hoe bedoel je? Wil je dat ik een debiele foto van mezelf plaats?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weinig partyfoto's hier eigenlijk...
(jah ik floep er zomaar eens een opmerking uit)
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Wil je dat ik een debiele foto van mezelf plaats?
Schaamtequote:Op donderdag 29 november 2007 21:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk...!
![]()
Wat let je!?
Haha oke, dan haak ik ook maar af!quote:
ah neeeeeequote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Sinds wanneer komt hardstyle ineens in de Top100??
Headhunterz zijn binnengekomen op 66 met het anthem van Qlimax.
Met het nummer waar ik het niet van verwacht.....bron?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Sinds wanneer komt hardstyle ineens in de Top100??
Headhunterz zijn binnengekomen op 66 met het anthem van Qlimax.
*Kuch* Tekno music *kuch* InQontrol 2007quote:Op donderdag 29 november 2007 21:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
ps ik vind die nieuwe platen van Pavo best wel tof : Tekno music en Elektronic![]()
als ik op Qrimetime moet kiezen tussen showtek en pavo dan weet ik het wel
Ja, had ik nog ergens als "brush" en dacht meteen, jump was in het begin ook zo'n skibewegingquote:Op donderdag 29 november 2007 22:29 schreef 16meter het volgende:
Hahaha.Leuk bedacht. Alleen dat icoontje bij 'dom' snap ik niet helemaal.
Ja ze gaan zijwaarts en doen zo'n halterbeweging . Maar in plaats van liggen doen ze het staand en zonder halterquote:
Hij mag ook wel mee naar Thunderdome dan hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zou een mooi uitdaging zijn voro een weddenschap omdie aan te doen naar MOH waar je ook ene freestyle area hebt met hard en jumpstyle en dan te kijken hoel ang je het overleeft, per 10 min 25 euro erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |