Hell Yeah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb trouwens 3 gram pep. Lijkt me genoeg, niet?
ochtend oppeppertjequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb trouwens 3 gram pep. Lijkt me genoeg, niet?
phoneseks ftwquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gaat lastig als jij belt he?
wat giegel je nouquote:
ideaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
ik stel trouwens voor een peeskamer en een peacekamer te maken(wat niet wil zeggen dat de neukende kant kan gaan liggen gillen
![]()
Ja en in die neukkamer is de temperatuur dan binnen no time iets van 50 gradenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
ik stel trouwens voor een peeskamer en een peacekamer te maken [afbeelding] (wat niet wil zeggen dat de neukende kant kan gaan liggen gillen [afbeelding] [afbeelding]
Uhuhquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en in die neukkamer is de temperatuur dan binnen no time iets van 50 graden![]()
!!
sweaty sexquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en in die neukkamer is de temperatuur dan binnen no time iets van 50 graden![]()
!!
Alle kamers in het huis moeten ontheiligd worden! Dus we wisselen gewoon van kamers per dag!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:15 schreef purplerose het volgende:
Uhuh [afbeelding] [afbeelding] Weet zelf nog niet waar ik ga liggen misschien wel in beide kamers [afbeelding]
quote:
Lekkah boeiah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Wel ff papiertje op de deur met welke kamer wat is anders loop je per ongeluk de verkeerde in [afbeelding]
Jawel hoor, buiten ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Paramnesia het volgende:
ow wacht er wordt ook op de eettafel geflatst, dus daar kan ik ook al niet eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |