quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 8 december is het weer zo ver: de K-1 finale in de Yokohama Arena, Japan.
Line-up:
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi
Semmy Schilt (NED) vs Glaube Feitosa
Badr Hari (1/2 NED) vs Remy Bonjasky (NED)
Peter Aerts (NED) vs Junichi Sawayashiki
Voor meer info: klik
Semmy Schilt gaat voor zijn derde opeenvolgende titel. Hij zou dan de eerste zijn die dat ooit is gelukt. Persoonlijk mag van mij Peter Aerts zijn vierde titel binnenhalen, en ook van Remy Bonjasky was ik erg onder de indruk tijdens de Final Elimination. Hij zou ook zeker geen verkeerde winnaar zijn.
SBS 6 gaat het spektakel weer uitzenden. Volgens mij is nog niet bekend hoe laat, maar ik zit zeker weer voor de TV met een paar vrienden! En jullie?
Oja, voor de noobs: klik hier
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 8 december is het weer zo ver: de K-1 finale in de Yokohama Arena, Japan.
Line-up:
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi
Semmy Schilt (NED) vs Glaube Feitosa
Badr Hari (1/2 NED) vs Remy Bonjasky (NED)
Peter Aerts (NED) vs Junichi Sawayashiki
Voor meer info: klik
Semmy Schilt gaat voor zijn derde opeenvolgende titel. Hij zou dan de eerste zijn die dat ooit is gelukt. Persoonlijk mag van mij Peter Aerts zijn vierde titel binnenhalen, en ook van Remy Bonjasky was ik erg onder de indruk tijdens de Final Elimination. Hij zou ook zeker geen verkeerde winnaar zijn.
SBS 6 gaat het spektakel weer uitzenden. Volgens mij is nog niet bekend hoe laat, maar ik zit zeker weer voor de TV met een paar vrienden! En jullie?
Oja, voor de noobs: klik hier
[ afbeelding ]
Nee, niet live, er zit een paar uurtjes tussen. Als het in Japan wordt uitgezonden, is het hier zaterdagmiddag, dus er zal een uur of 8-10 tussen zittenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Bullebak het volgende:
Trouwens, zenden ze het Live uit op SBS?
23:15 toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja rond kwart voor 12 is het op SBS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |