In Sittard volgens mij wel al!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef E.T. het volgende:
en tuinstoelkussens?? Zijn die er al weer?
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Nies het volgende:
Weet iemand of ze al weer graszaad hebben?
Ben er vorige maand speciaal voor langs geweest, maar het was 'de tijd van het jaar' er niet voor, zou wel weer terug komen werd mij verteld, maar ze kon niet exact zeggen wanneer.....
Bij ons in Zwolle wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef E.T. het volgende:
en tuinstoelkussens?? Zijn die er al weer?
Die in De Bilt heeft ze ook weer, zag iemand voor me in de rij ermee.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Nies het volgende:
Weet iemand of ze al weer graszaad hebben?
Ben er vorige maand speciaal voor langs geweest, maar het was 'de tijd van het jaar' er niet voor, zou wel weer terug komen werd mij verteld, maar ze kon niet exact zeggen wanneer.....
Ik ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:04 schreef it_was_me het volgende:
Ik gebruik de eau de toilette van de action ipv luchtverfrisser op de wc.
*zie je wel ik ben niet gek, zie je wel*quote:
dat kun je ergens in dit topic vinden Tuttig Topic over Wondersponsjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:56 schreef Cyan het volgende:
Mijn collegaatje vertelde dat de Action ook Blue Wonder (super schoonmaakmiddel) verkoopt voor 2 euro ofzo? Iemand dat daar ooit gezien of gekocht? Want dan moet ik maar eens even een voorraadje inslaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |