'k heb 'm desalniettemin nog niets interessants horen zeggen. Hij heeft vooral veel topics geopend, dat wel.
Maar om nog'es terug te komen op m'n vorige vraag: WAAR BLIJVEN DE RANZIGE NIEUWTJES DAN
Ik neem aan dat JEROMAR meer weet dan wij...
BTW ken je Jannes (NOB-editing) dan ook, doe 'm dan de groetjes.
Dat maakt een en ander een stuk betrouwbaarder!
'Jeromar' lijkt alleen verdacht veel op een samentrekking van de namen.... Jeroen en Mark (of Marlies of Marcel etc).
Mijn conclusie luidt dan ook vooralsnog: scheer jullie weg naar het Veronica-forum en ga daar weer 'nuike' roepen.
quote:
op 10-22-1999 om 03:54 PM schreef de Veenkoloniėr het volgende:Als hij écht de boodschappen voor de bewoners doet, laat hem dit dan maar eens bewijzen........bv bij de volgende keer
iets "extra's" bij de boodschappen te doen
of de boodschappen in een speciale tas afleveren, als hij het hier vantevoren maar even meld, zodat wij het kunnen controleren.
En of Veronica dit niet volgt en vervolgens maatregelen treft. Wat dat betreft vind ik de vraag van Tanjalies interessanter. Als Jeromar dat goed kan beantwoorden dan maakt het al weer heel wat geloofwaardiger.
Dan sluit ik me aan bij Gert, wie is Jeroen en hoezo kan hij ons zekerheid verschaffen over Jeromar.
Gun ons ook eens een lolletje en post eens een paar van je boodschappenlijstjes van de BB bewoners.
Staat er aambeienzalf op?
Luizenshampoo?
Zwangerschaps-tests?
Zaaddodende pasta?
De "Opzij"?
quote:
op 10-22-1999 om 03:03 PM schreef Jeroen_Amsterdam het volgende:
Jeromar liegt niet.. hij heeft contact met alle BB-lui. Ook doet hij de boodschappen van de bewoners.
Je moet wel erg veel lef hebben om dit publiekelijk te maken.
Ik kan trouwens ook wel een oliedomme boodschapper gebruiken!
quote:
op 10-22-1999 om 03:03 PM schreef Jeroen_Amsterdam het volgende:
Jeromar liegt niet.. hij heeft contact met alle BB-lui. Ook doet hij de boodschappen van de bewoners.
En hoe weet jij dat?
Toch..Of loop ik nu iets gigantisch verkeerds te zeggen...
Ikke mond houden en doorlezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |