abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54873006
Hallo lieve mensjes

Ik heb sinds 4 maanden een vriendinnetje en we zijn erg gelukkig met elkaar. Het enige probleem (voor mij tenminste) is dat we nog niet verder zijn gegaan dan zoenen en knuffelen met elkaar. Elke keer dat ik wel verder wilde gaan, werd mijn hand weggeduwd of maakte ze duidelijk dat ze er nog niet aan toe was. Vanzelfsprekend had ik daar alle begrip voor, zeker in het begin. Ik vind het alleen maar goed van een meisje als ze niet meteen met de eerste de beste naar bed gaat.

Echter nu na vier maanden vind ik het toch wel eens tijd worden om wat verder te gaan omdat ik daar gewoon behoefte aan heb. We hebben al een paar keer bij elkaar geslapen, maar toch houd ze me elke keer tegen. Ik heb het niet eens over vingeren, aftrekken etc, maar ik mag niet eens haar borsten aanraken en dat vind ik jammer. Toen ik afgelopen weekend haar borsten probeerde aan te raken, zei ze meteen "Nee", dus toen ben ik uit respect natuurlijk ook opgehouden.

Het is echter zeer frustrerend om telkens afgewezen te worden als je gewoon iets verder wil gaan. Ik had besloten om er in bed niet verder op in te gaan, maar op een ander tijdstip er over te gaan praten met haar. Dus gisteravond heb ik op een rustig moment aan haar gevraagd waarom we niet een keer verder zouden kunnen gaan dan zoenen en knuffelen. Ze vertelde me dat ze erg bang was dat ik dan steeds meer zou willen en ze wilde nog geen sex omdat ze bang was om zwanger te worden. Natuurlijk wees ik haar op voorbehoedsmiddelen (ze is al aan de pil en eventueel wil ik ook nog wel een condoom gebruiken), maar ze wilde er niks van weten.

Ik vind dit erg jammer en nu is mijn vraag eigenlijk hoe jullie hier mee om zouden gaan. Voor mij is sex een natuurlijk onderdeel van een relatie. Ik wil best nog even op haar wachten met sex, maar als ik na 4 maanden nog niet eens haar borsten mag aanraken, heb ik zoiets van we zitten niet meer op de basisschool hoor.

Overigens ben ik 20 en zij is 18. Zij is overigens nog maagd.
pi_54873034
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Gertjann het volgende:
Overigens ben ik 20 en zij is 18. Zij is overigens nog maagd.

na 4 maanden mag je legaal verkrachten
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_54873075
Oei, je hebt wel te maken met een erg preutse meid. Niet alle meiden zijn op hun 18de al toe aan seks en dat is ook prima, maar helemaal niks willen, vind ik wel wat vreemd. Maar ja, keus is aan jou of je hier respect voor blijft hebben, of toch verder gaat kijken (goed, klinkt bot, maar als jij zo naar meer verlangt, heb je niet echt veel keus, dit gaat echt nog wel jaren duren)
pi_54873093
Nog niet aan toe is nog niet aan toe. Dat is háár keuze en háár recht.

En 4 maanden vind ik niet eens zo schokkend lang hoor.

Ik snap best dat zij, zeker als ze nog maagd is, nog even niet toe is aan seks in een nog prille relatie.
pi_54873138
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
Nog niet aan toe is nog niet aan toe. Dat is háár keuze en háár recht.

En 4 maanden vind ik niet eens zo schokkend lang hoor.

Ik snap best dat zij, zeker als ze nog maagd is, nog even niet toe is aan seks in een nog prille relatie.
Zoals ik al zei, ik hoef ook nog niet perse sex, maar als ik al tegengehouden word als ik aan haar borsten zit. Tsja, ik wil ook wel eens wat meer doen dan zoenen en knuffelen en na 4 maanden vind ik dat echt niet zo raar.
pi_54873167
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:42 schreef Gertjann het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik hoef ook nog niet perse sex, maar als ik al tegengehouden word als ik aan haar borsten zit. Tsja, ik wil ook wel eens wat meer doen dan zoenen en knuffelen en na 4 maanden vind ik dat echt niet zo raar.
Het is ook niet raar. Je hebt gewoon zin in je vriendin, niet meer dan logisch, maar ik ben bang dat je niets anders kan doen dan afwachten.
Hoe meer jij aandringt, hoe meer je haar zal afstoten.
Dus gewoon lief zijn, niet zover gaan dat zij steeds haar grenzen moet aangeven en op een gegeven moment neemt zij dan wel initiatief tot meer.
pi_54873172
Ze wil geen sex (met jou) en is wel aan de pil...
daar zou je best wel een beetje wantrouwig van kunnen worden, denk ik...

misschien een hele vreemde tip maarre doe eens gek : praat eens met haar erover !
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:47:28 #8
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_54873189
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:42 schreef Gertjann het volgende:

[..]

Is ze heel katholiek>? Of jehova>
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_54873202
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:45 schreef TeChNo2 het volgende:

misschien een hele vreemde tip maarre doe eens gek : praat eens met haar erover !
Ze is aan de pil omdat ze problemen heeft met haar menstruatie. Overigens heb ik er met haar over gepraat (staat in de openingspost).
pi_54873210
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Dan slikt ze de pil gewoon om minder last van haar menstruatie te hebben :p
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_54873222
Is ze gelovig? Zoja dan kan dat een hoop verklaren

Evengoed voel met je mee, zat ook in zo'n relatie... Erg frustrerend... Good luck.
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:50:19 #12
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_54873233
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:49 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Is ze gelovig? Zoja dan kan dat een hoop verklaren

Evengoed voel met je mee, zat ook in zo'n relatie... Erg frustrerend... Good luck.
En uitgemaakt?
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_54873238
En dat praten gisteren, was dat face to face? Of via 1 of ander medium?
Ik zou het toch nog een keer proberen met praten. Want bang voor zwangerschap lijkt me een smoes, gezien ze neem ik aan wel weet waar de pil voor dient. Daarbij raak je niet zwanger van het aanraken van borsten. Praten dus! Vragen naar de echte reden. Niet toe aan seks is niet hetzelfde als niet toe zijn aan bepaalde aanrakingen.
pi_54873274
Ja, mijn vriendin is christelijk. Hoewel ze tegen mij zei dat ze (nog?) geen sex wilde omdat ze erg bang was om zwanger te worden. Toen zei ze dat ze er wel sex zou willen als ze klaar zou zijn met haar opleiding (dat is over 3 jaar). Toen ik zei dat ik geen 3 jaar wilde wachten zei ze dat ze bang was dat ik bij haar weg zou gaan omdat ze geen sex wilde. Daarna zei ze snel dat ze het wel eerder wilde dan die drie jaar.
pi_54873275
jezus zitten we al in een situatie dat 4 maanden ongelovelijk lang is...

praat er met haar over, zeg wat je voelt, luister naar wat zij voelt en dan weet je wat! als ze er niet aan toe is dan is ze het niet en dan verander je er niets aan
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:53:06 #16
14827 Kogando
Modelprutser
pi_54873277
Je bent gewoon niet aantrekkelijk genoeg, rot voor je man..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_54873297
Dit noemen ze: onzekerheid!

Heb je haar al wel naakt gezien? Of ook dat niet? Waarschijnlijk is ze gewoon mega onzeker over zichzelf.
En je mag best zeggen dat je ook behoeftes hebt, wachten is oke, maar niet eeuwig natuurlijk. Tja vragen wanneer ze er wel aan toe is helpt niet echt, want ze kan er moeilijk een tijd voor geven.En het is natuurlijk gewoon een smoesje van dat zwanger worden, maar dat begrijp jij ook wel.

Je moet proberen haar onzekerheid minder te maken, zeg dat ze mooi is, etc. Of vraag of ze jou wel wil aanraken. Maar met 18 jaar nog zo onzeker, dan vraag ik me af of er niet iets meer achter zit.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:57:01 #18
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_54873319
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef Kogando het volgende:
Je bent gewoon niet aantrekkelijk genoeg, rot voor je man..
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:57:30 #19
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_54873329
Waar staat de lemming ?
Tot zover de kwaliteitspost
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:57:31 #20
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_54873330
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:50 schreef mirannie het volgende:
Want bang voor zwangerschap lijkt me een smoes, gezien ze neem ik aan wel weet waar de pil voor dient. Daarbij raak je niet zwanger van het aanraken van borsten. Praten dus!
Er zal zeer waarschijnlijk idd wel een andere reden zijn dat ze niet verder wil gaan. TS zal idd meer en beter moeten gaan communiceren ipv iedere keer weer een poging te wagen. Ik vrees dat dat haar steeds meer gesloten zal maken. TS heeft veel geduld nodig en zal zich moeten afvragen of hij dit er wel voor over heeft. Je kunt iemand niet dwingen en pushen heeft enkel een tegenovergesteld effect. MAW als je echt heel graag verder met haar zou willen...vergeet de tijd...zet je lusten even aan de kant en met veel geduld, vertrouwen en communiceren komt het allemaal vanzelf...
het gaatjeniksan
pi_54873349
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Gertjann het volgende:
Ik vind het alleen maar goed van een meisje als ze niet meteen met de eerste de beste naar bed gaat.
Wat een onzin is dit altijd, deal met die onzekerheden.

Maar OT grote kans dat ze wel wordt geneukt door een andere vent, meisjes van 18 die geen seks willen is gewoon raar tenzij ze een hele nare geschiedenis heeft. Anders probeer wat rotzooi uit dat je haar geil maakt zonder kussen en dergelijk. Saaier kan toch bijna niet, samen in bed gaan liggen en gepland gaan zoenen, neuk haar gewoon in de badkamer of waar dan ook, als ze nee zeggen zeggen ze niet nee voor altijd, maar alleen voor dat moment omdat ze niet geil is. Succes.
pi_54873361
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef Gertjann het volgende:

[..]

Ze is aan de pil omdat ze problemen heeft met haar menstruatie. Overigens heb ik er met haar over gepraat (staat in de openingspost).
Ik heb je OP echt wel gelezen maar ik bedoel iets verder gaan/dieper gaan en dan heb ik over het gesprekje natuurlijk (want in dit soort onderwerpen lijkt alles wle dubbelzinnig).

't komt mij -net zoals sommigen anderen hier- over als onzekerheid/angst
Gelukkig zonder haar
pi_54873381
Als ik oordelen mag:

Jouw fout:
Je respecteert haar geloof niet.

Haar fout:
Ze is niet duidelijk
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:01:22 #24
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54873398
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:58 schreef honderd het volgende:

[..]

Maar OT grote kans dat ze wel wordt geneukt door een andere vent, meisjes van 18 die geen seks willen is gewoon raar tenzij ze een hele nare geschiedenis heeft. Anders probeer wat rotzooi uit dat je haar geil maakt zonder kussen en dergelijk. Saaier kan toch bijna niet, samen in bed gaan liggen en gepland gaan zoenen, neuk haar gewoon in de badkamer of waar dan ook, als ze nee zeggen zeggen ze niet nee voor altijd, maar alleen voor dat moment omdat ze niet geil is. Succes.
Dude
pi_54873462
Ok dat ze christelijk is kan een hoop verklaren... Is voor veel christenen ook nog steeds een punt dus zou het gewoon vragen. Of heeft ze in het verleden soms een nare sexuele ervaring gehad??

Want dat zwanger worden is idd gewoon een excuus.
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')