Ik had nog een kleine aanvulling erbij gezet, die ik wel van belang vind. Amanda weet al een tijdje dat Selene en Lieke moeten gaan zoenen en heeft het daarom vooraf (vanmiddag meen ik) maar even goedgemaakt met Lieke, zodat ze Selene niet tegen zich in het harnas krijgt. Dit DGK is zoooo triestquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit nergens toe leidt. Het is net zo goed opzet van Nadia, als opzet van Huub. Dus wat je zo krijgt is dat Nadia en Amanda gaan bleren tegen Lieke dat Huub zo ontrouw is, en dat Huub tegen Dennis gaat zeggen dat dít de echte Nadia is, en dat Lieke gaat zeiken omdat ze vergeet dat ze in het spel zit, en dat Nadia tegen Dennis zegt: doe het dan met selene, doe dan, doe dan, ik wil dat juist, en dat Dennis het dan niet durft.
Eigenlijk bij nader inzien allemaal verhaallijntjes waar ik geen zin in hebIk hoop dat Lieke sterk is en niet opeens moeilijk gaat doen over speeksel uitwisselen.
Ja, en ze krijgen per persoon 100.000 CP uit Brian zijn oude sok.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
En om 00:00 gaan de miljonairs gezellig met z'n allen Jensen eindelijk te zien krijgen?
Ze worden in dat huis stuk voor stuk hoeren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef neehe het volgende:
Huub doet ook alles wat de FEBO zegt, waar is de echte Huub gebleven.
Ze zouden Amanda eens even moeten verplichten om met Dimitri te zoenen. Kun je lachen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
O, en dan was ik ook nog Brian en Amanda vergeten die straks met Nadia samen gaan giechelen over hoe Huub hier met open ogen is ingetuind, en hoe Huub helemaal gek op Nadia is nu opeens, want Nadia is uiteraard leuker dan Lieke.
Een tegenscrip om van te smullenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Lieke,effe met Dennis zoenen.Wil die kop van Huub wel eens zien.
Gaat 'n beetje te ver denk ik, waarom zou Selene boos worden op Amanda als Selene zoent met Lieke (??). Bovendien was het meer Liekes beweging om het goed te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had nog een kleine aanvulling erbij gezet, die ik wel van belang vind. Amanda weet al een tijdje dat Selene en Lieke moeten gaan zoenen en heeft het daarom vooraf (vanmiddag meen ik) maar even goedgemaakt met Lieke, zodat ze Selene niet tegen zich in het harnas krijgt. Dit DGK is zoooo triest![]()
![]()
En heeft de glassex geholpen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:15 schreef yvonne het volgende:
G a t v e r!
Nee, Amanda wil niet dat Selene en Lieke closer worden. Lieke en Selene zouden dan nog wel eens tegen Amanda kunnen gaan spelen, mocht het dus nog niet goed zijn tussen Lieke en snollie. Redactie heeft zich hier ook al in gemengt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Gaat 'n beetje te ver denk ik, waarom zou Selene boos worden op Amanda als Selene zoent met Lieke (??). Bovendien was het meer Liekes beweging om het goed te maken volgens mij.
Ik denk persoonlijk in 2020 om 00:00 uur dat ze het dan wel te zien krijgen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
En om 00:00 gaan de miljonairs gezellig met z'n allen Jensen eindelijk te zien krijgen?
Ja inderdaad, is het trouwens gewoon kusje op mond of met tong ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
Huub daalt steeds meer in aanzien.....
Dit ziet er niet uitquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon omdat het lekker is .......
[ afbeelding ]
Hij zei dat hij Lieke juist NIET wilde zieken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Huub steeds walgelijker worden, nu gaat hij Lieke ook nog zieken, en strals weer slijmen bij Lieke.
Lieke moet zeggen : Flikker maar op naar de vent van een Naad.
Was je nu alweer terug van buiten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GVDRanzig hier, teiltje was net buiten bereik
Dat vraag je aan mij....zonder streams..?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is het trouwens gewoon kusje op mond of met tong ?
(heeft Peet iets met Ruud?)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uitNiet dat dat moet hoor, petraa en ruudpuntenel
![]()
Ik zoen toevallig wel lekker! En het ziet er niet zo smerig uit als bij Nadiaquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Kutkindquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen streams, maar volgens mij was het een liksoort, niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij....zonder streams..?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zoen toevallig wel lekker! En het ziet er niet zo smerig uit als bij Nadia
Huub heeft verkeerd gegokt.En zal nu verliezen.Nadia is echt steengoed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
Huub daalt steeds meer in aanzien.....
quote:
oh, sorry hoor, jullie 2quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Zijn daar ook caps van???quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dommie, dat zijn de pootjes van Selene.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een vrouwelijke knietjes heeft Dennix
Sweet dreams!! Ik zal maar niet gelijk weggaan nu, want anders valt het zo op!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was aangenaam vertoeven hier, en even op fokjoe, en morgen geef ik die kutkraai een rotschop![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt te druk met zoenen denk ik, wel opletten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een vrouwelijke knietjes heeft Dennix
Welterusten kanjer, groetjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was aangenaam vertoeven hier, en even op fokjoe, en morgen geef ik die kutkraai een rotschop![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |