abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:22:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206110
Topic zegt toch al genoeg!!!

Kijken wat ze nog kan toevoegen aan haar vertrek. En natuurlijk zal er over Bart gepraat worden...

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:25:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_206111
Maandag is ze bij Koffietijd en in een ander topic las ik vanavond bij Barend en Van Dorp.
Life is a moment in space

pi_206112
Lekker belangrijk, ze wordt nog erger dan Martin lijkt het, even in een huis gezeten op tv en direct al overal te zien. heeft ze werkelijk iets te melden....lijkt mij niet
fake a dream
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:36:00 #4
976 John S.
Oud, maar fit
pi_206113
En ze komt natuurlijk alleen in programma's van de HMG groep, zodat kritische vragen vermeden kunnen worden. 't Wordt wel leuk als ze bijvoorbeeld bij Paul de Leeuw zou komen (deed Martin wél).

Ik ben ook benieuwd wat voor kleren Bo van Erven Dorens maandag aan heeft.Zo'n geel shirt als dat van Bart gisteren lijkt me wel wat voor hem ("quit your job").

Komt tijd, komt hoofdpijn...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:38:00 #5
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_206114
Volgens mij gaan ze nog spijt krijgen als haren op hun hoofd dat ze Bientje hebben aangenomen voor 3 maanden. Als ze in godsnaam maar geen baanthe VOOR de camera krijgt... Niks persoonlijks hoor, maar ze is al mediageil genoeg naar mijn mening.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_206115
tja...dit alles viel natuurlijk al te verwachten. Ben benieuwd hoelang het duurt. Aangezien ze de komende maanden meewerkt aan rtl4 live zal het hoe dan ook nog even duren. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe Sabine zich zal profileren in het omroepwereldje. Ik denk dat haar bedje wel gespreid is...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:41:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_206116
Jullie maken me moe met die onnodige topics, heb notabene er zelf een geopend om alle reacties kwijt te kunnen!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_206117
het is niet sabine zelf die zich uitnodigd voor koffietijd of welk ander programma dan ook.dat staat gewoon in de overeenkomst die ze getekend hebben van V.( beschikbaar zijn voor mediadoeleinden)
Duurt maar een paar dagen en dan is alle commotie weer achter de rug... net als bij martin en vooral tara..hoor je niets meer van en dat is maar goed ook!
pi_206118
quote:
op 10-22-1999 om 01:41 PM schreef Maurisico het volgende:
heb notabene er zelf een geopend om alle reacties kwijt te kunnen!!

BINK

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:51:00 #10
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206119
Bij Martin was het nieuw. Hij was de eerste uit het huis weggestemd. Iedereen wilde weten het hoe en wat. Bij Tara was het anders Tara heeft gewoon geen zin om mee te werken en zeg zelf, zo veel kan ze niet te melden hebben.( ik geloof dat ik ergens heb gehoord dat ze er helemaal geen behoefte aan heeft om in programma's te verschijnen).

Ik denk dat Tara haar promotie dagen voor BB nog lang niet vol heeft gemaakt. Martin is al ver daar over heen. Ik snap dit eigenlijk niet want Martin heeft er maar enkele dagen gezeten. Tara zou toch veel meer kunnen vertellen over het programma?

Maurisico zeur niet zo!!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_206120
Voordeel voor Sabine: Als ze maar even in een uitzending moet zitten, kan ze haar maskertje lekker opzetten. Valt toch pas na drie weken eraf... Nu heeft ze steeds weer een tijd om zich op te peppen en kan ze weer bij start beginnen...
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 05:28:00 #12
910 Barbie
Graduated Fool
pi_206121
Hé jongens, niet zeuren dat Mauricio loopt te zeuren, want hij heeft in het verleden echt wel nuttige dingen gezegd! Bovendien heeft hij gelijk....niet meteen een nieuw topic openen wanneer de titel niet meteen je lading dekt. Eerst even lezen!!!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:48:00 #13
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206122
Maurisico en andere memebers, Mijn welgemeende excusses!!!

Het spijt me, vergeef me ik wil dit hoofdstuk nu eens sluiten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')