mijn pc loopt altijd aantal minuten voor op de fokklokquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee heb ik dat alleen? Dat FOK! 2 minuten voorloopt op de klok van me pc, of is dat gewoon altijd zo?
Lijkt net of iedereen in de toekomst post ofzo
Dingie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef purplerose het volgende:
met ghb nooit meer nee [afbeelding]
Hoeft toch ook niet liefurdquote:
Daar heb ik de bank voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daar zit Tom zich al af te fappen.
Goeie film hequote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar heb ik de bank voor
The Boondock Saints is fucking gek
Neeeeeeeeeeeeeeeee, dat ligt al klaarquote:Op woensdag 28 november 2007 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
Vergeet je je Pearl Jam dingen niet deze keer
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik skip vandaag even
Anders kom ik niet uit met me tijd qua dingen die ik nog moet doen voor iets waar ik me vrijwillig heb opgegeven maar nu spijt van heb
dat dusquote:
quote:
Hij was heerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Tosti's [afbeelding] [afbeelding]
Eigenlijks wel! Lees ff paar posts boven je dan!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding] moet jij niet op school zijn tosti-vreter
Ja! Vervelend is dat he!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef purplerose het volgende:
Heb nu trouwens een pukkel op een ander plekje op me neus [afbeelding]
me hormonen blijven maar denken dat ik nog puber ben en pukkels hoor te hebben [afbeelding]
druk druk druk Nous.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eigenlijks wel! Lees ff paar posts boven je dan!
Enne voor de meet enzo moeten we nog afspreken maar je bent nooit meer op msn
wel mooi stereo zo.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef purplerose het volgende:
Heb nu trouwens een pukkel op een ander plekje op me neus
me hormonen blijven maar denken dat ik nog puber ben en pukkels hoor te hebben
van welke muziek hou jij dan P?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb geen zin in Pearl Jam tijdens het weekendje.
Mijn smaak is heel breed... En af en toe een nummer van PJ ok, maar de hele tijd naar één band luisterenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
van welke muziek hou jij dan P?
true true,quote:Op woensdag 28 november 2007 13:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn smaak is heel breed... En af en toe een nummer van PJ ok, maar de hele tijd naar één band luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |