abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57537887
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef MM-Luna het volgende:
Vandaag even geweest en blue miracle gehaald, van die wonderspons dingen, een spons voor mijn autoruitjes, antivries voor autoruitjes, iets voor autoruiten zodat er minder waas op zit, gezichtsmaskertje tube, grote watteschijf dingen en ik moet nog terug voor een regenpak en ik hoorde dat men er hoezen had voor autostoelen.
Lees ook even dit topic voordat je aan de schoonmaak gaat. De Blue Wonder variant van de Action is blijkbaar een beetje te krachtig voor natuurstenen aanrechtbladen enzovoorts.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_57538031
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 12:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Lees ook even dit topic voordat je aan de schoonmaak gaat. De Blue Wonder variant van de Action is blijkbaar een beetje te krachtig voor natuurstenen aanrechtbladen enzovoorts.
Ah thnx, nouja het is hier de bedoeling dat het mijn verwarming schoon krijgt in de keuken.
edit: Net gedaan, donders.. dat werkt snel en agressief. Handschoenen zijn hier wel handig bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door MM-Luna op 22-03-2008 13:49:58 ]
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:21:21 #203
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_57539314
Ze hebben een megafoon met sirene
Het is zo fout dat ik hem wil hebben Oh wat hou ik van de action
pi_57539787
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef vliegtuigje het volgende:
Ze hebben een megafoon met sirene
Het is zo fout dat ik hem wil hebben Oh wat hou ik van de action
Kun je er ook zelf door roepen of niet?
Collega en ik vroegen ons dat af, het leek ons wel handig (allebei een hond die nogal eens doet alsof ie geen oren heeft ff lekker door dat ding z'n naam toeteren...)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:57:36 #205
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_57539870
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kun je er ook zelf door roepen of niet?
Collega en ik vroegen ons dat af, het leek ons wel handig (allebei een hond die nogal eens doet alsof ie geen oren heeft ff lekker door dat ding z'n naam toeteren...)
Nou, als ik hem volgende week ga halen geef ik het wel even door, maar ik hoopte eigenlijk ook van wel
Lekker huisgenoten roepen als het eten klaar is
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:03:40 #206
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57541878
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:57 schreef vliegtuigje het volgende:

[..]

Nou, als ik hem volgende week ga halen geef ik het wel even door, maar ik hoopte eigenlijk ook van wel
Lekker huisgenoten roepen als het eten klaar is
'schat, is er nog koffie!'
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57543733
Die megafoon dingen zitten in de reclame van volgende week.
Ik zou zelf niet zo goed weten wat je ermee moet, maar goed.
pi_57646987
Net voor ¤20 van alles gehaald bij de Action, waaronder een wonderspons en wonderdoekje..
En setje spiegels, vaas, bloempot, knikkers, ruitenwisservloeistof en en en... vast nog wel meer wat ik nu alweer vergeten ben omdat het weggeruimd is..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_57699648
Vandaag weer eens geweest Ik heb die trolley in het zwart gekocht (zodat mijn zoons er ook nog mee durven te lopen, heb al een roze koffer ), bonbons , bal, insecten ding, dropjes, en vast nog wel wat meer. Was rond de ¤20 kwijt
  zondag 30 maart 2008 @ 19:01:59 #210
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57719932
Ik ben er vandaag voor het eerst geweest (hij zit sinds kort in Rijswijk) en ik heb er echt hele leuke dingetjes gekocht. Was wel teringdruk (koopzondag) en mijn vriend was mee (en liep te mekkeren dat hij weg wilde, zucht) dus ben er niet zo lang geweest.

Score voor 17 euro is:
- Een 4-pak powersponsjes (ben zeer benieuwd)
- 3 pakjes met een setje minikratjes om mijn make-upjes in te bewaren (zwerven nu altijd door het huis in tasjes enzo).
- Haargel voor meneer Kip.
- Microvezelspons, handig voor de ramen e.d.
- L'Oréal Solar spuitspul voor in de zon (eind april lekker op vakantie).
- Setje waterverftubetjes voor het hobby-en (lekker kliederen).
- Dubbele braadsledeset (voor als ik even snel iets in de oven wil flikkeren, zoals over 5 minuten de aardappeltjes).

Ga ik dus nog veel vaker heen schat ik zo in...
Lekker rommelen en (soms nuttige) rotzooitjes kopen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 31 maart 2008 @ 15:48:36 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57738491
ik ben zojuist bij de action geweest, heb er 8 senseokopjes gekocht, heel leuk, met een zilveren buitenkant, en een gekleurde binnenkant; mijn vriend maakt altijd mijn mokken kwijt
verder 2 showerpuffs, een blik celebrations ( ) en nog iets wat ik alweer vergeten ben
pi_57834726
Mijn zoon wil de partylampjes die in de aanbieding gaan voor z'n kamer kopen volgende week, eerst maar even kijken of het wat is
pi_57836541
Ik heb een flubbertjesspons gekocht
¤0,85 aan schoonmaakgenot
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57836747
Ze hadden weer die blingerige koelkastmagneten waarvan ik er al een boel in mijn toilet heb hangen (visjes, zeepaardjes etc.). Heb er nog wat gekocht, maar deze zijn weer net even anders.
pi_57837230
ik heb laatst een hele lading douchegordijnen ingeslagen voor 1,75 per stuk ofzo... ze zijn wel dunner dan die ik gewend ben... maar ik gooi ze toch weg zodra wat viezig worden

verder kan ik meestal niet de action binnen lopen zonder naar buiten te lopen met een of ander grappig notitieblokje/boekje oid

ik kan sowieso niet de action binnenlopen zonder geld uit te geven
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_57837392
Ik geloof ook niet dat ik daar ooit ben geweest en dat ik alleen maar heb gekocht waarvoor ik er naartoe ging.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:42:35 #217
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57838002
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb laatst een hele lading douchegordijnen ingeslagen voor 1,75 per stuk ofzo... ze zijn wel dunner dan die ik gewend ben... maar ik gooi ze toch weg zodra wat viezig worden
why
koop voor 5 euro een wasbaar douchegordijn, heb ik ook gedaan, ideaal
pi_57845312
Van de week ook weer eens geweest. Prachtige vierkante antraciet grijze bloembakken gekocht (heb zo'n pesthekel aan de standaard ronde en saaie tuincentrumkleuren, altijd dat vreselijke groen en bruin en blauw). En de bijpassende langwerpige voor op een muurtje. En helaas moeten ontdekken dat mijn zeer geliefde bio-bak vuilniszakken niet meer in het assortiment zitten. De kleine althans. Mocht iemand (uit het zuiden des lands) ze nog in de rek zien liggen geef dan maar een gil, dan vlieg ik erheen. Ik heb dankzijj die dingen mn biobak al maanden niet meer hoeven uitwassen. Of althans niet meer hoeven schoon schrobben van alle viezigheid. Scheelt een hoop kokhalsneigingen en het ding stinkt niet meer.

Verder is de action inderdaad ook niet goed voor mijn notitie boekjes/blokken verzamelwoede. Altijd vind ik er wel weer wat leuks.
Ze hebben er nu micro vezel theedoeken. Die zijn geweldig. Even doek over dat wat nat is en het is meteen droog. Niet 6 keer over een pan of bord wrijven tot ie droog is. Echt geweldig. En ze zijn lekker groot. Ik ga daar nog een paar van halen en in 4-en knippen voor vaatdoekjes (of hoe heten die dingen waar je even snel mee over je aanrecht veegt). die standaard katoenen dingen blijven zolang nat en gaan stinken. En die microvezeldoekjes wat ze hebben liggen vind ik niet fijn. Of ze moeten alweer anderen hebben.

Ik lees hier en in het fly lady topic iedereen lyrisch zijn over die wonder sponsjes en dat wonder poetsmiddel. Is het echt zo geweldig? En is het geen puur vergif voor dieren (alle poetsspul is vergif, dat weet ik. Maar mijn katten drinken uit een bak die in de gootsteen staat en kliederen daar ook met het water. Ik moet dus uitkijken waarmee ik de gootsteen dus poets want er blijft altijd wel iets achter) ? En zijn er nog andere poetsdingen aan te raden van daar?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 april 2008 @ 11:28:36 #219
22592 crew  Ole
pi_57846388
Het is juist geen vergif, want die sponsjes maak je alleen maar nat!
Dus juist met het oog op huisdieren en kotertjes zwaar aan te raden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_57847352
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik daar ooit ben geweest en dat ik alleen maar heb gekocht waarvoor ik er naartoe ging.
Nee ik ook niet, als ik wat nodig heb is het meer een excuus om meer te kopen onder het mom van 'da's altijd handig en niet duur!'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 april 2008 @ 13:16:47 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57848111
Microvezel theedoeken klinkt goed Volgende keer eens kijken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57848126
Die ga ik denk ik ook eens proberen.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:57:58 #223
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57848826
net weer even geweest, en het volgende gekocht.

A4 enveloppen
melkcupjes van friesche vlag
rietjes voor in de melk met banaan smaak
2 ambi pur navulling
thee en handdoek
melkmeisje douchegel
alufolie
nep swiffer doekjes

en ik was nog geen 10 euro kwijt
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_57850016
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:28 schreef Ole het volgende:
Het is juist geen vergif, want die sponsjes maak je alleen maar nat!
Dus juist met het oog op huisdieren en kotertjes zwaar aan te raden
Ik doelde op dat blue wonder, niet op de sponsjes Na een blik in mn keukenkastje zag ik vanmorgen dat ik nog een verdwaald wondersponsje had liggen. Ooit eens gekocht bij het kruidvat en totaal vergeten. Meteen uitgeprobeerd in de badkamer op de zwarte voegen en het is dus echt geweldig!!
Zo goed als alle zwart is weg na eventjes wrijven. De wasbak er even snel mee schoongemaakt en die glimt als nooit tevoren.. Morgen verder met de rest van de voegen en het bad. Net wel nog even bij de action 2 pakken wondersponsjes gehaald. Toch maar even wat voorraad, mocht mijn onverklaarbare poetsdrang zometeen weer opborrelen.

Ook een auto stoelhoezen set gescoord in mooi grijs met zwart. Tenminste niet zo'n vreselijke felle kleur. Krijg deze week mn nieuwe auto en dan kunnen ze er meteen in (als ze passen )

Ik zag trouwens dat ze dus ook die kleine vaatdoekjes hebben van dat micro vezel spul waar ik die theedoeken van heb gekocht. Er zit een kartonnetje omheen in de vorm van een diamant. Dat zijn die sneldrogende. Ze hadden ze alleen niet meer in het grijs.
  zaterdag 5 april 2008 @ 15:25:03 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_57850150
Een maandag is de Dove douchegel weer in de aanbieding. Scheelt een hoop met het Kruidvat.
pi_57850283
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:14 schreef Shakti het volgende:

[..]

Ik doelde op dat blue wonder, niet op de sponsjes
De echte Blue Wonder kan volgens mij geen kwaad. Dat is een goed maar ook zacht middel en volgens mij ook biologisch afbreekbaar e.d. De neppert van de Action is wel heel agressief dus daar moet je mee oppassen. Duderinnetje had een gat in de toplaag van haar aanrecht nadat ze er een beetje op gemorst had
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57855420
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De echte Blue Wonder kan volgens mij geen kwaad. Dat is een goed maar ook zacht middel en volgens mij ook biologisch afbreekbaar e.d. De neppert van de Action is wel heel agressief dus daar moet je mee oppassen. Duderinnetje had een gat in de toplaag van haar aanrecht nadat ze er een beetje op gemorst had
De echte blue wonder net even gehaald. Staat te wachten tot maandag de poetshulp komt Ze mag mn ramen er eens goed mee onder handen nemen. Oh en de deuren, als de verf loslaat is dat alleen maar gunstig, ze moeten toch deze zomer geverfd worden, scheelt dan weer schuur werk
pi_57856914
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:25 schreef schatje het volgende:
Een maandag is de Dove douchegel weer in de aanbieding. Scheelt een hoop met het Kruidvat.
Deze week
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:00:37 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_57971691
Check dit dan, vanaf een maandag in de aanbieding:

Zwembad
Easy set-up
366 cm rond!
Intex
met zuiveringspomp
prijs per stuk
45,95

Leuk voor de kids
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:28:32 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57972285
Vond er vanmiddag nog een mooi klein fijn en lief lantaarntje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_57972420
Vandaag vond ik per toeval een action in Utrecht (zit net op kamers in Utreg):
- Screen cleaner glasreiniger, om tv's en pc beeldschermen schoon te maken.
- Lipton Ice Tea Mango
- Choco pinda's (huismerk m&m's)
- Allesreiniger
Xbox Live: koenpijl
pi_57975420
Ja dat zwembad is echt vet!!
Kan het alleen nergens kwijt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57976275
Dat zwembad ga ik halen voor in onze studententuin

Hebben ze ook plantenbakken voor buiten bij de Eksjen?
pi_57976719
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef parselmouth het volgende:
Dat zwembad ga ik halen voor in onze studententuin

Hebben ze ook plantenbakken voor buiten bij de Eksjen?
Tuuk! Ze hebben ook vette tuinstoelen en tuinstoelkussens en ligbedden
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 april 2008 @ 11:17:02 #236
22592 crew  Ole
pi_57977903
Kewl..
Zit er ook over te denken zo'n geval in mijn stadstuintje te zetten
Hou ik alleen weing terras over ben ik bang
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:16:20 #237
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57982101
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef schatje het volgende:

[ afbeelding ]

Zwembad
Easy set-up
366 cm rond!
Intex
met zuiveringspomp
prijs per stuk
45,95

Leuk voor de kids
mijn onderburen hebben dat ding vorig jaar gekocht, alleen dan nog groter, hun hele tuin was 1 groot zwembad
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:17:02 #238
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57982119
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef Ole het volgende:
Kewl..
Zit er ook over te denken zo'n geval in mijn stadstuintje te zetten
Hou ik alleen weing terras over ben ik bang
wie heeft er nog een tuin nodig als je een zwembad hebt?!
pi_57983395
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

wie heeft er nog een tuin nodig als je een zwembad hebt?!
's ochtends vanuit je tuindeur naar je fiets moeten zwemmen
pi_57983530
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef schatje het volgende:

[ afbeelding ]

Zwembad
Easy set-up
366 cm rond!
Intex
met zuiveringspomp
prijs per stuk
45,95

Leuk voor de kids
Leuk! ik heb een hele grote tuin dus dat komt mooi van pas.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_57983739
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ai mee uit kijken dus. Tis mooi spul voor de badkamerspiegel. Dan beslaat ie niet zo snel. Met ramen lappen kreeg ik veel strepen, maar mss heb ik iets overgedoseerd..

Verder I ACTION!
pi_57984358
Oooh dat zwembad!! Mijn vriend heeft een huisje mét tuin dus heerlijk voor in de zomer!!
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:18:01 #243
82589 S-Two
barba macacu
pi_57984993
Zonet even drie hele lelijke foute overhemden gehaald voor een proud to be fout party .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:23:39 #244
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57985137
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:11 schreef parselmouth het volgende:

[..]

's ochtends vanuit je tuindeur naar je fiets moeten zwemmen
ik kan me geen fijner begin van de dag voorstellen!
pi_57987948
Ik heb ook zo'n zwembad (iets ander merk), en ik kan het je aanraden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_57988021
Is het niet een hel om em op te zetten en op te ruimen?
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:04:39 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57988053
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef heaven7 het volgende:
gewoon de hele zomer laten staan, daarna omkieperen
dan wel af en toe het water verversen, en niet zoals mijn onderburen ook dat de hele zomer laten staan.
aan het eind van de zomer was dat water onwijs smerig, echt heel vies gezicht
pi_57988243
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Opzetten is geen probleem, gewoon de rand oppompen en tuinslang erin, al duurt het wel uuuren voor ie gevuld is.

Opruimen is wél een probleem, dat ding blijft ook altijd veel langer liggen dan de bedoeling is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:21:52 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57988420
Heb er ondergoed gehaald... wow die lycra ondergoed dat zit zo lekker... op zich is het nog "duur" maar het zit subliem
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57997752
Wow dat zwembad, heerlijk!
Alleen we hebben maar n klein balkonnetje!
Nou ja, ik zit gewoon weer lekker mn baby-badje op dit jaar!
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')