Zijn er weleens andere clubs aan bod geweest dan? Is al de vijfde/zesde keer van Ajax.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Van andere clubs vind ik er ook weinig aan. Ze kunnen die zendtijd wel beter gebruiken.
Als het alleen die beelden zijn, kom ik niet in beeld.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat om deze beelden, maar waarom nu pas. Ruim een maand geleden al.
Feyenoord was volgens mij de 1e club in 1999 waar beelden van bij Opsporing Verzocht werden uitgezonden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn er weleens andere clubs aan bod geweest dan? Is al de vijfde/zesde keer van Ajax.
Gaat nog spannend voor je worden Montanaquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn er weleens andere clubs aan bod geweest dan? Is al de vijfde/zesde keer van Ajax.
[..]
Als het alleen die beelden zijn, kom ik niet in beeld.
Brugge thuis voor het laatst op de beeldenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
En anders hebben we een BN'er in het topicquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer (?) Feyenoord-thuis bij Noord stond ik er wel op, maar héél passief.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Brugge thuis voor het laatst op de beelden.
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Ach, wat smijtwerk om daar nu weer aandacht aan te besteden. Ondertussen lopen de pedofielen los rond en wandelen de TBS'ers wekelijks de deur uit.
2 vliegen in 1 klap?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Ach, wat smijtwerk om daar nu weer aandacht aan te besteden. Ondertussen lopen de pedofielen los rond en wandelen de TBS'ers wekelijks de deur uit.
Nooit op de beeldenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Brugge thuis voor het laatst op de beelden.
Geloof dat ik toen aan het genieten was van (achteraf gezien) een laatste avondje home. Heb er eerlijk gezegd totaal niets van meegekregenquote:
quote:Zelfs al heb je zelf niet met stenen gegooid of andere strafbare feiten heeft gepleegd. Als er mensen zijn, die bij toeval in die groep terecht zijn gekomen, maar geen strafbare feiten hebben gepleegd, roepen wij op te bellen en te vertellen wat zij van wie hebben gezien. Doen zij dit niet, dan bestaat de mogelijkheid dat zij ook als verdachte worden aangehouden.
Wat een onzin, een onaanvaardbare explosie van geweld?quote:Direct na de wedstrijd braken er buiten de ArenA weer eens rellen uit, een onaanvaardbare explosie van geweld.
Idd zeg...gewoon vol in beeld sommigen,quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Af en toe verbaas ik me dat mensen zo naïef bezig zijn, zó verschrikkelijk herkenbaar het boefje uithangen. Al tijdens zo'n avond kan je de mensen eruit pikken die gepakt worden en inderdaad, sommigen waren al gepakt.
Bol gezicht?quote:AN-09
Blanke man; 20-25 jaar; zwart kort haar en een bol gezicht. Hij droeg een zwart jack met een lichte bontkraag.
Zelfde als mij. Was ook in het home. Ik vind het sowieso kansloos om voor die hoofdingang met stenen richting de politie te gooien. Je weet dat de pakkans dan heel erg groot is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Geloof dat ik toen aan het genieten was van (achteraf gezien) een laatste avondje home. Heb er eerlijk gezegd totaal niets van meegekregen.
quote:Cel voor uitlokken voetbalrellen
UTRECHT - Voor het uitlokken van voetbalgeweld is de 28-jarige Vincent W. uit Utrecht woensdag door de politierechter in Utrecht veroordeeld tot acht maanden gevangenisstraf waarvan de helft voorwaardelijk. Tegen W. was tien maanden cel waarvan vijf voorwaardelijk geëist.
W., die al jarenlang een stadionverbod heeft, werd in augustus vlak voor de eerste competitiewedstrijd aangehouden. De politierechter achtte bewezen dat de verdachte contact heeft gelegd met supporters van Feyenoord en het Zweedse Hammarby. W. heeft volgens de rechter geprobeerd om vechtpartijen uit te lokken rond wedstrijden van FC Utrecht tegen die clubs.
De rechter achtte opruiing, het wetsartikel dat de officier van justitie van stal had gehaald, niet bewezen. De rechter was van mening dat W., die zijn vrienden per sms optrommelde, niet in het openbaar heeft opgeroepen tot het plegen van geweld.
De officier van justitie had als bijzondere voorwaarde geëist dat de verdachte zich de komende twee jaar tijdens thuiswedstrijden van FC Utrecht zou melden op het politiebureau in Gouda. Die voorwaarde vond de rechter een te grote inbreuk op de persoonlijke levenssfeer. De rechter noemde deze voorwaarde daarnaast weinig zinvol omdat W. zich bij het organiseren van rellen toch niet veel aantrok van de aanvangstijden van wedstrijden.
En Jaakke en Fontein etc. rijden gewoon met hun dure bolide het Arenadek af via de andere uitgang....quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde als mij. Was ook in het home. Ik vind het sowieso kansloos om voor die hoofdingang met stenen richting de politie te gooien. Je weet dat de pakkans dan heel erg groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |