Ook lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Haha, bij mij precies hetzelfde. En aangezien erg op het geld moeten letten zeggen ze.. (Maar mij wel mij een heel grote stagevergoeding geven)
de zon zit ook in de webcamquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier wel zon, zie bijna geen zak meer op mijn scherm, staat me recht in de ogen, hang nu beetje onderuit zodat hij net achter de monitor valt
Zal de cam weer even opstarten
hier is het ik schat een graad of 1 - 2 en sneeuw! heel veel sneeuw!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil sneeuw!!
Hier zon, strakblauwe lucht en lekker fris buiten. Niet koud, maar gewoon lekker fris
hahaquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag maar iets eerder weg en nog even lekker de stad in.
Sinterklaas...
Als stage lopen geld gaat kosten zou ik ook in alle staten zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Echt grappig maar jaar geleden werkte ik bij een basisschool als stagiair. Aan het begin hadden ze verteld dat ze geen stagevergoeding gaven. Nou prima toch. Maar toen, op een feestdag. Ik geloof goede vrijdag ofzo. De OV was niet geldig en school was open, dus gewoon stage dag. Dus ik lekker kaartjes kopen in de bus etc, toch met korting. Niks aan de hand. Ging ik die dag naar mijn stagebegeleider om te vertellen of ik die reiskosten vergoed kon krijgen: NEE... Toen was ik boos. Heb toen de webcam ( toen nog een hele hippe en dure) mee naar huis genomen als onderpand
... Erg ben ik he.
Tsja...ze hebben er meer aan, dan dat ik die 20 euro in m'n zak steek!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Nobel streven Miss Scofield, vind het een goede zaak dat je weer het management van één of ander goed doel aan zo'n 12 euro hebt geholpen, terwijl die hongernegertjes een eurotje of 8 krijgen!
Zeker weten, vind het een nobel streven en denk dat ik hetzelfde had gedaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tsja...ze hebben er meer aan, dan dat ik die 20 euro in m'n zak steek!!!!
Same here... lekker alleen op een kamer weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is ook weer eens 'ziek'
Ze proberen onder de schuld weg te komen, laat je niet ompraten door die gluipers van de crediteurenadministratiequote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef diertjuh het volgende:
Bellen kan soms ook leuk zijn. Kreeg net een te horen dat ik een mooie naam heb. Dat maakt de vervelende gesprekjes weer goed
Waarschijnlijk niet, want dan is hij op tournee en zal het wel vergetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
En krijgen jullie ook allemaal een kerstpakket?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze proberen onder de schuld weg te komen, laat je niet ompraten door die gluipers van de crediteurenadministratieToch wel leuk om te horen inderdaad.
Ps. Ik kom er even niet uit GVD!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zeker weten, vind het een nobel streven en denk dat ik hetzelfde had gedaan.
Waar loop je stage dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]Wordt deze week betaald en als die niet betaald wordt..dan bel ik gewoon weer en ga dan heel boos worden. Hij vondt wel de plaatstnaam als buitenland klinken
.
Dan moet je eventjes stoppen![]()
ik ken het wel, maar ga morgen voor een week naar dubln dus help heeft niet echt zinquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga lesgeven!!! Ajuusss!!!
En, niemand die Little Britain kent??? En mij wil helpen met een Little Holland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |