Nee inderdaad! Word in de stad ook regelmatig aangesproken in de stad, door van die enqueteurs... kan u niet eens 20 cent per dag missen meneer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:02 schreef Loontjah het volgende:
Ik doe niet aan sponseren. Klinkt misschien hard, maar als ik mijn eigen huis niet eens kan betalen, krijgen ze van mij geen cent.
he dean!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
Denk wel om jezelf Siebren, een ander doet het niet
Miss![]()
En kon je zo ook wel vertellen dat je een mooie naam hebt Nathalie, daar hoef je me niet voor te bellen
Maar dat mag gerust als je dat wilt
Als jij even een concreet verslagje aanbiedt over de in 2004 doorgevoerde wijzigingen in de Wet op de Omzetbelasting met betrekking tot e-invoicing, incluis de goede bronvermelding etc. Dan schrijf ik Little Holland wel voor je!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga lesgeven!!! Ajuusss!!!
En, niemand die Little Britain kent??? En mij wil helpen met een Little Holland?
sneeuw is altijd mooi!quote:
Ow als we het zo doen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als jij even een concreet verslagje aanbiedt over de in 2004 doorgevoerde wijzigingen in de Wet op de Omzetbelasting met betrekking tot e-invoicing, incluis de goede bronvermelding etc. Dan schrijf ik Little Holland wel voor je!
nou ja bijna-meisje danquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ken dat hele Little Britain niet...
Heb nog geen meisje hoor
Was het maar zo'n feest
Dit is voor mij een beetje een verlies verlies situatie, ik moet nog steeds mijn dingen typen... Plus dat verhaal over Letland en Litouwen (waar ik eigenlijk nu zou wonen maar ik had helaas 2 punten te weinig).quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ow als we het zo doen...
Als je een verslag bied over de prvatisering en de bedrijfsstructuren van Letland en Litouwen, van de laatste 5 jaar. In engels, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn voor jou...![]()
Dan schrijf ik een heel verslag over Little Holland
Mwah ik denk dat k er ook niet veel mee opschiet hoor, als Miss het voor me doet, het is een kut opdracht, en het heeft nu al mn humeur van vandaag verpest...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is voor mij een beetje een verlies verlies situatie, ik moet nog steeds mijn dingen typen... Plus dat verhaal over Letland en Litouwen (waar ik eigenlijk nu zou wonen maar ik had helaas 2 punten te weinig).
Je hebt het goed met me voor.
Haha, doe mijn best Kuno, vanmiddag eens even mailenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja bijna-meisje dan![]()
Schiet eens op dan, als ik terug ben uit Dublin wil ik meer weten over haar!![]()
En dat little britain... ja ja... beetje rare serie...
quote:SLB, POP, BB, CV.... Het vierde semester van jaar twee, nog acht weken les, een tentamenweek, een her-tentamenweek en dan als het goed is op stage. Maar om aan een stageplaats te komen moet er gesolliciteerd worden. Deze drukke periode is dan ook een uitgelezen moment om een sollicitatietraining te organiseren, iets wat dan ook gedaan werd.
Bij zo een sollicitatie training hoort natuurlijk de CV. Bij een sollicitatie training op de NHL kan het BB oftewel BlackBoard ook niet gemist worden, want ook dit keer bleek BlackBoard NHL's effectief ondersteunend systeem. Maar dan nog POP dan wel SLB, wat heeft het Persoonlijk Ontwikkelings Plan of een Studie Loopbaan Begeleiding met een sollicitatietraining te maken. Blijkbaar was er weer behoefte om deze aloude vorm van scholierenverveling uit de kast te trekken, nou hierbij mijn SLB, POP en als we er aan toe komen CV.
ja ik dacht dat je zo'n fries was! die hoort toch gelijk actie te ondernemen! dus waarom vanmddag emailen! nu emailen! de 3 dagen regel is vandaag! HUP HUP HUP EMAILEN JIJ! FLEGEL!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, doe mijn best Kuno, vanmiddag eens even mailen
Held op sokken, ik weet het
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben mijn pop/slb een keer op deze manier begonnen. Heb je daar wat aan Kuno:P
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
ik roggel het wiel
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]toch gedurft om zo een verslag te beginnen
Ik heb gister nog even voor een ander verslag een studie genoot verneukt, die gozer was documenten kwijt geraakt die we nog moesten inleveren, dus ik netjes een emaltje gestuurd dat het me speed dat ze het nog niet hadden ontvangen maar dat student x het kwijt geraakt wasen dat ik nu maar oudere documenten erbij heb gevoegd
Het werd me dan ook niet geheel in dank afgenomen, maar wat maakt mij dat uit. Ik heb mijn mening duidelijk gemaakt en daar gaat het mij om. Het zou niet de eerste keer zijn dat dit behoorlijke gevolgen heeft... maarja dat neem ik er dan wel op toe!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]toch gedurft om zo een verslag te beginnen
ja godverdomme hoe kun je nou belangrijke papieren kwijt raken..quote:
wij moesten allemaal onze schoenmaat doorgeven voor sinterklaas, ik ben benieuwd. Nieuwe Italiaanse designer schoenen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe,m volgens mij krijg ik ook een kerstpakket, ben benieuwd...
ofterwijl, als er in Litouwen een oorlog uitbreekt kun je gewoon je bedrijf kwijtraken aan de staat, "voor nationale veiligheid..."quote:The law takes lustration to a new level, both in Lithuania and in the former Soviet bloc. The law, introduced by Seimas Chairman Vytautas Landsbergis, calls for the state to eradicate "front" organisations and businesses for Soviet/Russian intelligence. The law allows the government, with the blessing of a court, to seize the targeted organisation or business, liquidate it and confiscate its property. That may sound like a good idea for national security, but the provisions connected to it essentially create lustration in the private sector.
Vroomshoopquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waar loop je stage dan?
Weet niet of ze dat bij mijn stage plaats warderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |