abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:45:00 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_206126
1:31

Maurice en Bart liggen in de slaapkamer. Maurice: "Als ik iets zelf uit wil vinden, vind ik het heel irritant als je me dan gaat zeggen hoe het beter kan. <....> Jij bent heel erg op uiterlijk gericht, mij interesseert dat niks. Ik heb vrienden die er niet uitzien, maar ik kan er toch prima mee stappen."

De Onderbroek vervolgt: "Ik sport niet voor mijn uiterlijk. Ik sport puur voor mijn gezondheid. Niet omdat ik het nou zo leuk vind ofzo..."

(de leugenaar)

RUUD komt binnen. Maurice vraagt of Ruud weer weg wil gaan omdat hij even met Bart wil praten.

Maurice gaat verder: "Ik heb het ook tegen de psycholoog gezegd, ik heb dat thuis ook: als ik ergens mee bezig bent moeten ze niet om me heen gaan fucken."

Bart: "Kijk nou weet ik dat, nou kan ik er rekening mee houden."

<..>
Willem komt binnen. Ook hij wordt eruitgebonjourd.

Maurice: "Als jij over boeken begint hou ik netjes mijn mond <..>
Bij WIllem, met koken enzo, dan kan ik wel eigenwijs gaan doen, maar ja..<..> Ik heb het gevoel dat jij altijd alles moet overtreffen.."

Bart verklaart (bij wijze van knieval?) niks van topografie te weten. "Jullie hadden het laatst over Zuid- en Midden-Amerika. Weet ik niets van. Alleen Brasilia, van Brazilië, en Bogota vanm Colombia wist ik. De rest niet."

Maurice haakt enthousiast in en begint meer hoofdsteden op te noemen. Bolivia is La Paz... " enz...

Tot zover, voor de mensen achter een dichtgetimmerde firewall.

Niet echt spannend dus (maar ik heb toch geen zin om iets beters te doen).

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_206127
Bart zegt net (tegen Maurice); ik denk sowieso dat als we hier uit komen we ons geen zorgen hoeven te maken over een baantje..
pi_206128
Bedankt Gert, voor het openen van deel II; ik had niet door dat deel I al zo groot was. Nu blijft alles goed bij elkaar.
pi_206129
In de woonkamer hebben Mone, Ruud en Willem het over het wel of niet mislukken van weekopdrachten en hoe ze zich daarbij voelen.

Bart en Maurice praten over op wat voor type vrouw ze vallen.

pi_206130
De volgende non-informatie staat op de site van Veronica (zie onder). Ik ben blij dat jullie er zijn! Iedereen bedankt die alles bijhoudt op de streamers. Kan helaas zelf niet kijken in de baas z'n tijd en dit is vele malen interessanter dan die geknipte, van zwijmelmuziek doordrenkte, tv-uitzending

Veronica begint het trucje door te krijgen: met internet lok je ze naar tv en omgekeerd.

"De weekopdracht is niet gehaald. De eerste bewoner doet het goed. Maar de tweede bewoner gaat finaal de mist in. De bewoners hebben dagen lang hard geleerd. Daarom zitten zij ook een beetje teleurgesteld op de bank. Maar verdrietig zijn ze niet. Big Brother geeft de bewoners een herkansing om een gedeelte van het budget terug te winnen. Wie door de mand is gevallen en hoe het met de herkansing gaat, is vanavond vanaf 20.00 uur te zien bij Veronica."

pi_206131
Bianca baalt dat ze de weekopdracht heeft verpest. Ze is hevig in zichzelg teleurgesteld zegt ze, maar ze voelt zich nu ook weer niet echt verantwoordelijk.
Ruud zegt dat mannen in emotionele omstandigheden beter zijn in dit soort dingen (postcodes opdreunen en onthouden)
pi_206132
Grappig
Ruud, Bianca en Willem (meer passief) praten over gevoelens (willem zegt net dat hij een beetje jaloers is op Sabine die nu lekker kan gaan stappen) en ze vinden het leuk voor Sabine dat ze al een aanbieding heeft gehad.

Bart en maurice praten over; vrouwen, jaloezie, motoren, vrienden, muziek e.d

pi_206133
hoe weten ze dat Sabine al een aanbieding heeft gehad?
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_206134
Goeroe
"hoe weten ze dat Sabine al een aanbieding heeft gehad?"

Gisterenavond toen Sabine bij RW afscheid nam vanuit de studio deelde ze dit nog even mee

pi_206135
quote:
op 10-22-1999 om 02:26 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
hoe weten ze dat Sabine al een aanbieding heeft gehad?

dat heeft ze gisteren in de uitzending tegen de bewoners gezegd. (ze mocht van rolf iets zeggen)

pi_206136
Goeroe
"hoe weten ze dat Sabine al een aanbieding heeft gehad?"

Gisterenavond toen Sabine bij RW afscheid nam vanuit de studio deelde ze dit nog even mee

vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:30:00 #12
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_206137
Ik zit de streams nu al een tijdje te volgen maar die Ruud is absoluut niet te verstaan ik ga voo vragen of ze het willen ondertitelen!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:38:00 #13
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206138
Bart is foto's aan het ophangen en hij praat nog steeds met maurice over van alles en nog wat. Maurice gaat nu ook zijn kleren uittrekken. Hij zit nu in zijn onderbroek en kruipt onder zijn dekbed.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:46:00 #14
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206139
Maurice zegt nu zelf ook dat een beetje een kakkers "R" heeft.
Maurice praat over krassen op auto's
Bart heeft spierpijn en wil dat Ruud hem gaat masseren.
pi_206140
Bianca vraagt zich af waar de verassing blijft die ze nog zouden krijgen. Het zou iets met beesten te maken hebben.

Willem zingt nu de Waku Waku tune..

(en toch mis ik Sabine)

[Dit bericht is gewijzigd door lily (Datum 22 Oktober 1999).]

vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:55:00 #16
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206141
Maurice en Bart zijn gestopt met hun geprek, hebben zich weer aangekleed en mengen zich bij de rest van de groep in de huiskamer. Bianca leest een boek, maar zo te zien schiet het niet erg op.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:00:00 #17
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206142
Maurice houdt niet van varkensvlees. Willem houdt van een gebakken scholletje. Over zulke dingen praten ze nu, niet echt boeiend dus.
Ze zeggen ook dat ze jaloers zijn op Sabien, die nu lekker thuis zit.
pi_206143
Ze speculeren over wat Sabine nu aant doen zou zijn
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:02:00 #19
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206144
Wie weet wat Mona en Karin aan het doen zijn?
De mannen en Bianca zitten op de bank, maar waar zijn M & K.
pi_206145
Karin ligt op de dames slaapkamer een boek te lezen. Mona? geen idee
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:12:00 #21
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_206146
Ruud is weer lekker op dreef. Maurice, Wwillem, Binaca en Ruud praten over eau de cologne, Ruud vertelt dat hij zijn benen daar mee schoonmaakt (daar gaan je porieen zo vna open staan)...
oh ff luisteren hij vertelt nu een ankdote over pruiken in de middeleeuwen hahahaha

verder gebeurt er niets, MONA is zoek

fake a dream
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:13:00 #22
976 John S.
Oud, maar fit
pi_206147
Ik zag volgens mij daarnet dat Bianca moest kotsen of zo...ze liep ineens weg met haar hand voor haar mond.

Mona is nergens te bekennen.

Komt tijd, komt hoofdpijn...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:13:00 #23
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206148
Willem heeft onder hand de gewoonte om steeds een postcode te roepen. Als bijvoorbeeld Maucice praat over zijn geboorteplaats delft, roept Willem meteen 2611.
Ruud heeft het nu weer over muizen die in de witte pruiken zitten van de mensen uit de middeleeuwen en zo praten ze wat af vandaag.
Wat zou jij nu dan op vrijdagmiddag en meer van dat soort vragen.
pi_206149
Sorry iedereen, ik wilde gaan helpen met het verslaan van de streams want ik had (JIPPIE!!!) weer beeld, maar helaas... dat was slechts 2 seconden. Ga dus alsjeblieft door. Zodra ik beeld heb, zal ik ook mijn bijdrage leveren.
pi_206150
Er gebeurd haast niks...

R, W en M liggen uitgeteld op de 3 banken

B zit in z'n eentje in de keuken te kaarten

en de dames?

pi_206151
16.05
Willem en Maurice liggen op de bank. Bart zit nog steeds te kaarten in de keuken.

Willem gaat zo brood maken. Wat extra's voor morgen, hoeven ze dan niets te doen.
Willem laat een scheet, 'oeps, sorry'.
Willem vertelt over de huizenmarkt in Leek.

Volgend jaar moet voor Willem een rustig jaar worden (financieel), huis, kinderen... kost veel.
Willem weet van zichzelf dat ie hartstikke zuinig kan zijn. Maurice ook.
Willem klaagt over de rekeningen die ie straks in januari zal krijgen (onroerend goed , verzekeringen).
Hij heeft een co-ouderschap en zit daarom in een andere tariefgroep.

16.10 Willen jullie zulke verslagen hebben??
Ik weet niet of ik reclame mag magen , maar via bigbrother.pagina.nl kun je naar
bigbrotherliveandfast, gaat KEIGOED!
Shit, nu is de audio haperig....

Dappie.

'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd'

Los manos ballos.

pi_206152
Ja, om het nog maar eens te zeggen (en deze thread weer bovenaan te krijgen): ik vind dit erg fijne informatie. Hoef ik straks niet meer te kijken....
Bedankt allen, die de streams volgen en erover rapporteren. Ik mag denk ik wel zeggen namens alle mensen die ze niet op hun werk kunnen beluisteren.
(ok, de huizenmarkt in Leek...mwoa...maar misschien willen anderen daar wel ALLES over weten (?))
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 17:08:00 #28
497 Maja
Ja denk!?!
pi_206153
Willem en Ruud zijn nu aan het voetballen, nadat ze net de kippen uit de moestuin verjaagd hebben. De meiden hebben weinig pit vandaag, die doen helemaal niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')