that was me.......... maar ik schreef al dat ze eigenlijk niet verder kon zakken.quote:Op maandag 26 november 2007 13:07 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, ik las iemand in de vorige COS die de hoop had dat Nix en Nada samen de poort uit gingen, maar als ze zat te liegen dat Nada dan nog verder in zijn/haar achting zou dalen..
Hoe kun je die hoop nu hebben? Ik neem geen enkel woord dat Nada zegt meer serieus, er komt toch ALTIJD het negatieve van uit, dus waarom zou het nu ineens wel goed gaan?
Die heeft onze Heilige Brian maar even gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Omdat FOK! nog steeds bokt, kijk ik af en toe op VOL. Maar wat is dat daar toch dat users zich zo snel genegeerd voelen als er een keer geen reply komt op een post? Allemaal tere zieltjes?
Hoe is het met de guytalk column?
helaquote:Op maandag 26 november 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
We krijgen alleen maar weer de hele dag de tokkies te zien.
Word daar ook stapelgek van....quote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Omdat FOK! nog steeds bokt, kijk ik af en toe op VOL. Maar wat is dat daar toch dat users zich zo snel genegeerd voelen als er een keer geen reply komt op een post? Allemaal tere zieltjes?
Ik blijf het een vreemd forum vinden maar goed.quote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Dank je wel dat je mij niet ignoredquote:Op maandag 26 november 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Word daar ook stapelgek van....
Sta ik op ignore????
Nou...... niemnad ziet me *stampvoet de ST uit*
Zegt niemand meer gedag?????
En dan krijg je dus 4902382 postjes met hoooooi,,
en
....
Ik probeer het wel weer even maar traag blijft het op Vol loopt het zoveel beter.quote:Op maandag 26 november 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel dat je mij niet ignored.
![]()
En fijn dat je er weer bent, Dreamboy.
Info halenquote:Op maandag 26 november 2007 13:14 schreef Clank het volgende:
Huub en Brian moeten hun 'duet' gaan inzingen
Jah, maar ook die 1% is te veel hoop in mijn geval.. Eigenlijk heb ik al mijn hoop wat betreft DGK al opgegevenquote:Op maandag 26 november 2007 13:09 schreef Desii het volgende:
[..]
that was me.......... maar ik schreef al dat ze eigenlijk niet verder kon zakken.
Ik geloof 99% van wat zij verteld niet....... maar al mijn hoop was gevestigd op dat andere 1%
Jep, hoeveel denk jij dat er gescript is in dgk?quote:Op maandag 26 november 2007 13:10 schreef riri het volgende:
Dennix is zo'n ramp dat hij zelfs voor de regie alle camarabeelden ook nog eens verziekt....hij kijkt voortdurend bij welke zet of stap hij ook maar doet naar de camera om te kijken of die hem wel volgt....
de beelden zijn daardoor totaal onbruikbaar
wat een pussy....![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |