abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54866321
Ik denk niet eens dat Koster het europees zoveel slechter zou doen dan in de nationale competitie.
Koster heeft altijd logische opstellingen en wissels. Hij doet geen domme dingen en zal dat waarschijnlijk europees ook niet doen.
pi_54866453
Veel slechter dan Ten Cate zal ie het waarschijnlijk niet doen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:33:02 #153
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54866627
Maar goed, we hebben Koster nog niet gezien bij echt grote tegenslagen, zoals een (dikke) nederlaag of een kleine reeks van nederlagen. Ik hoop dat het niet zo ver komt, maar als Ajax zo blijft verdedigen dan is het een kwestie van tijd.

Tot nu toe wist Koster goed om te gaan met het vertrek van Stam, het aloude blessureleed en het 'Spaanse temperament', maar hoe houdt hij zich als Ajax verliest en het veeleisende publiek een beetje onrustig wordt?

Nogmaals ik hoop dat het niet zo ver komt.
pi_54866915
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet eens dat Koster het europees zoveel slechter zou doen dan in de nationale competitie.
Koster heeft altijd logische opstellingen en wissels. Hij doet geen domme dingen en zal dat waarschijnlijk europees ook niet doen.
"Het is niet zo moeilijk om de juiste mensen op de juiste plek te zetten"

En zo is het Adrie..

wist iedereen dat maar.. of niet Marco!
pi_54867459
En Ten Cate
Maar Koster wisselt ook op goede momenten.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:19:39 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54867471
Al dat gezeik dat Koster de juiste mensen op de juiste plaats neer weet te zetten Kom op zeg, wat een dikke onzin lullen jullie. Stelt Marco van Basten een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links op, dan is de wereld te klein. Maar nee, als het bij Ajax door Koster wordt gedaan is het ineens de meest logische stap die er is
pi_54867473
Drenthe mag weg bij Real. Misschien iets?
pi_54867494
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:19 schreef twi het volgende:
Al dat gezeik dat Koster de juiste mensen op de juiste plaats neer weet te zetten Kom op zeg, wat een dikke onzin lullen jullie. Stelt Marco van Basten een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links op, dan is de wereld te klein. Maar nee, als het bij Ajax door Koster wordt gedaan is het ineens de meest logische stap die er is
Koster doet dat toch ook niet?
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:23:38 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54867538
quote:
Mwah, sinds Adrie er is bij Ajax zijn ze BETER gaan spelen en winnen ze vrijwel alles. Onder MvB is het niet om aan te zien en verliezen ze spontaan van een veel kleinere tegenstander en hebben moeite met Luxemburg.

Dus wat is je punt?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:23:45 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54867541
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Koster doet dat toch ook niet?
Luque staat rechts en Suarez staat links, even wakker worden hoor Nashje.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:28:16 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54867621
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, sinds Adrie er is bij Ajax zijn ze BETER gaan spelen en winnen ze vrijwel alles. Onder MvB is het niet om aan te zien en verliezen ze spontaan van een veel kleinere tegenstander en hebben moeite met Luxemburg.

Dus wat is je punt?
Kom op HeatWave, stel me eens niet teleur met dat positivisme van je. We zijn een handvol wedstrijden met Koster onderweg. Tegen Feyenoord werden we met 11 tegen 11 van de mat getikt, en tegen Vitesse was het lange tijd ook niet best.

De resultaten zijn goed, maar met alle respect voor Koster, het gaat echt niet een heel stuk beter dan onder Ten Cate hoor. Ook onder Koster hadden we flink op ons kloten kunnen krijgen van vrijwel alle tegenstanders waar we tegen hebben gespeeld: NEC, Utrecht, Roda, Feyenoord en Vitesse.

Ontegenzeggelijk zijn er fases van prima voetbal hoor. Zeker tegen Utrecht was het de eerste helft geweldig. Maar die momenten waren er onder Ten Cate ook wel.

Ik vind dat Koster een goede weg is ingeslagen hoor, en zijn uitstraling kun je zeker bewonderen. Maar complimenten geven dat hij de juiste spelers op de juiste plek zet, en ondertussen Marco van Basten afserveren op zijn tactische falen, dat is gewoon meten met twee maten.
pi_54867678
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:23 schreef twi het volgende:

[..]

Luque staat rechts en Suarez staat links, even wakker worden hoor Nashje.
Suarez is toch eigenlijk ook gehaald als vervanger van Babel? Naja vind 't sowieso een heel verschil met V/d Vaart, die juist helemaal geen flankspeler is.
pi_54867706
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Suarez is toch eigenlijk ook gehaald als vervanger van Babel? Naja vind 't sowieso een heel verschil met V/d Vaart, die juist helemaal geen flankspeler is.
Alsof Luque in zijn hele leven ooit rechtsbuiten heeft gespeeld zoals hij het bij Ajax moet doen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:32:22 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54867709
Ik zeg ook niet dat we nu perse kampioen worden, maar ik heb gewoon vooralsnog een goed gevoel over Koster, zeker als ik hem vergelijk met HtC.

Logische opstelling, niet perse zijn eigen aankopen als Colin (heeft ie niet ok, maar je snapt me)

Jeugd krijgt de kans, en dat werkt goed.

Wissels zijn logisch en pakken goed uit vaak.

Ingrijpen in de kuip door 2 goeie spelers gewoon te wisselen als ze etteren : dapper dus.

Normaal reageren en realistisch antwoorden op interviews en niet alles BEHALVE Ajax de schuld geven.

Zo maar punten die beter zijn dan bij HtC.
Get woke, go broke!
pi_54867778
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:28 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind dat Koster een goede weg is ingeslagen hoor, en zijn uitstraling kun je zeker bewonderen. Maar complimenten geven dat hij de juiste spelers op de juiste plek zet, en ondertussen Marco van Basten afserveren op zijn tactische falen, dat is gewoon meten met twee maten.
Van Basten heeft hier geen ruk mee te maken. En Koster zet de juiste spelers op de juiste plek idd. Onder Ten Cate zou Vertonghen nooit zoveel spelen en Colin de voorkeur krijgen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:40:19 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54867832
Drenthe weg bij Real, meteen halen .
Get woke, go broke!
pi_54867972
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen hier van Basten zo af zitten te kraken. Het Nederlands elftal is voor iedere coach een zware klus, v Gaal lukte het niet, Rijkaard niet, van Basten ook niet, maar die beoordeel ik liever na het EK..Waarom zou van Basten bij Ajax geen goede trainer zijn, hij heeft een Ajax hart, om mee te beginnen, houdt van 4-3-3, wil aanvallend voetbal spelen, en bovendien haal je met van Basten Cruijff wat dichter bij de club...
ik zou het liefst Co en Don Leo zien komen (denk aan de destijds gekochte spelers...werkelijk wereldklasse), en anders van Gaal (uiteraard) of van Basten...Geen Jol wat mij betreft, lijkt me echt een puur resultatentrainer, zonder Ajax hart die ook meer dan 3 jaar nodig heeft om Ajax op de rails te krijgen..
4 8 15 16 23 42
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:48:50 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54867984
Ja, boeiend, er is een MvB topic ergens, ga niet weer hier lopen vertellen waarom het een lamlul is en ik hem 100% niet bij Ajax wil zien..
Get woke, go broke!
pi_54868017
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, boeiend, er is een MvB topic ergens, ga niet weer hier lopen vertellen waarom het een lamlul is en ik hem 100% niet bij Ajax wil zien..
goh, je zal dr ook zo eentje zijn die Nederland EK onwaardig vindt, omdat wij ons met 2 vingers in de neus hebben gekwalificeerd..:S:S
hatelijk
4 8 15 16 23 42
pi_54868144
quote:
Al dat gezeik dat Koster de juiste mensen op de juiste plaats neer weet te zetten [afbeelding] Kom op zeg, wat een dikke onzin lullen jullie. Stelt Marco van Basten een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links op, dan is de wereld te klein. Maar nee, als het bij Ajax door Koster wordt gedaan is het ineens de meest logische stap die er is [afbeelding]
Met de bijbehorende verklaring en fatsoenlijk voetbal klopt het dan ja
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:58:30 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54868153
Natuurlijk is het onderwerp Van Basten relevant, het zit er namelijk in dat hij hoofdcoach wordt. Wanneer er hier dan hypocriet wordt gedaan over een interim-trainer die het op het veld naar behoren doet, maar vooral buiten het veld bevalt, dan reageer ik daar gewoon op.

Persoonlijk zal het me een biet zijn hoe de coach met de pers om gaat. Het is leuk om te zien dat Koster zo nuchter is en adequaat ingrijpt, maar dat betekent niet gelijk dat hij de man is die Ajax direct veel beter doet laten voetballen.

Positieve punten aan Koster zijn dus dat hij rustig is, adequaat omgaat met de spelers waar hij het in ziet zitten en dat hij de jeugd inpast in het eerste elftal op het moment dat er blessures zijn.

Met alle respect, dat zijn kwaliteiten waar Van Basten ook over beschikt, naast een flinke dosis extra uitstraling waardoor spelers wellicht net wat makkelijker de stap naar Ajax willen maken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:59:52 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54868181
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Van Basten heeft hier geen ruk mee te maken. En Koster zet de juiste spelers op de juiste plek idd. Onder Ten Cate zou Vertonghen nooit zoveel spelen en Colin de voorkeur krijgen.
Ten Cate heeft hier geen ruk mee te maken, simpelweg omdat dat tot het verleden behoort. Van Basten des te meer omdat hij een van de beoogde opvolgers van Koster is.
pi_54868436
Ik ben het eens met twi, in deze.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:16:28 #174
198398 Humberto.
RTL Voetbal coryfee
pi_54868470
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:14 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik ben het eens met twi, in deze.
Dat is wel erg kortzichtig, Jan.
De mooiste kale man.
pi_54868577
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:16 schreef Humberto. het volgende:

[..]

Dat is wel erg kortzichtig, Jan.
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:22 schreef JanVanHalst het volgende:
Jongens, leuk en aardig hoor die klonen die nu verschijnen, maar in tegenstelling tot jullie heb ik deze account gewoon aangemaakt om op niveau mee te discussieren. Laten we het serieus houden.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')