5.05quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef signom het volgende:
euhm dat filmpje duurt maar 8.06 minuten?
Revivals - enemies... Zown heerlijk nummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef Sethje het volgende:
Revivals lekker bezig..
1. dj main - another world
2. revivals - our case
3. the vision - ripping off
4.sound creators - cops
5.outsiders - 99 problems
6. revivals - final prayer
7. max enforcer - light of the dark
8. clive king - evolution leaps fwd
9. id-id
10. outsiders - maneater
11. revivals - enemies
12. unknown - take on my bootleg
sorry voor de dubbelpost maar dat is Mike NRG - Lost in dreams.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef Sethje het volgende:
Revivals lekker bezig..
1. dj main - another world
2. revivals - our case
3. the vision - ripping off
4.sound creators - cops
5.outsiders - 99 problems
6. revivals - final prayer
7. max enforcer - light of the dark
8. clive king - evolution leaps fwd
9. revivals - break m off
10. outsiders - maneater
11. revivals - enemies
12. unknown - take on my bootleg
13. A-drive - your life ( jones & b-front remix)
Waar worden die filmpjes telkens opgeomen? Welke club is dat? En mogen ze dit wel doen uberhaupt?quote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die was echt zwaar kut vond ik.
http://www.youtube.com/watch?v=hW3-lxZDWLI
Kgb's - Superdisco ( Abject Remix )
Ik vind hem vetjes![]()
.
Dat is in de NY in Hengelo. DIe Stan.ley van pf heeft gewon een goede cam met goed geluid en die is daar lightjockey, of was dat. Maar in elk geval mag hij zijn statief of camera daar altijd in de LJ booth zetten waardoor hij goed en vast beeld heeft.quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar worden die filmpjes telkens opgeomen? Welke club is dat? En mogen ze dit wel doen uberhaupt?
Nee, ik kan absoluut de hele avond hardstyle luisterenquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
worden jullie week in week uit naar hardstyle feesten gaan niet zat eigelijk..? heb t idee dat jullie niks anders luisteren dan dat
week in week uit naar feesten, zit er niet in - maar dat komt meer door omstandigheden (geld,vervoer ed). Maar voor de rest:quote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
worden jullie week in week uit naar hardstyle feesten gaan niet zat eigelijk..? heb t idee dat jullie niks anders luisteren dan dat
Week in week uit nou ook weer niet hoor. Maar dat komt idd omdat ik niet zoveel geld heb en om nu elke week de bob te spelen voor zulke dingen vind ik ook weer zo watquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
van smorgens vroeg tot savonds laatquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:56 schreef CrustyClown het volgende:
Verder het luisteren naar HS gebeurd elke dag
Ik vermaak me primaquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
Ik luister soms ook wel even wat andere dingen. Gewoon wat rustige luister ook, anders wordt ik zo hyper en dat vinden de collega's vervelendquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
Ik luister thuis en op stage hardstyle en hardrock/punkrock in de verhouding 50/50 ongeveerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja als ik de hardstyle beu ben dan schakel ik over op hardcore en als ik dat beu ben dan iets anders/ rustigers en het hangt er ook vanaf hoe mijn pet staat
Linkje?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
Trouwens Boy, ik heb een wiki entry gemaakt, deze moet alleen nog goedgekeurd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |