NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij blijven knippen, gewoon iedere keer laten bijpunten
is wel nodig hoor
Ja dat had ik eerder moeten doen jaquote:Op maandag 26 november 2007 17:19 schreef Lienekien het volgende:
Niet zo in lopen te frutten. En geduld hebben.
quote:[ Ik heb nu trouwens deze site gevonden: http://www.longhair.be/modules.php?name=News&file=article&sid=20&mode=&order=0&thold=0 iemand ervaringen mee?
Dat wist ikquote:Op maandag 26 november 2007 17:43 schreef Seventees het volgende:
En er bestaat ook geen wondermiddeltje om je haar sneller te laten groeien
Jaha, dat zeggen we toch: bij de kapper de gespleten punten eruit laten knippen. Of de rottige uiteinden, hoe je 't ook wilt noemen. En dan niet meer frutten.quote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar kijk ik heb mijn moeder nog eens goed laten kijken en ze zegt dat het niet echte split is... het haar breekt gewoon, ja het is wel een beetje aan het splitten. Kan ik niet op een bepaalde manier alleen die gespleten haarpunten eruit laten knippen?
Je kapper zal niet haar voor haar gaan kijken of het gespleten is.quote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar kijk ik heb mijn moeder nog eens goed laten kijken en ze zegt dat het niet echte split is... het haar breekt gewoon, ja het is wel een beetje aan het splitten. Kan ik niet op een bepaalde manier alleen die gespleten haarpunten eruit laten knippen?
Maar misschien wel om splijten te voorkomen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:43 schreef Seventees het volgende:
En er bestaat ook geen wondermiddeltje om je haar sneller te laten groeien
dat je haarpunten splijten is normaalquote:Op maandag 26 november 2007 17:15 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Nou normaal als ik een tijd niet naar de kapper ga dan blijft het ook wel redelijk uitzien en ja nu ziet het ook nog niet verkeerd uit ofzo. Het gaat mij eigenlijk gewoon erom mijn haar weer fatsoenlijk kan doorgroeien...
Nogmaals normaal hoef ik mijn haar ook niet echt bij te knippen...
Echt geen ander alternatief?
Goede verzorgingquote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef sangdrax het volgende:
[..]
Maar misschien wel om splijten te voorkomen?
Nou zo is het een aantal jaartes geleden ook gelukt bij mij. Een keer zelfs 6 maanden geen schaar aangeraakt. Mijn moeder heeft net nog eens naar mijn haar gekeken en zegt dat ze nu het droog is en 2 dagen niet gewassen op het eerste gezicht geen split ziet... Maar als ik door mijn haar (de achterkant) wrijf heb ik een hoop kleine haartjes aan mijn hand, vraag me af wat dat dan is...quote:je kutn toch niet verwachten dat als je het nooit meer knipt, je een volle, glanzende, krullende lange haardos krijgt?
zo werkt het gewoon niet.
Nee het zijn gewoon echt haartjes, ma dan zien ze er afgebroken uit, niet zoals de normale vorm van een haar als je hem uittrekt maar meer rechte korte staafjes.quote:Op maandag 26 november 2007 18:41 schreef Seventees het volgende:
Waxresten?
Ja hallo de meeste haren zijn nog gewoon gezond...quote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Alcarin het volgende:
Je hebt je haar gesloopt, en nu breekt het af. De enige oplossing is laten afknippen tot waar het gezond is, en er dan goed voor zorgen en het af en toe laten bijpunten. En geduldig wachten tot het lang genoeg is volgens jou! Ben je 13 ofzo, dat je zo weinig geduld hebt?![]()
En ja, zelfs als je lang haar hebt/wilt moet je af en toe naar de kapper (ik ga maar 1x per jaar, maar toch, het idee is er).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |