is ook al zo vaak over gesproken...gelukkig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:32 schreef noekje het volgende:
Huub zegt alles gelijk tegen Lieke. Ze pakt het goed op moet ik zeggen.
Mazzel, de ballen en hou ze warm gabber!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was aangenaam vertoeven hier, en even op fokjoe, en morgen geef ik die kutkraai een rotschop![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij het script voor morgen al (2324b)? Kreeg het net binnen van de Febo. Maar je mag er niet over praten hoor, stond op de plasma.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Sweet dreams!! Ik zal maar niet gelijk weggaan nu, want anders valt het zo op!![]()
Ik zwijg alquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij het script voor morgen al (2324b)? Kreeg het net binnen van de Febo. Maar je mag er niet over praten hoor, stond op de plasma.![]()
quote:
En ik lach me rot als Huub vervelend gaat doen tegen wie dan ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
De lusten zijn voor Huub en de lasten voor Lieke, die krijgt weer alle shit over zich heen.
En het is allemaal niet nodig, het haalt geen zak uit.
Alleen maar voor de tv momenten.
Ik lach me rot als Naad Dennix erin houd, dan gaat Dennix naar de 30 % en Huub naar de 17 %.
Onvoorstelbaar!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:41 schreef Ziet het volgende:
ik zit me echt te verbazen hoe 6 mensen er alles aan doen om dennis te laten knallen
en hij knalt maar niet
Misschien wordt het tijd dat ze er even aan herinnerd wordt hoe dat ook al weer komt. Ah wacht. Wil deze redactie Jensen soms niet uitzenden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zit Aman dr tand alweer los ?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:42 schreef mazaru het volgende:
Zou die nou eindelijk eens komen??
[ afbeelding ]
Ik heb juist wel respect voor Dennis dat hij niet op dat gebash in gaat. stelletje kleuters.quote:
Gelukkig geen soa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |