Is het erger voor mannen dan? Ik discrimineer niet hoor, ik haat gewoon iedereen als mijn hormonen lastig doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hetis voor eenman oim meteen ongestelde vrouw samen te leven
Ik ga naar huis
Een echte schipper...quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word altijd enorm geil als ik ongesteld ben, is het dan nog steeds zo erg?
En, hoe was het?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ook weer terug van Martiniplaza
Heb bij een training nog een aantal nuttige tips gehad, maar eigenlijk wist ik het meeste ook wel. Dus het kon beter.quote:
Welk college?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:04 schreef nietzman het volgende:
OH GOD WAT IS DIT COLLEGE SUF.
zitten bij die faculteit nogal wat doorgeschoten feministen. Heb er mijn AVV gedaan, maar het was daar nauwelijks uit te houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:12 schreef nietzman het volgende:
Precies die. Iets met art deco deze keer. Verlos me uit m'n lijden.
Ik sla ook altijd over, maar meestal na 3 maand een doorbraak. Maar dit keer heb ik er bewust voor gekozen, want. Tom. de 7e van december, 8e en 9e enzulks.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
AwDan maar aan de kruik en ibu's?
Ik heb gelukkig nooit last van buikpijn (wat ook komt omdat ik het altijd over sla.lang leve de pil.) maar mijn humeur.. arme mensen om me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |