quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Gertjann het volgende:
Overigens ben ik 20 en zij is 18. Zij is overigens nog maagd.
Zoals ik al zei, ik hoef ook nog niet perse sex, maar als ik al tegengehouden word als ik aan haar borsten zit. Tsja, ik wil ook wel eens wat meer doen dan zoenen en knuffelen en na 4 maanden vind ik dat echt niet zo raar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
Nog niet aan toe is nog niet aan toe. Dat is háár keuze en háár recht.
En 4 maanden vind ik niet eens zo schokkend lang hoor.
Ik snap best dat zij, zeker als ze nog maagd is, nog even niet toe is aan seks in een nog prille relatie.
Het is ook niet raar. Je hebt gewoon zin in je vriendin, niet meer dan logisch, maar ik ben bang dat je niets anders kan doen dan afwachten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:42 schreef Gertjann het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik hoef ook nog niet perse sex, maar als ik al tegengehouden word als ik aan haar borsten zit. Tsja, ik wil ook wel eens wat meer doen dan zoenen en knuffelen en na 4 maanden vind ik dat echt niet zo raar.
Is ze heel katholiek>? Of jehova>quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:42 schreef Gertjann het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik hoef ook nog niet perse sex, maar als ik al tegengehouden word als ik aan haar borsten zit. Tsja, ik wil ook wel eens wat meer doen dan zoenen en knuffelen en na 4 maanden vind ik dat echt niet zo raar.
Ze is aan de pil omdat ze problemen heeft met haar menstruatie. Overigens heb ik er met haar over gepraat (staat in de openingspost).quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Ze wil geen sex (met jou) en is wel aan de pil...
daar zou je best wel een beetje wantrouwig van kunnen worden, denk ik...
misschien een hele vreemde tip maarre doe eens gek : praat eens met haar erover !
Dan slikt ze de pil gewoon om minder last van haar menstruatie te hebben :pquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Ze wil geen sex (met jou) en is wel aan de pil...
daar zou je best wel een beetje wantrouwig van kunnen worden, denk ik...
En uitgemaakt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:49 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Is ze gelovig? Zoja dan kan dat een hoop verklaren
Evengoed voel met je mee, zat ook in zo'n relatie... Erg frustrerend... Good luck.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef Kogando het volgende:
Je bent gewoon niet aantrekkelijk genoeg, rot voor je man..
Er zal zeer waarschijnlijk idd wel een andere reden zijn dat ze niet verder wil gaan. TS zal idd meer en beter moeten gaan communiceren ipv iedere keer weer een poging te wagen. Ik vrees dat dat haar steeds meer gesloten zal maken. TS heeft veel geduld nodig en zal zich moeten afvragen of hij dit er wel voor over heeft. Je kunt iemand niet dwingen en pushen heeft enkel een tegenovergesteld effect. MAW als je echt heel graag verder met haar zou willen...vergeet de tijd...zet je lusten even aan de kant en met veel geduld, vertrouwen en communiceren komt het allemaal vanzelf...quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:50 schreef mirannie het volgende:
Want bang voor zwangerschap lijkt me een smoes, gezien ze neem ik aan wel weet waar de pil voor dient. Daarbij raak je niet zwanger van het aanraken van borsten. Praten dus!
Wat een onzin is dit altijd, deal met die onzekerheden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Gertjann het volgende:
Ik vind het alleen maar goed van een meisje als ze niet meteen met de eerste de beste naar bed gaat.
Ik heb je OP echt wel gelezen maar ik bedoel iets verder gaan/dieper gaan en dan heb ik over het gesprekje natuurlijk (want in dit soort onderwerpen lijkt alles wle dubbelzinnig).quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef Gertjann het volgende:
[..]
Ze is aan de pil omdat ze problemen heeft met haar menstruatie. Overigens heb ik er met haar over gepraat (staat in de openingspost).
Dudequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:58 schreef honderd het volgende:
[..]
Maar OT grote kans dat ze wel wordt geneukt door een andere vent, meisjes van 18 die geen seks willen is gewoon raar tenzij ze een hele nare geschiedenis heeft. Anders probeer wat rotzooi uit dat je haar geil maakt zonder kussen en dergelijk. Saaier kan toch bijna niet, samen in bed gaan liggen en gepland gaan zoenen, neuk haar gewoon in de badkamer of waar dan ook, als ze nee zeggen zeggen ze niet nee voor altijd, maar alleen voor dat moment omdat ze niet geil is. Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |