Vooruit, omdat t bijna Sinterklaas isquote:
Was wel een tegenvallende wedstrijd, die laatste.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:01 schreef oldschoolf00l het volgende:
Al met al mooie partijen waren t.
En sja.. toch wel terecht winnaar.
Ik had precies dezelfde voorspelling geplaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou, een beetje respect is wel op z'n plaats denk je niet.quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Kut Schilt, en ook nog zo lomp reageren. Aerts schiet zijn knie eruit, want het was fucking duidelijk dat die stoot op zijn gezicht niet die 8 tellen waard waren. Lompe boer, volgend jaar gaat hij neer, ik begin me steeds meer aan die vent te ergeren. Heerlijk toen hij wankelde na die masterlijke trap van Feitosa.
Peter Aerts, alle 15 grand prix finales meegemaaktHij verdient een 4e en 5e titel
Feitosa had niks in te brengen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Kut Schilt, en ook nog zo lomp reageren. Aerts schiet zijn knie eruit, want het was fucking duidelijk dat die stoot op zijn gezicht niet die 8 tellen waard waren. Lompe boer, volgend jaar gaat hij neer, ik begin me steeds meer aan die vent te ergeren. Heerlijk toen hij wankelde na die masterlijke trap van Feitosa.
Peter Aerts, alle 15 grand prix finales meegemaaktHij verdient een 4e en 5e titel
Nou...!! Die hoge mawashi (ronde trap naar het hoofd) was toch erg mooi! Bij een hoop andere vechters had Feitosa het af kunnen maken, maar nu blijkt dat bij Schilt wat meer nodig is om hem tegen de grond te krijgen. Bem overigens geen fan van Schilt, hij heeft natuurlijk vooral baat bij zijn postuur en niet zijn vecht-kwaliteiten. Neemt niet weg dat het een grandioze prestatie is om 3x achter elkaar K1-kampioen te worden. Ik hoop dat Aerts volgend jaar revanche kan nemen van de afgelopen 2 finales.quote:
Choi is juist een stuk beter geworden, weet niet hoelang je K1 volgt, maar je zit er naast.quote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Dezelfde reden dat Hong man Choi daar staat, alleen staat hij daar puur alleen maar vanwege zijn lengte (wat overigens een schande is, dat hij bij de laatste 8 staat).
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |