Lees ook even dit topic voordat je aan de schoonmaak gaat. De Blue Wonder variant van de Action is blijkbaar een beetje te krachtig voor natuurstenen aanrechtbladen enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef MM-Luna het volgende:
Vandaag even geweest en blue miracle gehaald, van die wonderspons dingen, een spons voor mijn autoruitjes, antivries voor autoruitjes, iets voor autoruiten zodat er minder waas op zit, gezichtsmaskertje tube, grote watteschijf dingen en ik moet nog terug voor een regenpak en ik hoorde dat men er hoezen had voor autostoelen.
Ah thnx, nouja het is hier de bedoeling dat het mijn verwarming schoon krijgt in de keuken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Lees ook even dit topic voordat je aan de schoonmaak gaat. De Blue Wonder variant van de Action is blijkbaar een beetje te krachtig voor natuurstenen aanrechtbladen enzovoorts.
Kun je er ook zelf door roepen of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef vliegtuigje het volgende:
Ze hebben een megafoon met sirene
Het is zo fout dat ik hem wil hebbenOh wat hou ik van de action
Nou, als ik hem volgende week ga halen geef ik het wel even door, maar ik hoopte eigenlijk ook van welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je er ook zelf door roepen of niet?
Collega en ik vroegen ons dat af, het leek ons wel handig (allebei een hond die nogal eens doet alsof ie geen oren heeftff lekker door dat ding z'n naam toeteren...)
'schat, is er nog koffie!'quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:57 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Nou, als ik hem volgende week ga halen geef ik het wel even door, maar ik hoopte eigenlijk ook van wel
Lekker huisgenoten roepen als het eten klaar is
whyquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb laatst een hele lading douchegordijnen ingeslagen voor 1,75 per stuk ofzo... ze zijn wel dunner dan die ik gewend ben... maar ik gooi ze toch weg zodra wat viezig worden
Nee ik ook niet, als ik wat nodig heb is het meer een excuus om meer te kopen onder het mom van 'da's altijd handig en niet duur!'quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik daar ooit ben geweest en dat ik alleen maar heb gekocht waarvoor ik er naartoe ging.
Ik doelde op dat blue wonder, niet op de sponsjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:28 schreef Ole het volgende:
Het is juist geen vergif, want die sponsjesmaak je alleen maar nat!
Dus juist met het oog op huisdieren en kotertjes zwaar aan te raden
De echte Blue Wonder kan volgens mij geen kwaad. Dat is een goed maar ook zacht middel en volgens mij ook biologisch afbreekbaar e.d. De neppert van de Action is wel heel agressief dus daar moet je mee oppassen. Duderinnetje had een gat in de toplaag van haar aanrecht nadat ze er een beetje op gemorst hadquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:14 schreef Shakti het volgende:
[..]
Ik doelde op dat blue wonder, niet op de sponsjes![]()
De echte blue wonder net even gehaald. Staat te wachten tot maandag de poetshulp komtquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De echte Blue Wonder kan volgens mij geen kwaad. Dat is een goed maar ook zacht middel en volgens mij ook biologisch afbreekbaar e.d. De neppert van de Action is wel heel agressief dus daar moet je mee oppassen. Duderinnetje had een gat in de toplaag van haar aanrecht nadat ze er een beetje op gemorst had![]()
Deze weekquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:25 schreef schatje het volgende:
Een maandag is de Dove douchegel weer in de aanbieding. Scheelt een hoop met het Kruidvat.
Tuuk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef parselmouth het volgende:
Dat zwembad ga ik halen voor in onze studententuin
Hebben ze ook plantenbakken voor buiten bij de Eksjen?
mijn onderburen hebben dat ding vorig jaar gekocht, alleen dan nog groter, hun hele tuin was 1 groot zwembadquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef schatje het volgende:
Check dit dan, vanaf een maandag in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Zwembad
Easy set-up
366 cm rond!
Intex
met zuiveringspomp
prijs per stuk
45,95
Leuk voor de kids
wie heeft er nog een tuin nodig als je een zwembad hebt?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef Ole het volgende:
Kewl..
Zit er ook over te denken zo'n geval in mijn stadstuintje te zetten
Hou ik alleen weing terras over ben ik bang
's ochtends vanuit je tuindeur naar je fiets moeten zwemmenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wie heeft er nog een tuin nodig als je een zwembad hebt?!
Leuk! ik heb een hele grote tuin dus dat komt mooi van pas.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef schatje het volgende:
Check dit dan, vanaf een maandag in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Zwembad
Easy set-up
366 cm rond!
Intex
met zuiveringspomp
prijs per stuk
45,95
Leuk voor de kids
Ai mee uit kijken dus. Tis mooi spul voor de badkamerspiegel. Dan beslaat ie niet zo snel. Met ramen lappen kreeg ik veel strepen, maar mss heb ik iets overgedoseerd..quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De echte Blue Wonder kan volgens mij geen kwaad. Dat is een goed maar ook zacht middel en volgens mij ook biologisch afbreekbaar e.d. De neppert van de Action is wel heel agressief dus daar moet je mee oppassen. Duderinnetje had een gat in de toplaag van haar aanrecht nadat ze er een beetje op gemorst had![]()
ik kan me geen fijner begin van de dag voorstellen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
's ochtends vanuit je tuindeur naar je fiets moeten zwemmen
gewoon de hele zomer laten staan, daarna omkieperenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Is het niet een hel om em op te zetten en op te ruimen?
Opzetten is geen probleem, gewoon de rand oppompen en tuinslang erin, al duurt het wel uuuren voor ie gevuld is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Is het niet een hel om em op te zetten en op te ruimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |