Ik moet zaterdag ook werken, dan snel naar huis om te douchen en omkleden, en om 20.00 moet ik in Toverland staan omdat we personeelsfeest hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
matig
ik dit weekend iig niet want ik moet zaterdag en zondag werken(geen stage nee)
tip: ga naar de senaat.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Genoeg tijd om drinken te halen met fok! hier
extra chocomelk halenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Genoeg tijd om drinken te halen met fok! hier
Drink veel water hier... ben niet echt een koffie/thee mensquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna wel weer zin in wat, wat water ofzo, zit al op zo'n 10 bakjes koffie vandaag. Heb wel een nieuw pakje kruidnoten gekregen.
Voor wie hoop je dat nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
Ik hoop dan ook niet dat FOK! het enige is wat je doet op een dag
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook niet dat FOK! het enige is wat je doet op een dag
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!
Zo is dat... daar komt bij dat ik natuurlijk graag groetenboeren interview en magriet lees. Zou ik homo zijn zonder dat ik het zelf weetquote:
jij ookquote:
Zo erg is het toch niet, veel last kan ze van mij niet hebben, want ze zit aan de andere kant van het kantoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy
Haha, ze kan niet wachten bij je weg te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |