ik vertrouw nooit meer de vraag 'wat zijn je lievelingskleuren?'quote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De groene string kleurt mooi bij de spandex pakje!
Geniaalquote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ik vertrouw nooit meer de vraag 'wat zijn je lievelingskleuren?'
Genoeg apotheken in de buurt, al weet ik wel dat je daar niet naar op zoek bentquote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef D.zire het volgende:
ik zoek een pillenboer in de stad. Iemand contacten?
En hij slaat de blauwe flat over?quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef CARLAK het volgende:
Volgende week komt sinterklaas bij Selwerd 3 om bij alle bewoners iets in de schoen te doen.
![]()
Oeh ga je donderdag ook nog naar de borrel van die dingen? Want ik heb beloofd dat ik daar heen zou koem, Als ik zou weten hoe je r uit zag zou ik je misschien nog wel zien.quote:Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom een ander onderwerp
Morgen en woensdag even naar de Recruitment Days in Martiniplaza. Eens kijken wat het dit keer is.
Jij woont in Selwerd ja?quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef CARLAK het volgende:
Volgende week komt sinterklaas bij Selwerd 3 om bij alle bewoners iets in de schoen te doen.
![]()
Ergens in de stad Groningenquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:18 schreef Bob. het volgende:
En bedenken waatr ik mijn fiets nou weer heb gelaten.
Ik zal er donderdag niet zijn. Heb deze weken al veel andere dingen ingepland, terwijl mijn studie eigenlijk voorrang heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh ga je donderdag ook nog naar de borrel van die dingen? Want ik heb beloofd dat ik daar heen zou koem, Als ik zou weten hoe je r uit zag zou ik je misschien nog wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |