abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55159790
Ik heb Schilt pas 2x zien wankelen in K-1, en beide keren was het bij een trap van Feitosa.
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef static het volgende:

[..]

Choi is juist een stuk beter geworden, weet niet hoelang je K1 volgt, maar je zit er naast.
Heb je die stoten van hem gezien in de 3e ronde ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_55160281
Het zou behoorlijk treurig zijn als je vanaf 0 kickboks ervaring begint en dat je dan na al die gevechten in K-1 niet beter zou worden. Dan alsnog lijkt zijn vechtstijl en techniek nergens op, zeker niet vergeleken met elke andere willekeurige finalist van gister.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 10 december 2007 @ 01:29:26 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55160706
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:

Heb je die stoten van hem gezien in de 3e ronde ?
Nope, woon en werk momenteel in Haiti dus kan het helaas niet volgen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_55169906
Haiti, toe maar

Maargoed, Choi is wel beter zijn geworden, maar nog steeds lang niet top 8 waardig. In de 3e ronde was hij zo vermoeid dat hij stoten van boven naar beneden ging geven, echt geen gezicht.
pi_55173513
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef Aikara het volgende:

[..]

Nou...!! Die hoge mawashi (ronde trap naar het hoofd) was toch erg mooi! Bij een hoop andere vechters had Feitosa het af kunnen maken, maar nu blijkt dat bij Schilt wat meer nodig is om hem tegen de grond te krijgen. Bem overigens geen fan van Schilt, hij heeft natuurlijk vooral baat bij zijn postuur en niet zijn vecht-kwaliteiten. Neemt niet weg dat het een grandioze prestatie is om 3x achter elkaar K1-kampioen te worden. Ik hoop dat Aerts volgend jaar revanche kan nemen van de afgelopen 2 finales.
De trap kan nog zo mooi zijn, als hij niet effectief is heb je er geen zak aan.
pi_55174348
Schilt zit vanavond in Holland Sport (20.25 Ned. 3).
sig verwijderd door FA
pi_55176172
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb Schilt pas 2x zien wankelen in K-1, en beide keren was het bij een trap van Feitosa.
[..]
Dan moet je toch wat vaker K-1 kijken want Schilt is wel vaker naar de grond gegaan.

Nortje en Sefo hebben hem beide 8 tellen gegeven, en Ignashov liet hem wankelen door een rake stoot en maakte het vervolgens af met een knietje.
pi_55184316
Choi is in mijn ogen echt het voorbeeld dat lengte een te groot voordeel heeft in de K1.

zo langzaam als maar kan, bijna nooit trappen maar wel mensen naar de grond brengen doordat de kleinere jongens dichtbij moeten komen.

tijd terug de overhand right van mighty mo vond ik wel erg gaaf zoiezo hou ik wel van die gasten die met een harde knal iemand neer rammen , en natuurlijk de harde low kicks va aerst blijven leuk.

Goed te zien in zijn eerste ronde, die japanner kon na 1 schop al bijna niet meer lopen
hardcoholic
pi_55185696
Hoop wel dat Aerts er 26 april weer bij is...

Eeuwig zonde die finale. Ik vond dat Aerts gewoon had moeten winnen.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:26:37 #60
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55186441
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:40 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoop wel dat Aerts er 26 april weer bij is...

Eeuwig zonde die finale. Ik vond dat Aerts gewoon had moeten winnen.
Reken er maar niet op. De blesurre die hij heeft staat 9 maanden voor (in mijn geval dan).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55186957
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dan moet je toch wat vaker K-1 kijken want Schilt is wel vaker naar de grond gegaan.

Nortje en Sefo hebben hem beide 8 tellen gegeven, en Ignashov liet hem wankelen door een rake stoot en maakte het vervolgens af met een knietje.
Damn, heb ik die gemist Ignashov tegen Schilt ? Ik kijk het inderdaad te weinig
pi_55188673
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Damn, heb ik die gemist Ignashov tegen Schilt ? Ik kijk het inderdaad te weinig
Mja was niet 'officieel' K-1, was toen nog tijdens It's Showtime Amsterdam (voordat Rutz een contract had met K-1). Maar snap wel dat ie het noemt, qua regels is het praktisch hetzelfde.

gevecht is gewoon op youtube te vinden overigens: http://www.youtube.com/results?search_query=schilt+ignashov&search=Search
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_55191968
Wat is er eigenlijk gebeurd met Ignashov? Heeft hij zich nu meer op MMA gestort ? Ook een vechter die ik graag bij de laatste 8 zie, alhoewel zijn motivatie de laatste keren dat ik hem zag, niet denderen was.
pi_55192938
Ignashov heeft een paar slechte jaren gehad. Erg wisselvallig, hij heeft nooit meer echt zijn talent kunnen waarmaken waar ie tot en met pakweg 2003 zo bekend mee was geworden. Hij heeft alweer een tijdje geen wedstrijd meegedraaid, maar sinds kort heeft hij een contract getekend met een nieuwe standup league (die de concurrentie wil aangaan met K-1):

http://www.ko-worldseries.com/events.html

lijkt me een goede zet om iemand als Ignashov daarvoor in te zetten, win-win situatie, deze league krijgt wat meer exposure en Ignashov kan zich weer een beetje terug in de kijker proberen te vechten.

Het mooie van deze league vind ik vooral ook dat er meer gewichtsklassen zijn. Vechten ook niet de minste namen, Yodsaenklai, Corbett, Magomedov.

Hopelijk gaat de partij Spong vs Corbett er ooit nog van komen, twee beesten tegen elkaar
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 15:52:39 #65
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_55193819
Voor wie (net als ik ) het zaterdag gemist heeft en (net als ik ) de voorkeur geeft aan Usenet om z'n vids op te halen, in diverse formaten is eea vinden: http://binsearch.net/?q=GP+2007+Final&max=50&adv_age=7&server=
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_55207614
alle uitzendingen van k1van afgelopen jaar zijn ook te zien op sbs6.crossmediaventures.com/k1
hardcoholic
  zondag 23 december 2007 @ 12:49:12 #67
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_55487050
En Sem was niet eens genomineerd voor sportman van het jaar. Zal dat voor 2008 waarschijnlijk ook niet worden. 3x op rij officieus wereldkampioen en ze zien je nog niet staan. (En dan ben je 2.11 meter lang.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_55500374
`jammer idd, ziue je maar weer hoe kansloos dat sport gala is.
hardcoholic
pi_55500710
tsjah kickboksen wordt gewoon nog niet voor vol aangezien als sport.

Overigens is kickboksen in Nederland daar zelf ook debet aan, het is niet zo gek dat het geen erkende sport is met 20 bonden met allemaal verschillende regels etc
pi_57402466
*kick* (jezus echt zo lang geleden)???

voor de liefhebbers is nu het -75 KG It's Showtime Trophy aan de gang op Eurosport (live!).

bijzonder sterke line-up, met erg goede vechters.

Zojuist heeft Younes El Mhassani zijn eerste (reserve)partij) gewonnen, nu is de eerste kwartfinale aan de gang met de winnaar van vorig jaar, Sahin ' Kaas' Yakut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')