Lees ook even dit topic voordat je aan de schoonmaak gaat. De Blue Wonder variant van de Action is blijkbaar een beetje te krachtig voor natuurstenen aanrechtbladen enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef MM-Luna het volgende:
Vandaag even geweest en blue miracle gehaald, van die wonderspons dingen, een spons voor mijn autoruitjes, antivries voor autoruitjes, iets voor autoruiten zodat er minder waas op zit, gezichtsmaskertje tube, grote watteschijf dingen en ik moet nog terug voor een regenpak en ik hoorde dat men er hoezen had voor autostoelen.
Ah thnx, nouja het is hier de bedoeling dat het mijn verwarming schoon krijgt in de keuken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Lees ook even dit topic voordat je aan de schoonmaak gaat. De Blue Wonder variant van de Action is blijkbaar een beetje te krachtig voor natuurstenen aanrechtbladen enzovoorts.
Kun je er ook zelf door roepen of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef vliegtuigje het volgende:
Ze hebben een megafoon met sirene
Het is zo fout dat ik hem wil hebbenOh wat hou ik van de action
Nou, als ik hem volgende week ga halen geef ik het wel even door, maar ik hoopte eigenlijk ook van welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je er ook zelf door roepen of niet?
Collega en ik vroegen ons dat af, het leek ons wel handig (allebei een hond die nogal eens doet alsof ie geen oren heeftff lekker door dat ding z'n naam toeteren...)
'schat, is er nog koffie!'quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:57 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Nou, als ik hem volgende week ga halen geef ik het wel even door, maar ik hoopte eigenlijk ook van wel
Lekker huisgenoten roepen als het eten klaar is
whyquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb laatst een hele lading douchegordijnen ingeslagen voor 1,75 per stuk ofzo... ze zijn wel dunner dan die ik gewend ben... maar ik gooi ze toch weg zodra wat viezig worden
Nee ik ook niet, als ik wat nodig heb is het meer een excuus om meer te kopen onder het mom van 'da's altijd handig en niet duur!'quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik daar ooit ben geweest en dat ik alleen maar heb gekocht waarvoor ik er naartoe ging.
Ik doelde op dat blue wonder, niet op de sponsjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:28 schreef Ole het volgende:
Het is juist geen vergif, want die sponsjesmaak je alleen maar nat!
Dus juist met het oog op huisdieren en kotertjes zwaar aan te raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |