naam? merk?quote:Op maandag 26 november 2007 23:46 schreef ibaneX het volgende:
@ de super? gewoon dat spul wat je ook over ijs gooit (ook verkrijgbaar in bossbessen of aardbeien smaak)
Hier staat het in de buurt van de vriesvakken. Bij de koekjes voor op het ijs endezo.quote:
ah ja dat kan ook, in mijn supermarkt staat het bij de bakspullenquote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hier staat het in de buurt van de vriesvakken. Bij de koekjes voor op het ijs endezo.
Vergeet niet dat je het ook nog moet kunnen laten spuiten!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Moet er persee op het etiket staan dat je het over je vrouw kan gooien en af kan likken?
die smaakt wel n beetje chemisch hor :p maar je kunt er wel mooi mee tekenenequote:Op dinsdag 27 november 2007 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
expo heeft dat
Verkapte 'ik bak weleens spacecake'-post.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zeg:Blokken/repen chocolade kopen, goeie, lekkere. In een kom doen. Kom in een pan met water. Koken maar! Afkoelen en gieten en likken maar! ![]()
![]()
![]()
Edit: kweenie of het werkt hoor.. Zo smelt je iig wel boter, als je spacecake gaat maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Verkapte 'ik bak weleens spacecake'-post.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |