quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
Mail verstuurd! Meteen bakken met zenuwen
*insert een: oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit roepende rondstuitersmiley
Komt wel goed Dean, een vrouw is weerloos voor de charmes van een echte fries, dat is je toch bekend?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
*insert een: oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit roepende rondstuitersmiley
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Komt wel goed Dean, een vrouw is weerloos voor de charmes van een echte fries, dat is je toch bekend?
Merk wel dat je niet vrouwelijk bent, anders had je nu behoorlijk 'om het woord van Ilona maar te gebruiken' sappig, op een instemmende manier zitten knikkenquote:
Ligt ergens in Overijssel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klinkt misschien nog vlaams, verder kan ik het me niet voorstellen!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind t zelf niet echt normaal, maar kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Kuno kan ook niet alles weten
Ja Jeroen
Wel normaal gedrag dus?? Gelukkig
dat klopt. Maar dan moeten ze eerst 10x zijn afgewezen door een een echte randstad manquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Komt wel goed Dean, een vrouw is weerloos voor de charmes van een echte fries, dat is je toch bekend?
Owhquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ich WeiBe, de plaatsnaam is me bekend!
maakt niet uit, ik ben gelukkig met mijn zweedse dame!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Merk wel dat je niet vrouwelijk bent, anders had je nu behoorlijk 'om het woord van Ilona maar te gebruiken' sappig, op een instemmende manier zitten knikken![]()
Dat jij deze kennis niet hebt, dat doet er verder niet toe Kuno.
Mijn charmes worden er niet beter van als ik afgewezen word door een man. Dit is ook geen situatie waar ik vaak in kom.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
dat klopt. Maar dan moeten ze eerst 10x zijn afgewezen door een een echte randstad man
maar de vrouwtjes in jouw doelgroep waarschlijnlijk wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn charmes worden er niet beter van als ik afgewezen word door een man. Dit is ook geen situatie waar ik vaak in kom.
Daar heb je het alquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
maar de vrouwtjes in jouw doelgroep waarschlijnlijk wel.
Een poosje terug was het nog in het nieuws. Zeeuwen, Limbo's, Friezen en Groningers zijn populair bij de vrouwen omdat ze schijnbaar "betrouwbaarder" zijn dan de mannen uit de randstad. De meeste vrouwen die een betrouwbare man zoeken zijn meestal eerst een paar keer keihard bedrogen door één of andere Amsterdamse player, anders heb je psychologisch gezien niet de behoefte aan betrouwbaarheid. Of het moet gewoon een wanhopig geval zijn..
ik kom uit groningenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
maar de vrouwtjes in jouw doelgroep waarschlijnlijk wel.
Een poosje terug was het nog in het nieuws. Zeeuwen, Limbo's, Friezen en Groningers zijn populair bij de vrouwen omdat ze schijnbaar "betrouwbaarder" zijn dan de mannen uit de randstad. De meeste vrouwen die een betrouwbare man zoeken zijn meestal eerst een paar keer keihard bedrogen door één of andere Amsterdamse player, anders heb je psychologisch gezien niet de behoefte aan betrouwbaarheid. Of het moet gewoon een wanhopig geval zijn..
oh, dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik vond het artikel en daaruit blijkt het alleen Zeeuwen, Friezen en Limbo's van het platteland te betreffenquote:
ach he, wees blij dat er tenminste iemand met je praatquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, idem! Gelukkig!
Een keer gehad, dat ik [naar mijn weten] gewoon wat stond te ouwehoeren met een onbekende dude, terwijl mijn vrienden me daarna vertelden dat hij me zwaar probeerde te versieren. En mij dat niet even vertellen
En een lol dat ze achteraf hadden!
Ook niet echt bevorderend voor je zelfvertouwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |