit meer
GH3 zuigt je in het spel omdat het zo tof is jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
GH3 zuigt
paypal is aan te raden omdat ebay en paypal bij elkaar horen, paypal en ebay geven ook bepaalde zekerheden, bv wanneer iets niet aan komt kan je hem "aanklagen" via ebay/paypal en ben je tot een bepaald bedrag verzekerdquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef joost2 het volgende:
wil bij 3busymen NBA 2k8 voor de ps3 bestellen. Maar zie die game er niet tussen staan. Hoe kan ik een mailtje sturen naar die mannen? Iemand een emailadres?
Ik heb een mastercard creditcard, maar heb geen paypal, is dit aan te bevelen?
tis een movie-game, dus lijkt me nietquote:
jepsquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Call of Duty 4 is voor mij het spel van het jaar !
Nope echt een movie game, en die zuigen 9,8 van de 10 keer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef wdn het volgende:
Nee het is een boek-game
Maar ik snap je punt. De screens op fok!games zien er goed uit. Maar nog geen review en/of preview
Dat dacht ik dus ook, Tomb Raider on steroids. Me like! Van beide is een demo op PSN te vinden toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Uncharted zou ik voor gaan, allebei binnen, maar hou ook meer van het schieten (zoals in Uncharted dan) en het kimmen enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |