Maurice en Bart liggen in de slaapkamer. Maurice: "Als ik iets zelf uit wil vinden, vind ik het heel irritant als je me dan gaat zeggen hoe het beter kan. <....> Jij bent heel erg op uiterlijk gericht, mij interesseert dat niks. Ik heb vrienden die er niet uitzien, maar ik kan er toch prima mee stappen."
De Onderbroek vervolgt: "Ik sport niet voor mijn uiterlijk. Ik sport puur voor mijn gezondheid. Niet omdat ik het nou zo leuk vind ofzo..."
(de leugenaar)
RUUD komt binnen. Maurice vraagt of Ruud weer weg wil gaan omdat hij even met Bart wil praten.
Maurice gaat verder: "Ik heb het ook tegen de psycholoog gezegd, ik heb dat thuis ook: als ik ergens mee bezig bent moeten ze niet om me heen gaan fucken."
Bart: "Kijk nou weet ik dat, nou kan ik er rekening mee houden."
<..>
Willem komt binnen. Ook hij wordt eruitgebonjourd.
Maurice: "Als jij over boeken begint hou ik netjes mijn mond <..>
Bij WIllem, met koken enzo, dan kan ik wel eigenwijs gaan doen, maar ja..<..> Ik heb het gevoel dat jij altijd alles moet overtreffen.."
Bart verklaart (bij wijze van knieval?) niks van topografie te weten. "Jullie hadden het laatst over Zuid- en Midden-Amerika. Weet ik niets van. Alleen Brasilia, van Brazilië, en Bogota vanm Colombia wist ik. De rest niet."
Maurice haakt enthousiast in en begint meer hoofdsteden op te noemen. Bolivia is La Paz... " enz...
Tot zover, voor de mensen achter een dichtgetimmerde firewall.
Niet echt spannend dus (maar ik heb toch geen zin om iets beters te doen).
Bart en Maurice praten over op wat voor type vrouw ze vallen.
Veronica begint het trucje door te krijgen: met internet lok je ze naar tv en omgekeerd.
"De weekopdracht is niet gehaald. De eerste bewoner doet het goed. Maar de tweede bewoner gaat finaal de mist in. De bewoners hebben dagen lang hard geleerd. Daarom zitten zij ook een beetje teleurgesteld op de bank. Maar verdrietig zijn ze niet. Big Brother geeft de bewoners een herkansing om een gedeelte van het budget terug te winnen. Wie door de mand is gevallen en hoe het met de herkansing gaat, is vanavond vanaf 20.00 uur te zien bij Veronica."
Bart en maurice praten over; vrouwen, jaloezie, motoren, vrienden, muziek e.d
Gisterenavond toen Sabine bij RW afscheid nam vanuit de studio deelde ze dit nog even mee
quote:
op 10-22-1999 om 02:26 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
hoe weten ze dat Sabine al een aanbieding heeft gehad?
dat heeft ze gisteren in de uitzending tegen de bewoners gezegd. (ze mocht van rolf iets zeggen)
Gisterenavond toen Sabine bij RW afscheid nam vanuit de studio deelde ze dit nog even mee
Willem zingt nu de Waku Waku tune..
(en toch mis ik Sabine)
[Dit bericht is gewijzigd door lily (Datum 22 Oktober 1999).]
verder gebeurt er niets, MONA is zoek
Mona is nergens te bekennen.
R, W en M liggen uitgeteld op de 3 banken
B zit in z'n eentje in de keuken te kaarten
en de dames?
Willem gaat zo brood maken. Wat extra's voor morgen, hoeven ze dan niets te doen.
Willem laat een scheet, 'oeps, sorry'.
Willem vertelt over de huizenmarkt in Leek.
Volgend jaar moet voor Willem een rustig jaar worden (financieel), huis, kinderen... kost veel.
Willem weet van zichzelf dat ie hartstikke zuinig kan zijn. Maurice ook.
Willem klaagt over de rekeningen die ie straks in januari zal krijgen (onroerend goed , verzekeringen).
Hij heeft een co-ouderschap en zit daarom in een andere tariefgroep.
16.10 Willen jullie zulke verslagen hebben??
Ik weet niet of ik reclame mag magen , maar via bigbrother.pagina.nl kun je naar
bigbrotherliveandfast, gaat KEIGOED!
Shit, nu is de audio haperig....
Dappie.
Los manos ballos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |